سفر به مصر

سفر ارزان به مصر

اگر قصد دارید به کشور باستانی و زیبای مصر سفر کنید، پیش از هر چیز لازم است جهت دریافت ویزای تجاری مصر اقدام کنید. ورود ایرانیان به کشور مصر بدون اخذ ویزای آن میسر نخواهد بود. جهت دریافت ویزای تجاری مصر باید از یک شرکت معتبر مصری دعوت نامه داشته باشید سپس لازم است جهت تهیه سایر مدارک مورد نیاز اقدام نمایید. یکی از مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تجاری تهیه بلیت رفت و برگشت خواهد بود.

 

مناسب ترین روش سفر به مصر استفاده از خطوط هوایی است. اگر می خواهید تا حد قابل توجهی هزینه های سفرتان به مصر را کاهش دهید، پیشنهاد می کنیم زمان سفر خود را به اواسط تابستان (ماه های ژوئیه تا سپتامبر) موکول کنید. اگر چه در این زمان آب و هوا مصر بسیار گرم و خشک است اما به این خاطر که جاذبه ها و مکان های گردشگری بسیار خلوت هستند و این ماه ها جز فصول کم گردشگر در نظر گرفته می شود، هزینه های تهیه بلیت و رزرو هتل تا حد قابل توجهی کاهش می یابد.

 

یکی دیگر از روش هایی که به شما کمک خواهد کرد هزینه های سفر به مصر را مدیریت کنید این است که از تورهای مسافرتی استفاده نمایید. در صورتی که قصد دارید بدون تور سفر کنید برای سفر ارزان به مصر 1 تا 2 ماه قبل از زمان مورد نظرتان جهت تهیه بلیت و رزرو هتل اقدام کنید. هم چنین می توانید آژانس ها و شرکت های مسافرتی را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید تا از تخفیفات ویژه و تورهای لحظه آخری مطلع شوید.

 

در حال حاضر هیچ پرواز مستقیمی از ایران به کشور مصر وجود ندارد بنابراین جهت سفر ارزان به مصر لازم است از پروازهای غیر مستقیم یا توقف دار استفاده کنید. خطوط هواپیمایی ایرعربیا، ترکیش، قطر، عمان ایر و امارات بهترین خطوط هوایی برای پروازهای مصر به شمار می آیند. مدت زمان پرواز به مصر به شهر مورد نظر شما بستگی خواهد داشت اما به طور کلی در صورت داشتن پروازهای تک توقف دار، مدت زمان پرواز شما به مصر حدود 7 ساعت به طول می انجامد.

 

جهت سفر ارزان به مصر می توانید از پروازهای غیر مستقیم با 1 توقف استفاده کنید. گزینه های پرواز با یک توقف شامل ترکیه، امارات، قطر، کویت و عمان هستند که جهت کاهش هزینه های سفر خود پیشنهاد می کنیم پرواز استانبول ترکیه را به عنوان مبدأ سفرتان به کشور مصر انتخاب کنید.

اپیزود ۴-۱: دور اروپا با پژو ۲۰۷ در ۸۰ روز - بخش دوم شهر هامبورگ سفرنامه پرو الماسهای آفریقایی

دیدگاهتان را بنویسید

با ثبت هر دیدگاه ۲۰ الماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد