دیدنی های تایلند

دیدنی های تایلند

بسیاری از افراد به سحر و جادو اعتقاد ندارند اما هنگامی که به تایلند سفر می کنند و شگفتگی های این کشور زیبا و تاریخی را می بینند به این باور می رسند که به سرزمین جادو قدم گذاشته اند. اگر شما هم تصمیم گرفته اید برای سفر به کشور اعجاب انگیز تایلند برنامه ریزی کنید، بهتر است با این بخش همراه ما باشید. در ادامه محبوب ترین دیدنی های تایلند، این کشور جادویی را معرفی می کنیم.

 

پناهگاه حقیقت
پناهگاه حقیقت که در منطقه ای با عنوان Prasat Sut Ja-Tum قرار دارد، یکی از نمادین ترین ساختمان های پاتایا و یکی از محبوب ترین دیدنی های تایلند به شمار می آید. این سازه چوبی سر به فلک کشیده یک معبد است که تماما از چوب ساج ساخته شده است و ارتفاع آن به 105 متر می رسد.

 

پارک تفریحی دنیای رویا
پارک تفریحی دنیای رویا یکی از دیدنی های تایلند است که حدود 40 کیلومتری شهر بانکوک قرار دارد. پارک تفریحی رویا بهترین مکان برای بزرگسالان و به ویژه کودکان است و با امکانات تفریحی خود اوقات شاد و شگفت انگیزی را برای خانواده ها فراهم می کند.

 

موزه مادام توسو
یکی دیگر از دیدنی های کشور تایلند می توان به موزه مادام توسو در پایتخت این کشور اشاره کرد. در این موزه می توانید با مجسمه های مومی افراد مشهور جهان در زمینه های مختلف ورزشی، موسیقی، هنر، فیلم و تاریخ آشنا شوید و با آن ها عکس سلفی بگیرید.

 

جزیره فی فی
یکی از جاذبه های اصلی شهر پوکت جزیره معروف فی فی است که به دلیل سواحل زیبا و تفریحات شبانه به شهرت رسیده است. در جزیره زیبای فی فی می توانید از غذاهای محلی، موسیقی، رقص، آواز و تفریحات ساحلی و آبی آن لذت ببرید.

 

معبد وات فو
یکی از دلایل شهرت کشور تایلند معابد بودایی آن است که معبد وات فو یکی از پربازدیدترین آن هاست. این معبد در بانکوک واقع شده است و دارای مجموعه ای عظیم و ارزشمند از انواع مجسمه بودا در کشور تایلند است. مجسمه بودا خوابیده به طول 46 متر یکی از مشهورترین مجسمه های معبد وات فو به شمار می آید.

 

وات تام سوآ
یکی دیگر از دیدنی های تایلند معبد وات تام سوآ است که در شهر کرابی واقع شده است. این معبد دارای غارهای طبیعی مختلفی است که در میان جنگل های زیبا شکل گرفته اند و راهبان بسیاری را در خود جای داده اند. “رد پای بودا” معروف ترین جاذبه معبد وات تام سوآ شناخته می شود.

اپیزود ۶-۱: درباره سفرهای تنهایی روستای گیتورن انگیزه از انگیزه الماسهای آفریقایی

دیدگاهتان را بنویسید

با ثبت هر دیدگاه ۲۰ الماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد