دیدنی های روسیه

دیدنی های روسیه

روسیه که بزرگترین کشور جهان است مکان های گردشگری، بناهای تاریخی و جاذبه های طبیعی بی شماری دارد و به همین خاطر در لیست محبوب ترین نقاط گردشگری جهان قرار گرفته است. اگر قصد دارید به کشور زیبای روسیه سفر کنید، مطمئناً نیاز خواهید داشت اطلاعات کاملی از جاذبه های گردشگری و دیدنی های روسیه داشته باشید تا بتوانید سفر خود را به درستی مدیریت کنید. در ادامه با معرفی جاهای دیدنی روسیه به شما کمک می کنیم سفر به یاد ماندنی و هیجان انگیزی را تجربه کنید.

 

  • راه آهن ترانس سیبری

خط آهن کلاسیک ترانس سیبری که بخشی از طولانی ترین سیستم راه آهن در جهان است، از مسکو تا ولادی وستوک، شهری در نزدیکی مرزهای روسیه با چین و کره شمالی، امتداد دارد. این خط که در سال 1891 توسط تزار الکساندر سوم آغاز شد و توسط پسرش، تزار نیکلاس دوم، در سال 1916 تکمیل شد، به عنوان مسیر تزارها شناخته می شود.

 

  • کوه البروس

کوه البروس در رشته کوه قفقاز در جنوب روسیه قرار دارد. البروس با ارتفاع 5642 متر مرتفع ترین قله جهان شناخته می شود.

 

  • دره آبفشان ها

یکی از دیدنی های روسیه می توان به دره آبفشان اشاره کرد. دره آبفشان که در شبه جزیره کامچاتکا در شرق دور روسیه قرار دارد، دومین میدان آبفشان بزرگ در جهان است. دره آبفشان ها در سال 1941 توسط دانشمند محلی تاتیانا اوستینوا کشف شده است.

 

  • جزیره کیژی

یکی از زیباترین و محبوب ترین مکان های گردشگری روسیه که پیشنهاد می کنیم دیدن آن را در لیست مکان های دیدنی خود قرار دهید، جزیره کیژی است. جزیره کیژی (Kizhi Island) که در کارلیا، منطقه ای در شمال غربی روسیه که با فنلاند و دریای سفید هم مرز است قرار دارد به خاطر موزه فضای باز باورنکردنی اش شناخته شده است. کارلیایی‌ها از قرن سیزدهم در این منطقه زندگی می‌ کردند.

 

  • کلیسای جامع سنت سوفیا

کلیسای جامع سنت سوفیا در نووگورود، قدیمی ترین شهر روسیه، در محوطه کرملین شهر واقع شده است. این کلیسا قدیمی ترین ساختمان کلیسای روسیه است.

 

  • دریاچه بایکال

یکی از جاذبه های توریستی روسیه می توان به دریاچه زیبای بایکال اشاره کرد. دریاچه بایکال حدود 20 درصد از آب شیرین جهان را در خود جای داده است. این دریاچه 25 میلیون ساله در سیبری واقع شده است.

 

  • کرملین

برای هر کسی که از مسکو بازدید می کند، کرملین Kremlin جاذبه ای است که باید از آن دیدن کند. این منطقه که دارای ادارات دولتی برتر کشور است، چهار کلیسای جامع ساخته شده در قرن 15 و 16 و همچنین چندین موزه برجسته را در خود جای داده است.

 

  • موزه ارمیتاژ

موزه ارمیتاژ Hermitage Museum در سن پترزبورگ روسیه که در سال 1764 توسط کاترین کبیر تأسیس شد، موزه ای عظیم از هنر و فرهنگ روسیه است. اگر می خواهید با محل اقامت و فرهنگ امپراتوری های سابق روسیه آشنا شوید، حتماً از این موزه دیدن کنید.

 

  • کلیسای جامع سنت باسیل

کلیسای جامع سنت باسیل که بین سال های 1554 تا 1561 ساخته شده است و در قلب مسکو قرار دارد، یکی از برترین دیدنی های روسیه به شمار می آید. معماری منحصر به فرد Saint Basil’s Cathedral آن را به یکی از محبوب ترین مکان های گردشگران تبدیل کرده است.

اپیزود ۲-۱ :به دنبال رنگ و بوی هند-سفری به دنیای فرهنگ و غذای هندی کشور اوکراین سفر به کعبه الماسهای آفریقایی

دیدگاهتان را بنویسید

با ثبت هر دیدگاه ۲۰ الماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد