اقامت در ژاپن

اقامت در ژاپن

پیش از این که چمدان تان را برای سفر به ژاپن ببندید، لازم است محل اقامت خود را انتخاب کرده باشید. اگر هنوز مطمئن نیستید که در کدام هتل یا اقامتگاه تعطیلات خود را سپری کنید، ادامه این مطلب را بخوانید. در این مقاله بهترین هتل ها و اقامتگاه های ژاپن را معرفی می کنیم.

 

لوکس

  • Far East Village Hotel Ariake Tokyo: هتل Far East توکیو به نقاط توریستی و گردشگری شهر از جمله توکیو بیگ سایت، اودایبا و آریاکه آرنا دسترسی بالایی دارد و با ارائه خدمات رفاهی مانند صبحانه رایگان، خدمات خشک شویی و تاکسی سرویس یکی از بهترین مکان ها برای اقامت در ژاپن به شمار می آید.
  • Hotel Okura Kyoto: هتل Okura Kyoto یک اقامتگاه هفده طبقه با لابی مجلل و زیبا است که به سبک معماری دهه 1920 طراحی شده است. از جمله خدمات رفاهی این هتل می توان به سالن بار، جکوزی و سالن بدنسازی اشاره کرد.
  • Ace Hotel Kyoto: اگر به دنبال بهترین جا برای اقامت در ژاپن هستید، هتل Ace Kyoto را به شما پیشنهاد می کنیم. پیش از هر چیز طراحی این هتل شما را شگفت زده خواهد کرد. هتل Ace Kyoto به نقاط گردشگری شهر دسترسی بالایی دارد.
  • Hotel Nikko Alivila Yomitan Resort Okinawa: با اقامت در این هتل باشکوه و زیبا یک سفر رؤیایی و فراموش نشدنی خواهید داشت. هتل Nikko Alivila Yomitan دارای 397 اتاق لوکس و مجلل است که منظره ای چشم گیر رو به دریا دارند. این هتل به سبک معماری اسپانیایی طراحی شده است.

 

متوسط و ارزان قیمت

  • Agora Place Osaka Namba: اگر برای اقامت در ژاپن به دنبال هتل ها و اقامتگاه های ارزان قیمت هستید، هتل Agora Place Osaka گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این هتل در مرکز شهر اوزاکا واقع شده است و تا ایستگاه مترو 5 دقیقه فاصله دارد.
  • Miyako Hotel Kyoto Hachijo: اگر به دنبال اقامتگاه یا هتلی هستید که در کنار قیمت ارزان و مقرون به صرفه، خدمات رفاهی مناسبی هم ارائه دهد، می توانید هتل Miyako را انتخاب نمایید. این هتل در منطقه مینامی واقع شده است و امکاناتی از جمله سالن بار، تاکسی سرویس و اینترنت رایگان پرسرعت ارائه می دهد.
  • The Lake View Toya Nonokaze Resort: یکی دیگر از مناسب ترین مکان ها برای اقامت در ژاپن می توان به هتل Toya Nonokaze اشاره کرد. این استراحتگاه دارای معماری و طراحی منحصر به فرد است و به نقاط گردشگری شهر دسترسی بالایی دارد.
اپیزود ۲۰: اسکاندیناوی کشور لهستان سفرنامه کریسمسیِ استانبول و دیدن بازی فوتبال الماسهای آفریقایی

دیدگاهتان را بنویسید

با ثبت هر دیدگاه ۲۰ الماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد