دیدنی های جمهوری چک

دیدنی های جمهوری چک

اگر در حال برنامه ریزی برای سفر به کشور زیبا و تاریخی جمهوری چک هستید، یکی از مواردی که لازم است در رابطه با آن اطلاعات کافی به همراه داشته باشید، مکان های دیدنی جمهوری چک است. این کشور شهرهای دیدنی و مکان های تاریخی و تفریحی بی شماری دارد که گاهی اوقات انتخاب را برای مسافران سخت کرده است. در راهنمای زیر با معرفی بهترین دیدنی های جمهوری چک به شما کمک خواهیم کرد برای سفر هیجان انگیز خود به درستی برنامه ریزی کنید.

 

  • قلعه پراگ

یکی از دیدنی های جمهوری چک در قلب پراگ، پایتخت این کشور واقع شده است. قلعه پراگ یکی از مشهورترین بناهای این کشور به شمار می آید که محل زندگی امپراتوران روم مقدس، هابسبورگ‌ ها و پادشاهان بوهمی بوده است.

 

  • پل چارلز

بازدید از پراگ بدون صرف زمان برای عبور از مهم ترین گذرگاه شهر، پل تماشایی چارلز غیرممکن است. این سازه معروف که بر رودخانه ولتاوا قرار گرفته است در سال 1357 ساخته شده است. این پل یکی از محبوب ترین نقاط توریستی شهر پراگ به شمار می آید و به دلیل مناظر شگفت انگیز خود مکانی فوق العاده برای عکاسان حرفه ای است. 

 

  • کلیسای جامع سنت ویتوس

یکی دیگر از دیدنی های جمهوری چک که توصیه می کنیم در لیست مکان های گردشگری خود قرار دهید، کلیسای جامع باشکوه و زیبا سنت ویتوس پراگ است که به عنوان خانه جواهرات تاج گذاری بوهمی و همچنین مقبره مشهورترین قدیس چک، سنت ونسسلاس نیز شناخته می شود.

 

  • صومعه و کتابخانه استراهوف

یکی از زیباترین و قدیمی ترین کتابخانه های اروپا در پایتخت چک شهر پراگ قرار دارد. صومعه استراهوف متعلق به قرن دوازدهم شامل دو کتابخانه باشکوه از جمله کتابخانه فلسفی با وسایل نفیس و نقاشی های سقفی و کتابخانه الهیات باروک است. کتابخانه استراهوف یکی از پربازدیدترین نقاط گردشگری جمهوری چک به شمار می آید.

 

  • بهشت بوهمی

یکی از زیباترین دیدنی های جمهوری چک در منطقه بهشت بوهمی قرار دارد. این منطقه با زیبایی های طبیعی فوق العاده چشم نواز، قلعه های تاریخی، صخره های عظیم و تپه های ماسه ای کوهنوردان و گردشگران بی شماری را از سراسر جهان به سمت خود کشانده است. 

 

  • ساختمان رقصان

ساختمان رقصان با معماری عجیب و منحصر به فرد خود به یکی از محبوب ترین جاذبه های جمهوری چک تبدیل شده است. این ساختمان به 2 رقصنده معروف برادوی اختصاص داده شده است که زمانی در شهر تاریخی بوهم می درخشیدند. 

اپیزود ۷-۱: ویزا کشورهای مختلف جمهوری آذربایجان انگیزه از انگیزه الماسهای آفریقایی

دیدگاهتان را بنویسید

با ثبت هر دیدگاه ۲۰ الماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد