دیدنی های آمریکا

دیدنی های آمریکا

ایالات متحده آمریکا به عنوان یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین کشورهای جهان، دارای مکان های دیدنی و توریستی فوق العاده جذاب و منحصر به فرد است و به همین خاطر هر ساله بازدید کنندگان بسیاری را از سراسر جهان به سمت خود می کشاند. جاذبه های گردشگری آمریکا به قدری زیاد است که نمی توان برای بازدید از تمامی آن ها برنامه ریزی کرد اما با این حال در ادامه این مقاله لیستی از بهترین و محبوب ترین دیدنی های آمریکا را معرفی می کنیم تا در سفر خود به این کشور نهایت استفاده را ببرید.

 

  • کوه راشمور

یکی از جالب ترین دیدنی های آمریکا کوه راشمور است که در داکوتای جنوبی واقع شده است. کوه راشمور که در اوایل قرن بیستم ساخته شده است چهره‌ های چهار رئیس جمهور سابق آمریکا را به تصویر می‌ کشد.

 

  • ساحل ونیز

هیچ بازدیدی از لس آنجلس بدون سفر به ساحل ونیز کامل نمی شود. آمریکا سواحل دیدنی بسیاری دارد اما ساحل ونیز بدون شک یکی از بهترین سواحل آمریکا برای گشت و گذار و پیاده روی به شمار می آید که تجربه متفاوتی از سفر به این کشور رؤیایی را رقم خواهد زد.

 

  • پارک ملی برایس کنیون

یکی از دیدنی ترین مناظر طبیعی آمریکا در جنوب یوتا واقع شده است. پارک ملی برایس شامل مجموعه ای خیره کننده از صخره های قرمز، زرد و نارنجی است. بسیاری از گردشگران صرفاً جهت بازدید از این جاذبه دیدنی حیرت انگیز و باشکوه به آمریکا و ایالت یوتا سفر می کنند.

 

  • کاخ سفید واشنگتن دی سی

یکی از مشهورترین دیدنی های آمریکا در پایتخت این کشور، واشنگتن دی سی قرار گرفته است. کاخ سفید در واشنگتن دی سی محل اقامت و دفتر رسمی رئیس جمهور ایالات متحده است که بین سال های 1792 و 1800 ساخته شده است.

 

  • لاس وگاس

لاس وگاس یکی از معروف ترین شهرهای ایالات متحده آمریکا به شمار می آید که در ایالت نوادا واقع شده است. به دلیل وجود قمارخانه‌ ها، میخانه‌ ها و هتل‌ ها در این شهر، لاس وگاس به یکی از بزرگ ترین مراکز سرگرمی در جهان تبدیل شده ‌است.

 

  • آبشار نیاگارا

مطمئناً بارها نام این آبشار را شنیده اید. آبشار نیاگارا که بین ایالت نیویورک و استان انتاریو قرار دارد، یکی از دیدنی ترین عجایب طبیعی در قاره آمریکای شمالی است. آبشار نیاگارا از سه آبشار مختلف تشکیل شده است.

 

  • مجسمه آزادی

مجسمه آزادی که نماد جهانی آزادی است، بزرگترین مجسمه جهان شناخته می شود. این مجسمه در یکی از جزایر کشور آمریکا به نام جزیره بودلو واقع شده است و یکی از پربازدیدترین دیدنی های آمریکا به شمار می آید.

 

  • ساحل وایکیکی

یکی دیگر از مشهورترین سواحل ایالات متحده آمریکا می توان به ساحل وایکیکی اشاره کرد. این ساحل به دلیل رستوران ها و بازارهای بین المللی، تفریحات آبی، هتل های لوکس و مجلل و جشنواره های متعددی که در این منطقه برگزار می شود به یکی از مناطق توریستی آمریکا تبدیل شده است.

 

  • میدان تایمز

میدا تایمز یکی دیگر از جذاب ترین دیدنی های آمریکا به شمار می آید که در ایالت نیویورک و منطقه میدتاون منهتن واقع شده است. این میدان به دلیل بیلبوردهای تبلیغاتی پر زرق و برق و جنب و جوش مردم شناخته می شود.

 

اپیزود ۹-۱: مهاجرت یا مسافرت کشور فیلیپین سفرنامه دوبی الماسهای آفریقایی

دیدگاهتان را بنویسید

با ثبت هر دیدگاه ۲۰ الماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد