اقامتگاه بومگردی بهشت

معرفی اقامتگاه بومگردی بهشت

اقامتگاه بومگردی بهشت در یکی از روستاهای بی نظیر شهر رشت واقع شده است.

شهر رشت یکی از کلان شهرهای بزرگ ایران است که مقصد قریب به اتفاق ایرانی ها به خصوص ساکنین تهران در تعطیلات و اعیاد است. تمام فصول شهر رشت واقعا زیبا و دلنشین هستند و حتی هوای دم کرده رشت در تابستان خودش حال و هوای نوستالژیک دوران کودکی و تابستان های لذت بخش در این شهر را یادآوری می کند.

این شهر علاوه بر دریا و ساحل بی نظیرش از جاذبه های گردشگری فراوانی برخوردار است. رشت آنقدر معروف است که واقعا نیازی نمی بینیم تا به معرفی تک تک جاذبه های آن بپردازیم فقط جهت یادآوری خاطرات دل انگیز شما اشاره ای می کنیم به کاروانسرای عباسی و فواره های زیبایش، خانه میرزا و عطر چوب سقف هایش و موزه های اصیل و دلخوشی هایش. 

زندگی ما و تمام روز و شب های آن در آپارتمان های اداری و خانه های آپارتمانی می گذرد. شاید کمتر خانه قدیمی مادربزرگ ها با حوض و ماهی هایش را به یاد می آوریم. همین سبک زندگی باعث شده است که در سفرها به دنبال جایی باشیم که آن حال و هوای قدیمی را، سکوت شب های بدون برق را و طعم بی نظیر غذا های اصیل را برای ما تداعی کند. 

از آنجایی که ایران ما از کهن ترین فرهنگ و تاریخ جهان برخوردار است می توان به راحتی در جای جای آن خانه های قدیمی و مکان های گردشگری سنتی را پیدا کرد اما در این میان شهر رشت مسلما گزینه اول شما می تواند باشد چرا که این شهر علاوه بر داشتن چنین فضاهایی از آب و هوای بی نظیر و جنگل های انبوه و هزاران هزار نقطه بکر هم برخوردار است. پس سفر به این شهر و اقامت در خانه های بومگردی آن یک سفر سرتاسر برد برای مسافران و گردشگران خواهد بود.

معرفی اقامتگاه بومگردی بهشت

خانه های سنتی موجود در شهر رشت بسیار زیاد هستند اما در میان آن ها یک اقامتگاه خاص و بهشتی وجود دارد که به هزاران دلیل گوی خوبی را از رقبای سرسخت خود ربوده است. نام این مکان اقامتگاه بومگردی بهشت است.

اقامتگاه بومگردی بهشت در یکی از روستاهای شهر رشت با نام موشنگاه قرار گرفته است. اقامتگاه بومگردی بهشت یک خانه سنتی گیلانی با بیش از 150 سال قدمت است. البته با دیدن ظاهر و استحکام این خانه فکر می کنید این شمایید که به گذشته سفر کرده اید نه این که این خانه یادگاری از سال های قدیم باشد. 

این خانه زیبا و قدیمی یک ایوان بزرگ دارد که می تواند جای خوبی برای دور همی های صبحگاهی و شب هنگام شما و خانواده عزیزتان باشد. اگر به این اقامتگاه رفتید حتما چند ساعتی را در این ایوان بگذرانید و نم نم بارش باران روی گونه های خود را احساس کنید و نسیم خوش عطر هوا را استشمام کنید. 

از گذشته تا به حال همیشه سفرهای دسته جمعی حال و هوای دیگری داشته است پس اگر می خواهید با اقوام نزدیک خود به اقامتگاه بوم گردی بهشت بروید اصلا نگران اسکان خود نباشید چرا که این خانه زیبا تا 22 نفر مهمان را می تواند پذیرا باشد فقط رزرو خانه از چند روز قبل را فراموش نکنید. 

دسترسی و امکانات

نکته جالب دیگر در مورد این خانه دسترسی آن است. حتما لغت دسترسی را، آن هم وقتی می خواهید خانه ای بخرید، خیلی شنیده اید. دسترسی خانه یعنی این مکان به مسیرها و جاهای مهم نزدیک است و به راحتی می توان به این مکان ها دست پیدا کرد. در مورد خانه بومگردی بهشت هم همینطور است و دسترسی این اقامتگاه به روستاهای زیبا و بی نظیر اطراف بسیار عالی است و شما می توانید ظرف حداکثر نیم ساعت به چند روستای زیبای اطراف اقامتگاه بروید و روزهای خود را اینگونه در این سفر جادویی سپری کنید. 

ما همیشه می خواهیم زندگی آرام و در رفاهی داشته باشیم و این نکته در سفرهای ما بیشتر نمود پیدا می کند. چرا که ما به سفر می رویم تا نگرانی ها و دل مشغولی هایمان را فراموش کنیم. این خانه قدیمی برای سرما بخاری گازی و شومینه های هیزمی دارد و در گرما هم می توانید زیر باد خنک کولر های گازی بنشینید و میوه های جنگلی میل کنید. 

همه اتاق ها یخچالی در اندازه خوبی دارند و می توانید خوراکی های سفر خود را در آن بگذارید و البته هر اتاقی یک ایوان دارد، بدین ترتیب شما می توانید منظره زیبایی از طبیعت بکر دور خانه را از ایوان اتاق به تماشا بنشینید. 

اقامتگاه بومگردی بهشت از لحاظ بهداشتی هم درجه یک است و تمام رختخواب ها و وسایل خانه به طور مرتب تعویض و شسته می شوند و اصلا جای نگرانی از این لحاظ وجود ندارد. 

سرویس های بهداشتی این مکان زیبا از دو نوع ایرانی و فرنگی است و شما می توانید بدون نگرانی افراد مسن را هم با خود بیاورید چرا که امکانات این خانه واقعا رفاه خوبی را برای مهمان ها فراهم کرده است. 

غذا

نوبتی هم که باشد حالا نوبت غذاهای خوشمزه و محلی اقامتگاه بومگردی بهشت است. در این اقامتگاه شما می توانید با هماهنگی قبلی غذای محبوب خود را سفارس بدهید و از انواع غذاهای گیلانی و طعم و عطر طبیعی و بی نظیرش لذت ببرید. غذاهایی که در اینجا سرو می شود شامل موارد زیر است: 

  • باقلاقاتق
  • میرزا قاسمی
  • مرغ ترش
  • انار بیج
  • کباب ترش
  • جوجه ترش
  • ماهی شکم پر
  • مرغ شکم پر

و هر سفارشی که شما داشته باشید.

درمورد مخلفات غذا هم دیگر نیازی به توضیح نیست. شما می دانید مخلفات غذاهای رشتی چطور هستند از این رو از شما دعوت می کنیم به این اقامتگاه بهشتی سری بزنید و دلی از عزا در بیاورید و لذت خوردن غذاهای طبیعی و اصیل را به خانواده، دوستان، عزیزان و البته به خودتان هدیه بدهید. 

کارمندان و مهمان پذیران

مهمان پذیران اقامتگاه بهشت از بهترین کادر تشکیل شده اند و از مهارت های زیادی در زمینه پذیرایی، آشپزی و تور گردی برخوردار هستند. لازم به ذکر است که این افراد به زبان انگلیسی و اسپانیایی هم مسلط هستند و این مهارت ها و توانایی ها اقامتگاه بومگردی بهشت را به اقامتگاهی گردشگری و توریستی تبدیل کرده است. بدین ترتیب اگر می خواهید با فرهنگ های مختلف مردم دنیا از نزدیک آشنا شوید به اینجا بیایید و با توریست هایی که به این منطقه سفر کردند آشنا شوید.  

بهترین زمان سفر

هر فصلی که زمان داشتید می توانید به اقامتگاه بومگردی بهشت بیایید و از زیبایی های آن لذت ببرید فقط قبل از آمدن رزرو فراموش نشود و اگر بنابه دلایلی مجبور به کنسلی شدید بهتر است بدانید که اگر خیلی زود اطلاع بدهید هزینه کنسلی کمتری متحمل می شوید و کمتر متضرر خواهید شد. 

پاییز برگ ریزان، زمستان و برف های بلوری اش، بهار و شکوفه های درختان و در نهایت تابستان و میوه های جنگلی و شرجی هوا همه و همه زیبایی های این مکان را دل انگیزتر کرده است. 

ما به شما پیشنهاد می کنیم که تک تک این فصل ها را در اقامتگاه بومگردی بهشت تجربه کنید و از این مناظر عکاسی کرده و با خود به یادگار ببرید. اقامتگاه بومگردی بهشت یکی از هزاران خانه قدیمی و سنتی در شهر رشت است که توانسته با امکانات و مناظر بی نظیری که دارد نسبت به سایر مکان ها شهرت خوبی برای خود دست و پا کند. این خانه و مناظر دیدنی و جاهای گردشگری اطراف آن را از دست ندهید. به شما قول می دهیم که یکی از خاطره انگیزترین تعطیلات خود را در این اقامتگاه خواهید داشت. اگر تجربه سفر به این شهر زیبا را داشته اید می توانید آن را در بخش سفرنامه ها با ما به اشتراک بگذارید.

اپیزود ۳-۱ :دور اروپا با پژو ۲۰۷ در ۸۰ روز - بخش اول کشور تایوان سفرنامه پرو الماسهای آفریقایی

دیدگاهتان را بنویسید

با ثبت هر دیدگاه ۲۰ الماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد