تفریحات جمهوری چک

تفریحات جمهوری چک

اگر در حال برنامه ریزی برای سفر به یکی از کشورهای اروپایی هستید، پیشنهاد می کنیم کشور جمهوری چک را در لیست گزینه های خود قرار دهید. جمهوری چک در اروپای مرکزی واقع شده است و پایتخت آن شهر پراگ است. کشور جمهوری چک با کشورهای اتریش، اسلواکی، لهستان و آلمان مرز مشترک دارد و یکی از اعضای اتحادیه اروپا به شمار می آید. اگر به کشور چک سفر کنید مانند این است که به سال های دور در اروپای مرکزی سفر کرده اید. در این کشور بناهای تاریخی و قصرهای زیبا و باشکوه بسیاری وجود دارد که حس و حال گذشته را برای فرد تداعی می کند. در این بخش تصمیم گرفته ایم محبوب ترین تفریحات جمهوری چک را معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

 

  • اوج هیجان را با ویک بوردینگ منطقه Hradec Kralove تجربه کنید

یکی از تفریحات جمهوری چک که پیشنهاد می کنیم تجربه آن را از دست ندهید، ویک بوردینگ در دریاچه معروف منطقه Hradec Kralove یا هرادتس کرالووه است که تجربه ای جذاب و فراموش نشدنی را فراهم خواهد کرد. اگر به ورزش های آبی علاقه مند هستید ویک بوردینگ در دریاچه هرادتس کرالووه می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. ویک بوردینگ یک نوع ورزش اسکی روی آب است.

 

  • در پارک ملی شوماوا دوچرخه سواری کنید

یکی دیگر از تفریحات جمهوری چک دوچرخه سواری در پارک ملی شوماوا است. این پارک ملی با مساحت 1686 کیلومتر مربع یکی از پربازدیدترین نقاط توریستی کشور چک به شمار می آید و دارای تالاب ها، آبشارها، فضای سبز، حیات وحش و امکانات تفریحی متنوعی است.

 

  • در پراگ به چتربازی بروید

پراگ، پایتخت کشور تاریخی و زیبای چک طیف گسترده ای از جاذبه های گردشگری و تفریحات هیجان انگیز را برای گردشگران فراهم کرده است. اگر می خواهید در آسمان نیلگون پراگ پرواز کنید و نظاره گر مناظر زیبا و بی بدیل شهر باشید، چتربازی را امتحان کنید. 

 

  • به تور کروز رودخانه ولتاوا بپیوندید

یکی دیگر از تفریحات جمهوری چک برای علاقه مندان به سفرهای دریایی، تور کروز رودخانه ولتاوا پراگ است. اگر می خواهید در کنار دوستان و خانواده خود لحظات شاد و فراموش نشدنی را تجربه کنید در تور کروز ولتاوا پراگ ثبت نام کنید و از مناظر چشم نواز رودخانه ولتاوا و مکان های دیدنی شهر لذت ببرید.

اپیزود ۱۱-۱: تکنیک هایی برای جهانگردی شهر پوکت سفرنامه برزیل الماسهای آفریقایی

دیدگاهتان را بنویسید

با ثبت هر دیدگاه ۲۰ الماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد