بهترین زمان سفر به روسیه

بهترین زمان سفر به روسیه

روسیه کشوری بزرگ، زیبا و غنی از هنر و فرهنگ است. این کشور عظیم برای تمامی مسافران و بازدیدکنندگان با هر سلیقه ای مکان های گردشگری و مناظر طبیعی فوق العاده چشم نوازی را ارائه می دهد، از مکان های تاریخی گرفته تا معماری رومانوف و روستاهای زیبا و طبیعت بکر. اگر می خواهید سفری خاص و خاطره انگیز را تجربه کنید، روسیه ایدئال ترین گزینه برای شما خواهد بود. اما بهترین زمان سفر به روسیه چه زمانی است؟ اگر در حال برنامه ریزی برای سفر به روسیه هستید، در ادامه با ما همراه باشید تا با مناسب ترین زمان سفر به این کشور پهناور زیبا آشنا شوید.

 

به طور کلی بهترین زمان سفر به روسیه بین ماه های می تا سپتامبر است. در این ماه ها شرایط آب و هوایی روسیه بسیار مطبوع است بنابراین می توانید با خیال راحت از مناظر طبیعی و مکان های گردشگری روسیه دیدن کنید و از سفر خود لذت ببرید.

 

اگر هوای خنک پاییزی را ترجیح می دهید، بهترین زمان سفر به روسیه ماه های سپتامبر و اکتبر هستند. اگر به تفریحات زمستانی علاقه مند هستید یا ترجیح می دهید در فصل زمستان به روسیه سفر کنید، ماه های دسامبر و فوریه ماه های مناسب تری برای شما خواهد بود. 

 

تابستان‌ های روسیه بیشتر از آنچه که پیش‌ بینی می کنید جذاب است. دمای هوا به 86 درجه فارنهایت می رسد. اگر از آب و هوای مطبوع لذت می برید، تابستان روسیه ممکن است برای شما مناسب باشد. چند جشنواره مهم روسیه در ماه های تابستان برگزار می شود. علاوه بر این تابستان فصل گردشگری است. اگر از جمعیت شلوغ لذت می برید و خیابان های پر جنب و جوش شما را به وجد خواهند آورد در ماه های ژوئن و آگوست به روسیه سفر کنید.

 

فصل بهار بهترین زمان سفر به روسیه برای افرادی ست که ترجیح می دهند به دور از هیاهوی شهر و خارج از فصل گردشگری به روسیه سفر کنند. از آنجایی که بسیاری از جشنواره ها در بهار برگزار می شوند، بهترین زمان برای دیدن فرهنگ محلی است. شما می توانید بدون ازدحام جمعیت از موزه ها و مکان های گردشگری روسیه دیدن کنید. اگر می خواهید در فصل بهار به روسیه سفر کنید، ماه های مارس و مه بهترین زمان برای شما خواهد بود.

 

اگر می خواهید هزینه های سفر خود را مدیریت کنید، ارزان ترین زمان سفر به روسیه ماه مارس خواهد بود. در ماه مارس علاوه بر این که آب و هوا خوب و مطبوع است به این دلیل که گردشگران کمتری در این ماه به روسیه سفر می کنند، هزینه هایی مانند اقامت، غذا و یا بازدید مکان های گردشگری برای شما مناسب و مقرون به صرفه تر خواهد بود. 

اپیزود ۲۰: اسکاندیناوی کشور گرجستان  راهنمای بین المللی طبیعت گردی اردبیل اردشیر نوعی @Ardeshir_nouei الماسهای آفریقایی

دیدگاهتان را بنویسید

با ثبت هر دیدگاه ۲۰ الماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد