سفر ارزان به تایلند

سفر ارزان به تایلند

کشور زیبا و اعجاب انگیز تایلند یکی از محبوب ترین نقاط توریستی جهان شناخته می شود و هر ساله میزبان گردشگران خارجی و ایرانی بی شماری است به همین خاطر جز یکی از گران ترین مقاصد گردشگری جهان در نظر گرفته می شود. با این حال می توان تا حد قابل توجهی هزینه های سفر به این کشور را مدیریت کرد. در این بخش روش های سفر ارزان به تایلند را با همدیگر بررسی می کنیم.

 

برای سفر به کشور زیبای تایلند بهترین راه استفاده از خطوط هوایی است. سفر از ایران به شهر بانکوک پایتخت تایلند به صورت مستقیم صورت می گیرد و تقریبا 6 ساعت به طول می انجامد. ایرلاین های قطر، هواپیمایی ماهان، ترکیش ایرلاینز، هواپیمایی امارات، عمان ایر و هواپیمایی ایرفلوت از جمله بهترین خطوط هوایی به شمار می آیند. با مقایسه شرکت ها و خطوط هوایی می توانید مناسب ترین قیمت پرواز ایران- تایلند را انتخاب کنید.

 

برای سفر به تایلند لازم است ویزای مسافرتی به همراه داشته باشید. بنابراین توصیه می کنیم حداقل 1 تا 2 ماه پیش از سفر جهت تهیه بلیط و ویزا اقدام کنید. جهت سفر ارزان به تایلند می توانید به جای بلیط یک طرفه، بلیط رفت و برگشت تهیه کنید. 

 

هم چنین می توانید زمان پرواز خود را صبح زود یا به آخر شب موکول کنید. اگر می خواهید سفر ارزان و مقرون به صرفه داشته باشید، پیشنهاد می کنیم زمان سفر خود را به تابستان یا فصول بارانی تایلند موکول کنید. در این فصل ها به دلیل گرما و رطوبت هوا گردشگران کمتری به تایلند سفر می کنند بنابراین هزینه پروازها و اقامت در این کشور کاهش می یابد.

 

جهت سفر ارزان به این کشور می توانید از تخفیف‌ های ویژه و پیشنهادات گردشگری شرکت های مسافرتی استفاده کنید. به همین منظور بهتر است آژانس‌ های مسافرتی را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید تا از تخفیفات و پیشنهادات آن ها مطلع شوید.

 

جهت سفر ارزان به این کشور می توانید از تورهای مسافرتی، بلیط های چارتری یا تورهای لحظه آخری استفاده کنید. اگر ترجیح می دهید بدون تور به تایلند سفر کنید، لازم است جهت مدیریت هزینه های سفرتان برنامه ریزی مناسبی داشته باشید. برای مثال، هتل ها و اقامتگاه های ارزان قیمت را انتخاب کنید یا از وسایل حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس یا مترو برای رفت و آمد در سطح شهر استفاده کنید.

اپیزود ۱۵: آسیای شرقی شهر درسدن سفرنامه دبی الماسهای آفریقایی

دیدگاهتان را بنویسید

با ثبت هر دیدگاه ۲۰ الماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد