اقامت در امارات

اقامت در امارات

اگر قصد دارید به کشور زیبا و شگفت انگیز امارات سفر کنید و برای اقامت در این کشور به دنبال بهترین هتل ها و اقامتگاه ها هستید، می توانید از راهنمای زیر کمک بگیرید. در این راهنما بهترین هتل ها و اقامتگاه های امارات را معرفی کرده ایم.

 

لوکس

  • Rixos Premium Dubai JBR: به دنبال یک هتل لوکس و مجلل برای اقامت در امارات هستید؟ هتل Rixos Premium در شهر زیبا و شکوه مند دبی سفر خاطره انگیزی را برایتان رقم خواهد زد. این هتل دارای پارکینگ رایگان، صبحانه رایگان، استخر، سالن بار، باشگاه ورزشی و ساحل اختصاصی است.
  • The First Collection at Jumeirah Village Circle: این هتل شیک و مجلل در ساختمانی شیشه‌ ای در منطقه پرجنب و جوش جمیرا واقع شده است و تا فرودگاه بین المللی دبی 34 کیلومتر فاصله دارد.
  • JW Marriott Marquis Hotel Dubai: هتل JW Marriott Marquis دبی بلند ترین هتل جهان شناخته می شود. این هتل 5 ستاره دارای امکانات و خدمات رفاهی بسیاری است که از جمله آن ها می توان به مرکز تجاری، استخر، اینترنت رایگان، سالن بار و کلوپ شبانه اشاره کرد.
  • Atlantis The Palm: یکی از لوکس ترین مکان ها برای اقامت در امارات می توان به استراحتگاه ساحلی آتلانتیس اشاره کرد. این اقامتگاه باشکوه منظره ای زیبا و چشم نواز رو به دریا دارد. هتل آتلانتیس دارای 1544 سوئیت با طراحی فوق العاده مدرن و زیبا است.

 

متوسط و ارزان قیمت

  • Elite Byblos Hotel: برای افرادی که می خواهند سفری ارزان و مقرون به صرفه داشته باشند، هتل Elite Byblos مناسب ترین مکان برای اقامت در امارات به شمار می آید. این هتل به مرکز خرید امارات دسترسی بالایی دارد و علاوه بر قیمت مقرون به صرفه، خدمات رفاهی مناسبی هم ارائه می دهد.
  • Holiday Inn Express Dubai Safa Park: این هتل در نزدیکی جاده شیخ زاید واقع شده است و چند دقیقه با دبی مال، یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان فاصله دارد. از خدمات رفاهی این هتل می توان به تاکسی سرویس و صبحانه رایگان اشاره کرد.
  • Asiana Hotel: یکی دیگر از مقرون به صرفه ترین مکان ها برای اقامت در امارات می توان به هتل Asiana اشاره کرد. این هتل دارای 134 اتاق با طراحی مدرن و زیبا است. هتل Asiana به فرودگاه بین المللی دبی و مراکز خرید شهر دسترسی بالایی دارد.
اپیزود ۲۰: اسکاندیناوی کشور کره جنوبی راهنمای بین المللی طبیعت گردی اردبیل اردشیر نوعی @Ardeshir_nouei الماسهای آفریقایی

دیدگاهتان را بنویسید

با ثبت هر دیدگاه ۲۰ الماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد