بهترین زمان سفر به برزیل

بهترین زمان سفر به برزیل

قصد سفر به برزیل را دارید؟ پس لازم است با بهترین زمان سفر به این کشور آشنا شوید. البته مناسب ترین زمان سفر به برزیل به جاذبه های گردشگری که تمایل دارید از آن ها دیدن کنید و بودجه مورد نظرتان بستگی خواهد داشت. در ادامه این مقاله بهترین و ارزان ترین زمان ها را برای بازدید از برزیل معرفی می کنیم.

 

به طور کلی ماه های دسامبر تا مارس بهترین زمان سفر به برزیل است. هوای گرم تابستان و روزهای آفتابی فرصت مناسبی را برای بازدید از مکان های گردشگری و گشت و گذار در سواحل زیبای برزیل فراهم می کند. بسیاری از جشن ها و کارناوال های برزیل مانند کریسمس، Reveillon (روز سال نو) و جشن‌ های عید پاک در این زمان از سال برگزار می شود.

 

ارزان ترین زمان سفر به برزیل ماه های ژوئن تا آگوست است. در این زمان آب و هوای برزیل بسیار مطبوع و ملایم است و از آنجایی که کارناوال ها و جشن های کمتری در این ماه های سال برگزار می شود و عموماً جز فصل های کم گردشگر به شمار می آید، هتل های برزیل و پروازهای آن از قیمت مناسب تری هم برخوردار هستند.

 

در ماه های آوریل تا ژوئن جشنواره های متعددی برگزار می شود که از جمله آن ها می توان به جشنواره فولکلور Parintins اشاره کرد. این جشنواره به مدت 3 روز برگزار می شود. همچنین جشنواره Semana Santa یا عید پاک یک جشنواره مذهبی بزرگ در برزیل است که در این ماه ها برگزار می شود. اگر علاقه مند هستید در این کارناوال ها و جشن های ملی برزیل شرکت کنید، ماه های آوریل تا ژوئن بهترین زمان سفر به برزیل خواهد بود. 

 

اگر به سفرهای زمستانی علاقه مند هستید و قصد دارید از تفریحات زمستانی و جاذبه های گردشگری برزیل در فصل زمستان دیدن کنید، ماه های ژوئیه تا آگوست بهترین زمان سفر به برزیل خواهد بود. اگر می خواهید از جنگل های زیبای آمازون دیدن کنید، ماه های جولای و آگوست مناسب ترین زمان برای سفر به برزیل است. 

 

اواخر ژوئن تا اکتبر بهترین زمان برای بازدید از برزیل برای تماشای حیات وحش است. اگر یکی از دلایل سفر شما به برزیل، تفریح در سواحل رؤیایی و زیبای آن است، پیشنهاد می کنیم برنامه سفر خود را در ماه های آوریل و اکتبر تنظیم کنید.

اپیزود ۳-۱ :دور اروپا با پژو ۲۰۷ در ۸۰ روز - بخش اول شهر دوسلدورف سفر به هندوستان ایران چابهار فصل یک الماسهای آفریقایی

دیدگاهتان را بنویسید

با ثبت هر دیدگاه ۲۰ الماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد