دیدنی های پرو

دیدنی های پرو

امتیاز این مطلب : 5

کشور پرو یکی از محبوب ترین و پربازدیدترین مقاصد گردشگری آمریکای جنوبی به شمار می آید. پرو یکی از مراکز بزرگ تمدن باستان است و تمدن های بزرگ بسیاری مانند نورته چیکو، چاوین، چیمو و نازکا در این کشور شکل گرفته اند. دیدنی های پرو تنها به بناهای تاریخی و مناطق گردشگری آن خلاصه نمی شود. کشور پرو به دلیل موقعیت جغرافیایی خود و همسایگی با اقیانوس آرام به یکی از شگفت انگیزترین جاذبه های گردشگری دنیا تبدیل شده است. در ادامه بهترین دیدنی های کشور پرو را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

 

  • موری

مورای یک خرابه باستانی اینکا است که در منطقه کوسکو در پرو واقع شده است. موری شامل چندین تراس دایره ای بزرگ است که در زمین حک شده اند.

 

  • Kuelap

یکی از پربازدیدترین دیدنی های پرو به شمار می آید. Kuélap قلعه ای باشکوه است که با دیوارهای سنگی مرتفع احاطه شده است. این قلعه توسط چاچاپویان ها که به عنوان مردم ابر نیز شناخته می شوند ساخته شده اند. آن ها یک تمدن پیش از کلمبیایی بودند که قبل از ورود اینکاها در منطقه وجود داشتند.

 

  • Cordillera Blanca

Cordillera Blanca منطقه ای منحصر به فرد و زیبا است که در Ancash پرو واقع شده است. این منطقه یکی از مرتفع ترین رشته‌ کوه‌ های استوایی در جهان است که مناظر زیبایی از قله‌ های پوشیده از برف، یخچال‌ های طبیعی، دریاچه‌ های فیروزه‌ ای و پوشش گیاهی سرسبز را در خود جای داده است.

 

  • Sacsayhuaman

یکی دیگر از دیدنی های پرو می توان به Sacsayhuaman اشاره کرد که توسط اینکاها ساخته شده است. این بنا مجموعه ای از دیوارهای باستانی در نزدیکی کوسکو است. این یکی از چشمگیرترین نمونه های معماری نظامی اینکاها است که هنوز در پرو پا برجاست.

 

  • سیپان

اگر به فرهنگ ما قبل کلمبیایی آمریکای جنوبی علاقه مند هستید، باید از سیپان دیدن کنید. این مکان باستان‌ شناسی در منطقه لامبایک پرو، پایتخت فرهنگ موچه بوده است.

 

  • Salinas de Maras

یکی از شگفت انگیزترین دیدنی های پرو می توان به Salinas de Maras اشاره کرد. Salinas de Maras مجموعه ای از حوضچه های نمک در امتداد دامنه‌ های کوه Qaqawiñay در دره Urumbamba است.

 

  • پارک ملی مانو

این پارک ملی وسیع در حوضه آمازون یکی از بهترین مکان ها در آمریکای جنوبی برای دیدن انواع خیره کننده از حیات وحش استوایی است. پارک ملی مانو شامل طیف متنوعی از اکوسیستم ها است.

 

  • Pisac Market

بازار پیزاک یک بازار رنگارنگ و شلوغ است که در دره مقدس اینکاها واقع شده است. این بازار که هر روزه برگزار می شود، یکی از بزرگترین و معروف ترین بازارهای منطقه به شمار می آید. 

 

  • Ollantaytambo

یکی دیگر از مکان های دیدنی کشور پرو می توان به اولانتایتامبو اشاره کرد. Ollantaytambo یک معبد و قلعه باستانی اینکاها و همچنین دهکده ای است که در انتهای شمال غربی دره مقدس واقع شده است. اینجا جایی است که اینکاها پس از تصرف کوزکو توسط اسپانیایی ها عقب نشینی کردند.

 

  • منطقه میرافلورس

میرافلورس یکی از ثروتمندترین و مدرن ترین محله های لیما پرو است. این منطقه که در صخره های بالای اقیانوس آرام واقع شده است، مناظر خیره کننده ای از دریا و شهر اطراف را ارائه می دهد.

 

  • مانکورا

مانکورا یک شهر ساحلی عجیب است که به‌ خاطر امتداد شنی و آب های آبی شفافش معروف شده است. این مکان که در منطقه پیورا واقع شده است، یک مقصد محبوب برای گردشگران و موج سواران است که آن را به عنوان یکی از بهترین نقاط موج سواری در پرو می شناسند.

 

  • Iquitos & the Amazon

ایکویتوس شهری است که در قلب جنگل های آمازون پرو واقع شده است. جنگل های بارانی آمازون یکی از متنوع ترین مناطق کره زمین است و صدها گونه گیاهی و جانوری را در خود جای داده است. 

 

  • خطوط نازکا

خطوط نازکا مجموعه ای از ژئوگلیف های باستانی ست که در صحرای نازکا در جنوب پرو واقع شده است. آن ها نقاشی های بزرگی هستند که اشکال مختلفی از جمله حیوانات، گیاهان و طرح های هندسی را به تصویر می کشند.

اپیزود ۳-۱ :دور اروپا با پژو ۲۰۷ در ۸۰ روز - بخش اول کشور بلاروس انگیزه از انگیزه الماسهای آفریقایی

2 دیدگاه از کاربران

  1. سلام بنیامین جون. هزینه سفرها را از کجا باید تامین کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

با ثبت هر دیدگاه ۲۰ الماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد