سفر ارزان به آمریکا

سفر ارزان به آمریکا

آمریکا کشور فرصت‌ ها شناخته می شود. جاذبه های گردشگری و شهرهای جذاب کشور آمریکا هر فردی را برای سفر به این کشور وسوسه می کند. اگر شما هم دوست دارید سفر به کشور پیشرفته و جذاب آمریکا را در لیست سفرهای خود قرار دهید اما دغدغه هزینه ها و مخارج سفر به این کشور را دارید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را مطالعه کنید. در ادامه این مطلب نکات و روش های سفر ارزان به آمریکا را معرفی می کنیم.

 

تنها روش سفر به آمریکا استفاده از خطوط هواپیمایی است. البته از آنجایی که بین ایران و آمریکا فاصله بسیار طولانی وجود دارد، در حال حاضر هیچ پرواز مستقیمی از ایران به آمریکا صورت نمی گیرد. پروازهای ایران آمریکا به صورت غیر مستقیم و با چند توقف همراه است. جهت سفر ارزان به این کشور لازم است خطوط هوایی را بررسی نمایید تا بتوانید بهترین مسیر را انتخاب کنید تا علاوه بر صرفه جویی در زمان، هزینه های پرواز را نیز تا حد قابل توجهی کاهش دهید. جهت سفر توقف دار ارزان از ایران به شهر نیویورک آمریکا می توانید از مسیرهای هوایی زیر استفاده کنید:

 

  • تهران- مسکو نیویورک
  • تهران دوحه نیویورک
  • تهران استانبول نیویورک
  • تهران استانبول رم نیویورک
  • تهران – فرانکفورت زوریخ نیویورک
  • تهران دبی نیویورک
  • تهران وین نیویورک
  • تهران فرانکفورت نیویورک

 

جهت سفر ارزان به این کشور بهتر است زمان سفر خود را به فصل های کم گردشگر موکول کنید. در این صورت می توانید تا حد قابل توجهی هزینه های پرواز و اقامت در آمریکا را کاهش دهید. نکته مهم بعدی انتخاب بهترین شرکت هواپیمایی است. جهت سفر ارزان به آمریکا انواع خطوط هوایی را بررسی کنید تا بتوانید مناسب ترین قیمت و بهترین خدمات را انتخاب نمایید. در حال حاضر بهترین ایرلاین ها جهت سفر به آمریکا شامل هواپیمایی الاتحاد ایرویز، ایرلاین امارات، قطر، ترکیش، لوفتهانزا، ایر فرانس، بریتیش ایرویز و ایر فلوت است. جهت سفر ارزان به کشور آمریکا بهتر است حداقل 2 تا 3 ماه پیش از زمان سفر جهت تهیه بلیت اقدام کنید. هم چنین تخفیفات و تورهای لحظه آخری شرکت های هواپیمایی را بررسی کنید تا در صورت امکان بتوانید از تخفیفات شگفت انگیز آن ها بهره مند شوید. در صورتی که می توانید زمان برگشت تان را مشخص کنید، جهت کاهش هزینه های سفر پیشنهاد می کنیم به جای تهیه بلیت یک طرفه، بلیت رفت و برگشت خریداری کنید.

اپیزود 19: سفرهای طولانی کشور اتریش سفرنامه فرانسه (پاریس)(قسمت ا) الماسهای آفریقایی

دیدگاهتان را بنویسید

با ثبت هر دیدگاه ۲۰ الماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد