اقامتگاه ‌های بومگردی قشم

معرفی اقامتگاه ‌های بومگردی قشم

قشم یکی از جزایر خلیج فارس است که به دلیل سواحل صخره‌ای، شنی و ماسه‌ای خیره کننده‌ای که دارد، بسیار معروف است و سالیانه گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کند. در بین مسافرانی که هر ساله به قشم مراجعه می‌کنند، بسیاری از افراد تمایل دارند اقامت در هتل‌های لوکس و چند ستاره را تجربه کنند. برعکس، برخی دیگر از افراد تمایل دارند تجربه‌ای مشابه مردم بومی این جزیره داشته باشند. به همین دلیل اقامتگاه‌ های سنتی و بومگردی را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند. اگر شما هم جزء این دسته افراد هستید و می‌خواهید چند شب را همانند مردم بومی و سنتی قشم زندگی کنید، در ادامه لیستی از بهترین اقامتگاه ‌های بومگردی قشم را برای شما گردآوری کرده‌ایم.

اقامتگاه بومگردی دراگون بوم

اگر به دنبال یک اقامتگاه نوساز و تمیز هستید، دراگون بوم می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. رزرو شما در این اقامتگاه به همراه صبحانه است و تجربه دلنشینی از اقامت در ذهن شما باقی خواهد گذاشت. اتاق‌های اقامتگاه بوم گردی دراگون بوم تا ۴ نفر ظرفیت دارند. به این صورت که دو نفر ظرفیت پایه داشته و دو نفر ظرفیت اضافه نیز دارد. برای این منظور یک تخت دو نفره وجود دارد. دو رختخواب سنتی نیز در اتاق قرار داده شده تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد.

از امکانات اقامتگاه بومگردی دراگون بوم می‌توان به سرویس بهداشتی فرنگی، حمام، اسپلیت، آلاچیق، اجاق گاز، یخچال، وسایل آشپزی و… اشاره کرد. لازم به ذکر است که استعمال دخانیات در این مجموعه مجاز است. همچنین در صورتی که قصد برگزاری مراسم‌هایی مثل جشن تولد یا سالگرد ازدواج و… را دارید، می‌توانید با هماهنگی قبلی این کار را انجام دهید. امکان پذیرش گروه‌های مجردی نیز در این اقامتگاه میسر است. اما باید بدانید که از ورود حیوانات خانگی جلوگیری به عمل می‌آید.

اقامتگاه بومگردی مرد ماهیگیر

اقامتگاه مرد ماهیگیر یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین بومگردی‌های جزیره قشم است که در روستای نقاشه واقع شده است. این روستا در فاصله ۴۰۰ متری از دریا و وسط جزیره واقع شده و به جاذبه‌های گردشگری همچون حرا، دلفین‌ها و هنگام بسیار نزدیک است. اتاق‌های بومگردی مرد ماهیگیر در دسته‌های چهار و هفت نفره دسته بندی شده‌اند. پس اگر قصد سفر پرجمعیت و چندنفره را دارید، با خیال راحت می‌توانید این اقامتگاه را انتخاب کنید.

از جمله امکانات مجموعه می‌توان به سرویس بهداشتی فرنگی، حمام، کولر گازی، بخاری برقی، اجاق گاز و… اشاره کرد. البته قابل ذکر است که سرویس بهداشتی و حمام به صورت مشترک با سایر اتاق‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین در صورتی که وسیله نقلیه ندارید، بهتر است بدانید که دسترسی این اقامتگاه به مرکز شهر و سایر جاذبه‌های دیدنی کمی دشوار خواهد بود. از مزیت‌های اقامتگاه مرد ماهیگیر می‌توان به داشتن آشپزخانه اشاره کرد که این امکان را به شما می‌دهد به راحتی انواع غذاهای سنتی را سفارش دهید و لذت ببرید.

اقامتگاه بومگردی مرد ماهیگیر

اقامتگاه بومگردی الیاس

اگر به دنبال یک اقامتگاه تمیز، دلباز و قیمت مناسب هستید، الیاس می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای برای شما باشد. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که اقامتگاه الیاس در ۱۰۰ کیلومتری جزیره قشم، روستای گورزین واقع شده است. واحدهای این اقامتگاه از ظرفیت سه نفره برخوردارند و برای این منظور یک تختخواب دو نفره و یک دست رختخواب سنتی وجود دارد. از امکانات مجموعه می‌توان به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، اسپلیت، پنکه، بخاری برقی، یخچال، اجاق گاز و… اشاره کرد.

از مزیت‌های اقامتگاه الیاس، امکان پذیرش ۲۴ ساعته مهمان است. همچنین شما امکان استعمال دخانیات در مجموعه را خواهید داشت. اما اگر قصد بردن حیوان خانگی به این مکان را دارید، باید بدانید که از ورود آن جلوگیری به عمل می‌آید. همچنین امکان برگزاری مراسم و پذیرش گروه‌های مجردی میسر نیست.

اقامتگاه بومگردی ناخدا علی

برخی از اتاق‌های اقامتگاه بومگردی ناخدا علی ظرفیت تا ۱۰ نفر را دارند؛ به همین دلیل اگر قصد سفر گروهی را دارید، با خیال راحت می‌توانید این اقامت سرا را انتخاب کنید. دیگر واحدهای این مجموعه ظرفیت‌های ۴ و ۶ نفره نیز دارند. از جمله امکانات اقامت سرای ناخدا علی می‌توان به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، اسپلیت، بخاری برقی، یخچال و… اشاره کرد.

یکی از مزایای اقامتگاه ناخدا علی این است که امکان ورود حیوانات خانگی وجود دارد. استعمال دخانیات نیز مجاز است. همچنین افرادی که قصد دارند به صورت گروه‌های مجردی سفر کنند، می‌توانند در این اقامتگاه اسکان داشته باشند.

اقامتگاه بومگردی چوک ناخدا

اقامتگاه بومگردی چوک ناخدا در ۷۰ کیلومتری قشم و در روستای طبل واقع شده است. این مجموعه به دلیل فاصله اندکی که تا جنگل حرا دارد، امکان گردش در جاذبه‌های طبیعی را فراهم کرده است. ۴ واحد این اقامتگاه از ظرفیت‌های دو تا چهار نفره برخوردارند. بزرگترین اتاق این مجموعه ظرفیت ۸ نفره را دارد.

از جمله امکانات اقامتگاه بومگردی چوک ناخدا می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. مهمانان با خیال راحت می‌توانند خودروهای خود را در پارکینگ مجموعه پارک کنند. همچنین در صورت تمایل می‌توانید صبحانه، ناهار و شام خود را به رستوران اقامتگاه سفارش دهید.

اقامتگاه بومگردی چوک ناخدا

اقامتگاه بومگردی دهلیز

یک روش مناسب برای کاهش هزینه‌های سفر و قرار گرفتن در بافت سنتی قشم این است که در اقامتگاه‌های بومگردی اسکان کنید. اقامتگاه بومگردی دهلیز دارای واحدهای دو، سه و چهار نفره است که اقامت به یادماندنی را برای شما فراهم می‌کنند. در هر اتاق برای راحتی بیشتر مهمانان از تخت‌های دو نفره به همراه یک نفره استفاده شده است. 

استعمال دخانیات در این اقامتگاه مجاز است. همچنین پذیرش گروه‌های مجردی نیز امکان پذیر است. اما اگر حیوان خانگی دارید باید بدانید که ورود آن مجاز نیست. از جمله امکانات این مجموعه می‌توان به سرویس بهداشتی ایرانی، حمام، رختخواب سنتی، بخاری برقی، کولر گازی، یخچال و… اشاره کرد.

اقامتگاه بومگردی هودج

اگر به دریا علاقه‌مندید و تمایل دارید در نزدیکی خلیج فارس اسکان داشته باشید، پیشنهاد ما به شما اقامتگاه بومگردی هودج است. این اقامت سرا در روستای گردشگری شیب دراز قرار دارد که تا شهر قشم ۴۵ کیلومتر فاصله دارد. نزدیکی این اقامتگاه به اسکله باعث شده تا تجربه خوبی از ماهیگیری، شنا، دیدن دلفین‌ها و… داشته باشید. همچنین ساحل تخم گذاری لاک پشت‌های پوزه عقابی نیز در این محل قرار دارد.

ظرفیت واحدهای اقامتگاه هودج در دسته‌های ۳، ۴ و ۷ نفره دسته بندی می‌شوند. امکاناتی مثل پارکینگ، بالکن، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، پذیرش ۲۴ ساعته و… در این مجموعه به چشم می‌خورند. امکان پذیرش گروه‌های مجردی در این مجموعه میسر است. توجه داشته باشید که استعمال دخانیات در واحدهای مجموعه ممنوع است و برای این کار می‌توانید از بالکن استفاده کنید.

اقامتگاه بومگردی پیر حرا

اقامتگاه بومگردی پیر حرا در ۷۰ کیلومتری قشم واقع شده است. پس باید به یاد داشته باشید که اگر خودروی شخصی ندارید، عبور و مرور برای شما کمی دشوار خواهد بود. البته قرارگیری اقامتگاه در بافت محلی باعث شده تا دسترسی راحتی برای خرید ملزومات داشته باشید. اقامت سرای پیر حرا دارای ۵ واحد است که دارای ظرفیت‌های مختلف هستند تا نیاز مسافران به خوبی برطرف شود. این اتاق‌ها دارای تختخواب به تعداد مسافران، رختخواب سنتی برای نفرات اضافه و پشتی هستند.

از مزایای این مجموعه می‌توان به سرویس صبحانه رایگان آن اشاره کرد. پارکینگ، سرویس بهداشتی ایرانی، حمام، کولر گازی و… از دیگر امکانات این اقامتگاه به شمار می‌روند. پذیرش ۲۴ ساعته مهمان، استعمال دخانیات، امکان پذیرش گروه‌های مجردی و امکان برگزاری مراسم از دیگر قابلیت‌های این اقامتگاه محسوب می‌شوند.

اقامتگاه بومگردی پیر حرا

اقامتگاه بوم گردی نخل جابری

اقامتگاه نخل جابری قشم یکی از بوم گردی‌های شیک و تمیز اما گران قیمت جزیره است. اما با توجه به زیبایی محل اسکان، تمیز بودن و امکاناتی که دارد، می‌توان گفت پرداخت این هزینه کاملاً ارزش آن را دارد. این اقامتگاه بوم گردی دارای ظرفیت‌های دو، پنج و هفت نفره است که برای هر یک از مهمانان تختخواب جداگانه در نظر گرفته شده است. همچنین در صورتی که قصد دارید نفرات اضافه با خود به همراه ببرید، باید بدانید که برای این منظور رختخواب سنتی در نظر گرفته شده است.

از جمله امکانات نخل جابری می‌توان به سرویس بهداشتی فرنگی، حمام، کولر گازی، یخچال و پارکینگ اشاره کرد. علاوه بر این، اقامت شما در این مرکز همراه با صبحانه خواهد بود. قابل ذکر است که شما در این اقامتگاه امکان سفر به صورت گروه‌های مجردی را نخواهید داشت. همچنین از آوردن حیوان خانگی به آن جلوگیری می‌شود. در مجموع این اقامتگاه امتیاز ۴.۴ از ۵ را از مهمانان دریافت کرده است.

اقامتگاه بومگردی دلحمید

اقامتگاه بوم گردی دلحمید برای افرادی که تمایل دارند یک اسکان مقرون به صرفه داشته باشند، کاملاً مناسب است. واحدهای این اقامتگاه از ظرفیت‌های دو و چهار نفره برخوردارند که با احتساب هر دو نفره اضافه، می‌تواند گنجایش چهار و شش نفر را نیز داشته باشد. امکانات این مجموعه نیز شامل سرویس بهداشتی فرنگی، حمام، یخچال، کولر گازی، کپسول آتش نشانی، پذیرش ۲۴ ساعته و… می‌شود.

امکان پذیرش گروه‌های مجردی در این مرکز فراهم است. استعمال دخانیات نیز مجاز است. اقامت مهمانان در بوم گردی دلحمید همراه با صبحانه خواهد بود. یکی دیگر از امکانات این مجموعه استخر روباز کوچکی در حیاط است که مسافران می‌توانند دور آن جمع شوند و به استراحت و گفتگو بپردازند.

اقامتگاه بومگردی گفاره

برای افرادی که می‌خواهند تجربه اقامت در یک خانه قدیمی ۸۰ ساله را در قشم داشته باشند، اقامتگاه بوم گردی گفاره یک انتخاب هوشمندانه است. چرا که اتاق‌های آن همگی کاهگلی بوده و فضا کاملاً سنتی چیدمان شده است. در اینجا خبری از تختخواب و سرویس بهداشتی اختصاصی نیست اما محیط آن کاملاً گرم و صمیمی است و خاطرات خوشی را در ذهن شما به جا خواهد گذاشت.

از امکانات این مجموعه می‌توان به کولر گازی، پذیرش ۲۴ ساعته، پارکینگ، یخچال و… اشاره کرد. همچنین مسافران می‌توانند به این مرکز درخواست تاکسی سرویس دهند. اگر می‌خواهید طعم غذاهای سنتی و ادویه‌های محلی معروف قشم را نیز بچشید، می‌توانید به رستوران گفاره سفارش دهید. فضای سنتی، تمیزی و قیمت مقرون به صرفه این اقامتگاه، مهمانان را مجاب می‌کند تا در سفرهای بعدی خود دوباره این مجموعه را انتخاب کنند.

اقامتگاه بومگردی تورگن

یکی از نزدیک‌ترین اقامتگاه‌های بوم گردی به شهر قشم، تورگن است که در فضایی کاملاً روستایی قرار دارد. به طوری که شما با ۵ دقیقه پیاده روی می‌توانید به دریا برسید و از آرامش آن بهره‌مند شوید. اقامتگاه تورگن دارای واحدهایی با ظرفیت ۶ و ۱۰ نفر است که قابلیت اضافه کردن نفرات را نیز دارند. یعنی حتی اگر شما بخواهید در گروه‌های ۱۵ نفره نیز به سفر قشم بروید، به راحتی می‌توانید در واحد ۱۰ نفره تورگن اقامت کنید. چرا که ۵ نفر ظرفیت اضافه نیز دارد.

در برخی اتاق‌های اقامتگاه تورگن تختخواب قرار دارد ولی در اتاق بزرگ آن که در کل ظرفیت ۱۵ را دارد، از رختخواب سنتی استفاده می‌شود. سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، کولر گازی، پنکه سقفی، آشپزخانه و… از جمله امکانات این مجموعه محسوب می‌شوند.

اقامتگاه بومگردی تورگن

اقامتگاه بومگردی سینگو

یک اقامتگاه بومگردی شیک و زیبا در جزیره قشم که در آن امکان برگزاری مراسم نیز دارید، سینگو است. اقامتگاه سینگو از فضای سبز زیبایی برخوردار است و برای افرادی که می‌خواهند جشن تولد یا سالگرد ازدواج و… خود را در آن بگیرند، انتخاب بسیار خوبی است. همچنین می‌توانند به رستوران و کافی شاپ مجموعه نیز سفارش دهند.

از جمله سایر امکانات این اقامتگاه رؤیایی می‌توان به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، آلاچیق، پارکینگ، کولر گازی، پنکه، سرویس روزانه اتاق و… اشاره کرد. اقامت شما در این مجموعه همراه با صبحانه خواهد بود.

اقامتگاه بومگردی گمبرون

اقامتگاه بوم گردی گمبرون یکی دیگر از مراکزی است که تجربه اسکان در یک محیط کاملاً سنتی با حال و هوای قدیمی را برای شما امکان پذیر می‌کند. اتاق‌های این اقامتگاه از ظرفیت‌های ۲، ۳، ۴ و ۶ نفره برخوردارند. در تمامی واحدها برای راحتی بیشتر مسافران، تخت، پشتی و مبل قرار داده شده است.

از جمله امکانات اقامتگاه سنتی گمبرون می‌توان به سرویس بهداشتی فرنگی، حمام، کولر گازی، پذیرش ۲۴ ساعته و… اشاره کرد. علاوه بر این، اقامت شما در این مجموعه همراه با صبحانه خواهد بود. قیمت هر شب اقامت در این مرکز نیز با توجه به ظاهر، امکانات و تمیزی، کاملاً مقرون به صرفه است.

اقامتگاه بومگردی گمبرون

اقامتگاه بومگردی فتاحی

برای افرادی که تمایل دارند یک اقامت کاملاً اقتصادی و به صرفه را در قشم تجربه کنند، اقامتگاه بوم گردی فتاحی می‌تواند گزینه مناسبی باشد. در این مجموعه خبری از تختخواب و دکوراسیون خیلی شیک نیست. اما فضای سنتی به گونه‌ای چیدمان شده است که حس و حال صمیمی و خوبی به مهمان منتقل شود. 

واحدهای این اقامتگاه از ظرفیت‌های ۲، ۴ و ۶ نفر برخوردارند و در همه این اتاق‌ها رختخواب سنتی قرار داده شده است. امکاناتی مثل سرویس بهداشتی فرنگی، حمام، بخاری برقی، آشپزخانه، یخچال، دستگاه تصفیه آب و… نیز در آن به چشم می‌خورد. شما در صورت تمایل می‌توانید با هماهنگی میزبان در این مجموعه جشن‌ها و مراسم‌های خود را نیز برپا کنید.

اقامتگاه بومگردی مالوک

اقامتگاه سنتی مالوک قشم یکی دیگر از مراکز مقرون به صرفه و اقتصادی است که در این جزیره می‌توانید اسکان کنید. واحدهای این اقامتگاه دارای ظرفیت ۲، ۳ و ۴ نفره هستند و در همه آن‌ها تختخواب وجود دارد. رزرو شما در این اقامت سرا نیز به همراه صبحانه خواهد بود.

از جمله امکانات اقامتگاه بوم گردی مالوک می‌توان به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، سیستم گرمایشی و سرمایشی، آلاچیق، یخچال، کافی شاپ و… اشاره کرد. پذیرش ۲۴ ساعته مهمان، استعمال دخانیات آزاد، فراهم بودن امکان پذیرش گروه‌های مجردی و قیمت مناسب از جمله مزایای این اقامتگاه به حساب می‌آیند.

اقامتگاه بوم گردی طبیعت قشم

تجربه اقامت در کلبه‌های بومی و سنتی قشم را فقط می‌توانید در اقامتگاه بوم گردی طبیعت داشته باشید. این اقامتگاه مساحتی حدود ۲۰ هزار متر مربع دارد که کلبه‌هایی در آن احداث شده و مهمانان می‌توانند در آن‌ها اقامت داشته باشند. هر کلبه حال و هوای قدیمی و سنتی دارد و در آن خبری از تختخواب و امکانات مدرن نیست. اما تجربه یک طبیعت گردی و زندگی در دامان طبیعت را در اختیار شما قرار می‌دهد.

این کلبه‌ها دارای ظرفیت‌های ۲، ۴، ۶ و ۱۰ نفره هستند. امکاناتی همچون سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، آب و برق و فضای سبز در این مجموعه به چشم می‌خورد. از دیگر مزایای این اقامت سرا می‌توان به قیمت مقرون به صرفه آن اشاره کرد.

اقامتگاه بوم گردی طبیعت قشم

اقامتگاه بومگردی فین دلفین

اقامتگاه بوم گردی فین دلفین به صورت کلبه‌های چوبی کوچک در کنار یکدیگر است که امکان اسکان دو تا سه نفر را دارا هستند. این کلبه‌ها دارای تختخواب دو نفره و یک نفره به همراه سرویس بهداشتی فرنگی و حمام هستند که راحتی و آسایش مهمانان را میسر می‌سازند.

امکاناتی همچون پارکینگ، آلاچیق و سیستم سرمایشی و گرمایشی در این مجموعه فراهم است. علاوه بر این، اقامت شما در اقامتگاه فین دلفین همراه با صبحانه خواهد بود. از دیگر مزایای این مرکز می‌توان به ترانسفر به فرودگاه به صورت رایگان اشاره کرد.

اقامتگاه بومگردی قبلیه آزاد

اقامتگاه بوم گردی قبیله آزاد به مقاصد گردشگری معروفی همچون جنگل حرا و اسکله کندالو بسیار نزدیک است. این اقامتگاه در محیطی دور از فضای شهری و در ابتدای اکو پارک جزیره قشم واقع شده است. واحدهای بومگردی قبیله آزاد از ظرفیت‌های ۲، ۴ و ۶ نفره برخوردار هستند.

از جمله امکانات این اقامت سرا می‌توان به سیستم گرمایشی و سرمایشی شومینه و کولر گازی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، پارکینگ، سیستم صوتی، یخچال، آلاچیق و… اشاره کرد. در صورتی که تمایل دارید مراسم‌ها و جشن‌های خود را در این مجموعه برگزار کنید، از قبل می‌توانید با مدیر هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

اقامتگاه بومگردی فردیس

اقامتگاه بوم گردی فردیس امکان اقامت در کنار سواحل خلیج فارس را برای شما میسر می‌کند. کلبه‌های این اقامتگاه دارای سقف سنتی کپر هستند که حال و هوای زندگی سنتی مردم جنوب کشور را برای شما فراهم می‌سازند. اتاق‌های این اقامتگاه کاملاً لب ساحل قرار دارند و شما هر لحظه از روز که تمایل داشتید، می‌توانید به هواخوری و قدم زدن بپردازید.

تمامی کلبه‌های فردیس ظرفیت ۴ نفره دارند که با امکان اقامت یک نفر اضافه، در مجموع ۵ نفر می‌توانند در هر یک از کلبه‌ها اسکان داشته باشند. سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، پارکینگ، آلاچیق، یخچال و… از جمله امکانات این مجموعه بی‌نظیر هستند.

اقامتگاه بومگردی میرزا

اقامتگاه بومگردی میرزا در روستای گورزین و در ۶۰ کیلومتری شهر قشم قرار دارد. از این رو به نقاط گردشگری مثل جنگل‌های حرا بسیار نزدیک است. این اقامت سرا محیطی امن، زیبا و صمیمی دارد که خاطره دلنشینی از اقامت را در ذهن مسافران بر جا خواهد گذاشت. واحدهای اقامتگاه میرزا در دسته‌های یک تا هشت نفر قرار دارند. این مجموعه از گشت ویژه در جزیره نیز برخوردار است که دوری فاصله تا مرکز شهر را جبران می‌کند.

پارکینگ اختصاصی برای مهمانان، آلاچیق، رستوران و… از جمله امکانات این اقامتگاه محسوب می‌شوند. مهمانان در صورت تمایل می‌توانند صبحانه، ناهار و شام را به رستوران مجموعه سفارش دهند و لذت صرف غذاهای سنتی جنوب را از خود دریغ نکنند.

اقامتگاه بومگردی صفا آباد

اقامتگاه بومگردی صفا نیز در روستای گورزین در ۶۰ کیلومتری مرکز قشم قرار دارد. به محض ورود به این اقامت سرا، با سر در بزرگ و چوبی مواجه می‌شوید که حس و حال سنتی دلنشینی را در شما زنده خواهد کرد. اتاق‌های این مجموعه با فاصله مناسبی از هم قرار دارند که آرامش مهمانان را تضمین خواهند کرد. هر یک از اتاق‌ها مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی هستند. یخچال، چای ساز، تختخواب، سرویس بهداشتی و حمام از دیگر امکانات هر یک از واحدها به شمار می‌روند.

مجموعه واحدهای اقامتگاه صفاآباد در محیط سبز بسیار جذابی واقع شده‌اند که دور تا دور آن تخت قرار داده شده تا شما با خیال راحت روی آن‌ها به استراحت و نوشیدن چای و قهوه بپردازید. رستوران مجموعه نیز آماده پذیرایی از شما در وعده‌های ناهار و شام است. در ضمن، وعده صبحانه در این اقامتگاه رایگان خواهد بود.

اقامتگاه بومگردی خانه دوست

شعار اقامتگاه بوم گردی خانه دوست این است که «مهمان بیایید و دوست بمانید». با این تفاصیل می‌توان پی به مهمان نوازی و خونگرمی میزبانان این مجموعه برد. اقامتگاه خانه دوست در منطقه سوزا قرار دارد که تا مرکز قشم حدود ۲۳ کیلومتر فاصله دارد. فاصله این اقامتگاه جذاب تا سایر نقاط گردشگری مثل جزیره ناز ۲ کیلومتر، دره ستاره ها ۹ کیلومتر، هنگام ۱۷ کیلومتر است.

در این اقامتگاه می‌توانید از گشت ویژه جزیره و گشت هرمز استفاده کنید. همچنین توصیه می‌شود گشت آبی مجموعه را از دست ندهید. خوب است بدانید که صبحانه، ناهار و شام جدا از قیمت اجاره هر شب محاسبه می‌شود.

اقامتگاه بومگردی خانه دوست

اقامتگاه بومگردی تاخره سهیلی

اقامتگاه بوم گردی تاخره سهیلی یکی دیگر از اقامت سراهای اطراف قشم است که تا مرکز شهر حدود ۶۰ کیلومتر فاصله دارد. این مرکز دارای واحدهایی با ظرفیت ۲، ۴ و ۸ نفره است که همگی دارای تختخواب، یخچال، چای ساز، تلویزیون، پشتی، سیستم سرمایشی و گرمایشی و… هستند.

فاصله این اقامتگاه تا فرودگاه قشم در حدود ۲۰ دقیقه با خودرو است. از این مرکز تا درگهان باید حدود ۴۰ تا ۴۵ دقیقه فاصله را با ماشین بپیمایید. اما تا دریا حدود ۴ دقیقه فاصله دارد.

اقامتگاه بومگردی چیرا

اقامتگاه بومگردی چیرا در نزدیکی ساحل قشم قرار دارد و گزینه خوبی برای افرادی است که به دنبال یک مجموعه قیمت مناسب هستند. این اقامتگاه مجهز به رستوران و کافی شاپ نیز است که مهمانان می‌توانند انواع غذاهای سنتی را سفارش دهند. اتاق‌های اقامت سرای چیرا ظرفیت تا ۵ نفر را دارند و برای همین منظور یک تختخواب دو نفره و سه رختخواب سنتی قرار داده شده است.

از جمله امکانات این مجموعه می‌توان به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، چای ساز و قهوه ساز، یخچال، آشپزخانه، آلاچیق، سرویس روزانه اتاق و… اشاره کرد. همچنین یک پارکینگ اختصاصی برای مهمانان نیز در مجموعه قرار دارد.

اقامتگاه بومگردی نخل ناخدا قشم

اقامتگاه نخل ناخدا در نزدیکی شهر طبل، حد فاصل روستای سهیلی و هفت رنگو واقع شده است. این مجموعه به دلیل فضای گرم و دلنشینی که دارد و همچنین وجود نخلستان بزرگ بسیار معروف است. بومگردی نخل ناخدا دارای دو مجموعه شمالی و جنوبی است که قسمت شمالی آن وی‌آی‌پی بوده و ۶ اتاق دارد. بخش جنوبی مجموعه نیز ۶ اتاق و ۲ سوئیت خانوادگی دارد که سبک آن‌ها سنتی است.

شما در این اقامتگاه می‌توانید از خدماتی مثل گشت در جزیره با لیدر محلی و همچنین تفریحات ورزشی مثل قایق سواری، جت اسکی، لنج سواری، کایت سرف، پدل برد، پاراگلایدر و… استفاده کنید. سرو صبحانه در مجموعه نخل ناخدا رایگان است و شما می‌توانید وعده‌های ناهار و شام خود را به رستوران آن سفارش دهید و هزینه جداگانه پرداخت کنید.

اقامتگاه بومگردی نخل ناخدا قشم

سخن آخر‌

جزیره قشم یکی از بهترین شهرهای ایران برای سفر در زمستان است که می توانید آن را در مقصد های نهایی خود بگنجانید و به این جزیره زیبا سفر کنید.

اپیزود 19: سفرهای طولانی کشور فیلیپین کمپ سلانسر گیلان الماسهای آفریقایی

دیدگاهتان را بنویسید

با ثبت هر دیدگاه ۲۰ الماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد