سفر ارزان به ژاپن

سفر ارزان به ژاپن

امتیاز این مطلب : 5

ژاپن که با نام سرزمین آفتاب تابان نیز شناخته می شود، کشوری پر رمز و راز است که با مناظر تماشایی، معابد تاریخی، کوه های آتشفشانی شگفت انگیز، معماری منحصر به فرد و آداب و رسوم جذاب خود یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری آسیا به شمار می آید تا جایی که سفر به این کشور به رویای بسیاری از توریست ها و گردشگران تبدیل شده است. اگر شما هم رویای سفر به ژاپن را در سر دارید یا می خواهید در تعطیلات بعدی برای سفر به این کشور برنامه ریزی کنید اما در فکر هزینه های سفر هستید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید. در این مقاله روش ها و نکات سفر ارزان به ژاپن را بیان می کنیم.

 

مناسب ترین راه سفر به ژاپن استفاده از خطوط هوایی است. شما می توانید بلیت پرواز خود را از ایرلاین های مختلفی از جمله ترکیش، ایرآسیا، الاتحاد، امارات، ایرفلوت، اتریشی و قطری خریداری نمایید. فاصله پرواز از تهران به شهر توکیو ژاپن به طور میانگین حدود 14 ساعت به طول می انجامد و با یک یا چند توقف همراه است. فرودگاه Narita توکیو اصلی ترین فرودگاه ژاپن به شمار می آید. در صورتی که مقصد شما سایر شهرهای کشور ژاپن است می توانید فرودگاه هایی مانند فرودگاه‌ بین‌ المللی کانسای یا فرودگاه‌ هوکایدو را به عنوان فرودگاه مقصد خود در نظر بگیرید. هم چنین جهت سفر ارزان به ژاپن می توانید به جای فرودگاه اصلی توکیو، فرودگاه های ذکر شده را انتخاب نمایید.

 

جهت سفر ارزان به کشور ژاپن می توانید از تورهای مسافرتی یا لحظه آخری استفاده کنید. هم چنین در صورت امکان می توانید زمان سفر خود را به فصل های کم گردشگر موکول کنید. پیشنهاد می کنیم پس از تهیه پاسپورت و ویزا و حداقل 2 ماه پیش از زمان سفر جهت تهیه بلیت اقدام نمایید.

 

جهت سفر ارزان به ژاپن می توانید از راه زمینی هم اقدام کنید اما به این نکته توجه داشته باشید که سفر طولانی در پیش خواهید داشت و لازم است از کشورهای متعددی عبور کنید. اگر ابتدای مسیر سفر را تهران در نظر بگیریم، سفر زمینی شما بدون توقف و بدون ترافیک حدود 100 ساعت به طول می انجامد. در پایان سفر زمینی، به بندر Shanghai چین وارد می شوید که از آن پس لازم است از راه دریا به سمت کشور ژاپن حرکت کنید.

اپیزود ۲۲: سوئیس‌گردی قبرس سفرنامه برزیل الماسهای آفریقایی

1 دیدگاه از کاربران

  1. خیلی عالی بود. خیلی سپاس. واقعا می خوام خیلی ارزون و با اتوبوس برم. چیزی که فعلا در توانمه.تیلی خوشحالم که زمینی هم می شه رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

با ثبت هر دیدگاه ۲۰ الماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد