بهترین زمان سفر به سوئد

بهترین زمان سفر به سوئد

کشور سوئد دارای آب و هوای سرد و معتدل است. در زمستان دما به طور معمول بین منفی ۱۰ تا منفی ۳۰ درجه سانتی گراد متغیر است. در فصل بهار، هوا کمی گرم تر می‌ شود و در تابستان دما به طور معمول بین ۱۵ تا ۲۵ درجه سانتی گراد است. البته شرایط آب و هوا در شهرهای مختلف سوئد می تواند متفاوت باشد برای مثال، شهرهای شمالی سوئد زمستان های سرد و طولانی دارند در حالی که زمستان های شهرهای جنوبی سوئد متعادل و کوتاه تر است.

 

فصل تابستان (ماه‌ های ژوئن تا آگوست) بهترین زمان سفر به سوئد است به این خاطر که فصل تابستان سوئد دارای بهترین آب و هوا در طول سال است. در نتیجه فصل تابستان یکی از فصل های گردشگری سوئد به شمار می آید و هزینه پرواز، هتل ها و مراکز تفریحی در این فصل افزایش می یابد. در این فصل جشنواره ها و فستیوال های مختلفی برگزار می شود که از جمله آن ها می توان به فستیوال موسیقی استکهلم اشاره کرد.

 

فصل های بهار و پاییز بهترین زمان سفر به سوئد در نظر گرفته می شود. در این فصل ها آب و هوا خنک و ملایم است و شهر استکهلم، پایتخت دیدنی کشور سوئد اوج زیبایی و شگفتی خود را به نمایش می گذارد. البته در فصل پاییز و بهار احتمال بارش باران وجود دارد. فستیوال بین المللی فیلم استکهلم یکی از معروف ترین فستیوال های سوئد به شمار می آید که در نیمه ماه نوامبر در استکهلم برگزار می شود.

 

بهترین زمان سفر به سوئد برای مسافرانی که می خواهند هزینه های سفرشان را مدیریت کنند، فصل زمستان از ماه اکتبر است. اگر چه در این فصل آب و هوا بسیار سرد و گاهی طاقت فرسا خواهد بود اما به این دلیل که گردشگران کمتری در زمستان به کشور سوئد سفر می کنند از نظر هزینه های رفت و آمد و اقامت می تواند گزینه مناسبی باشد.

 

 با این وجود فستیوال ها و جشنواره های متعددی در این فصل در شهر استکهلم برگزار می شود که از جمله آن ها می توان به جشنواره کریسمس اشاره کرد. هم چنین فصل زمستان سوئد برای افرادی که به ورزش ها و فعالیت های زمستانی مانند اسکی علاقه مند هستند می تواند انتخاب ایده آلی باشد. 

اپیزود ۴-۱: دور اروپا با پژو ۲۰۷ در ۸۰ روز - بخش دوم کشور سوئیس سفرنامه ی مکزیک الماسهای آفریقایی

دیدگاهتان را بنویسید

با ثبت هر دیدگاه ۲۰ الماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد