دیدنی های کانادا

دیدنی های کانادا

کانادا، دومین کشور بزرگ جهان، با تنوع بالا جاذبه های گردشگری، مناظر طبیعی بکر و منحصر به فرد، فرهنگ و تاریخ غنی خود هر ساله گردشگران بسیاری را به سمت خود می کشاند. به همین خاطر در این مقاله قصد داریم محبوب ترین دیدنی های کانادا را برای افرادی که در فکر سفر به این کشور زیبا و رؤیایی هستند معرفی کنیم.

 

  • آبشار نیاگارا

آبشار نیاگارا احتمالاً نام این آبشار را شنیده اید. آبشار زیبای نیاگارا در مرز شرقی ایالات متحده آمریکا واقع شده است و یکی از مشهورترین آبشارهای جهان و معروف ترین دیدنی های کانادا به شمار می رود. 

 

  • پارک ملی بنف و کوه‌ های راکی

پارک ملی بنف در قلب کوه های شکوه مند راکی در استان آلبرتا قرار دارد و برخی از زیباترین مناظر کانادا را به نمایش می گذارد. دریاچه‌ های فیروزه‌ ای رنگ، قله‌ های پوشیده از برف و یخچال های طبیعی در پارک ملی بنف از دلایل محبوبیت این جاذبه دیدنی کانادا به شمار می آید.

 

  • برج CN تورنتو

در سواحل دریاچه انتاریو در بزرگترین شهر کانادا، برج نمادین CN، یکی از مشهورترین نقاط دیدنی کانادا قرار گرفته است. این برج 553 متر ارتفاع دارد. در بالای این برج یک رستوران 360 گردان وجود دارد که می توانید با صرف غذا در این رستوران مجلل از تماشای مناظر بی بدیل و زیبا شهر تورنتو لذت ببرید.

 

  • شهر کبک

یکی از دیدنی های کانادا که پیشنهاد می کنیم آن را در لیست مکان های گردشگری خود قرار دهید، بازدید از شهر زیبا و تاریخی کبک Québec City است. شهر کبک یکی از میراث جهانی یونسکو و یکی از محبوب ترین مناطق تاریخی کانادا است. ساختمان ها، معابد و بناهای تاریخی کانادا در این منطقه واقع شده است.

 

  • ویسلر

اگر به فعالیت های زمستانی و سفر به کانادا در فصل زمستان علاقه مند هستید، حتماً از منطقه ویسلر دیدن کنید. تنها با دو ساعت رانندگی از ونکوور به پیست اسکی معروف Whistler Blackcomb و استراحتگاه Whistler خواهید رسید.

 

  • پارک ملی جاسپر

در حین گشت و گذار در اطراف پارک ملی جاسپر، زیبایی های پنهان کانادا را کشف کنید. مناظر بکر و چشم نواز، کوه‌های پر برف دیدنی و یخچال های طبیعی عظیمی که در اطراف شما قرار دارند فوق العاده تماشایی هستند. همچنین می‌ توانید فعالیت‌ هایی مانند پیاده‌ روی، اسکی، کمپینگ در کوهستان و همچنین سافاری حیات وحش را در این منطقه تجربه کنید.

 

  • سنت جان

یکی دیگر از جذاب ترین دیدنی های کانادا می توان به سنت جان اشاره کرد. این شهر که در جزایر نیوفاندلند قرار دارد به‌ خاطر خانه‌ های رنگارنگ اش شناخته شده است.

 

  • چرچیل

چرچیل محبوب ترین مکان توریستی در کانادا به شمار می آید. در چرچیل می توانید به تماشای شفق شمالی یا شفق قطبی بنشینید که تماشای آن رویای بسیاری از مسافران و گردشگران است.

 

اپیزود ۱۳-۱: ایران گردی کشور ایسلند سفرنامه جذاب شرق آفریقا(کنیا، سرزمین ماسایی مارا) قسمت دوم الماسهای آفریقایی

دیدگاهتان را بنویسید

با ثبت هر دیدگاه ۲۰ الماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد