اقامت در ایران

اقامت در ایران

برای اقامت در ایران شما گزینه های زیادی را در پیش رو دارید. علاوه بر هتل ها شما می توانید با اسکان در اقامتگاه های بومگردی لذت زندگی در بافت بومی هر منطقه را نیز تجربه کنید.

 

لوکس

برای اقامت در ایران آن هم در هتل های لوکس شما گزینه های فراوانی را پیش رو دارید. بعضی از هتل های لاکچری ایران عبارتند از:

 

  • هتل ۵ ستاره اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس جز ۱۰ هتل لوکس ایران به شمار می‌رود. هتلی شیک که در شمال غرب تهران واقع شده است و با برخورداری از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها و داشتن معماری بی‌نظیر از مدرن‌ترین هتل‌ های ایران به شمار می‌رود. نام این هتل از قله‌ی کوهی به نام اسپیناس در شمال ایران گرفته ‌شده است و به معنای اسکان یافتن در مناطق ییلاقی است. هتل اسپیناس به دلیل قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی خاص منظره‌ای بی‌نظیر از تهران را پیش روی میهمانان خود قرار می‌دهد. 

این هتل دارای ۲۰ طبقه با ۴۰۰ اتاق و سوئیت لوکس است که همگی دارای طراحی داخلی فوق‌العاده و مجهز به تمامی امکانات رفاهی روز هستند، علاوه بر این وجود رستوران‌های شیک با ملیت‌های مختلف از جمله: فرانسوی، تایلندی، مدیترانه‌ای و رستوران سنتی ایرانی این مجموعه‌ی زیبا را کامل‌تر می‌کند.

از دیگر امکانات هتل می‌توان به مرکز خرید، چندین سالن ورزشی، سالن ماساژ و استخر بسیار زیبای آن اشاره کرد.

آدرس: تهران- سعادت‌آباد- میدان بهرود- خیابان عابدی- خیابان ۳۳- شماره ۲۱

 

  • هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان به تعبیر بسیاری از تاریخ دانان یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های دنیا است. از ساخت این هتل بیش از ۳۰۰ سال می‌گذرد، ساختمان اصلی آن کاروانسرایی قدیمی متعلق به مادر شاه حسین صفوی (آخرین پادشاه صفوی) بوده است. معماری بی‌نظیر هتل شاهکاری از هنر و معماری دوران صفوی است که هتل عباسی را به یکی از بزرگ‌ترین و مجلل ترین هتل‌های ایران و اصفهان تبدیل کرده است. ساختمان هتل به حدی زیبا و خیره کننده است که در سال ۲۰۱۷ به گزارش CNN به عنوان زیباترین هتل خاورمیانه شناخته شد. هتل دارای ۲۲۴ اتاق و سوئیت است که همه مطابق استانداردهای بین‌المللی ساخته شده‌اند، اتاق‌ها دور تا دور حیاط خانه و حوض فیروزه‌ای آن قرار گرفته‌اند و هر اتاق معماری خاص و منحصر به فرد خود را دارد.

 

وجود رستورانی شیک و بسیار لوکس در بالای بام هتل از دیگر جاذبه‌های این اقامتگاه است که نمای زیبای شهر تاریخی اصفهان را به میهمانان خود هدیه می‌دهد. معماری هتل به قدری جالب و خلاقانه است که در هر جای آن باشید منظره‌ای خاص برای لذت بردن پیش روی شما قرار می‌گیرد. ساختمان هتل در میان بافت تاریخی اصفهان و در نزدیکی شاهکارهای تاریخی چون میدان نقش جهان و سی و سه پل ساخته شده است و هر ساله میزبان توریست‌های مختلف از سرتاسر دنیا است.

آدرس: اصفهان- خیابان چهارباغ عباسی- خیابان آمادگاه

 

  • هتل بزرگ شیراز

اگر می‌خواهید در شهر میراث و تمدن ایران باستان اقامتی لوکس و دلپذیر داشته باشید، هتل بزرگ شیراز به عنوان یکی از ۱۰ هتل لوکس ایران بهترین گزینه است. نمای کشتی شکل این هتل زیبا در بدو ورود به شیراز و رد شدن از دروازه قرآن توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. هتل بزرگ شیراز دارای بهترین امکانات و سرویس‌ها مانند رستوران‌های بین‌المللی لوکس و مجهز، بهترین مراکز تفریحی و مجموع تفریحات آبی بی نظیر است. جالب است بدانید که بزرگ‌ترین رستوران گردون ایران در این هتل ساخته‌شده است. تمام اتاق‌های هتل بسیار لوکس، مجهز و راحت هستند، اشراف این هتل به دروازه قرآن، باغ‌های شیراز و همچنین نزدیکی‌اش به آثار تاریخی و اماکن تفریحی از دیگر مزیت‌های این هتل می‌باشد.

آدرس: شیراز- دروازه قرآن

 

  • هتل درویشی مشهد

برای کسانی که به مشهد سفر می‌کنند، اقامت در محلی که نزدیک‌ترین فاصله با حرم اما رضا را داشته باشد در اولویت قرار دارد، هتل درویشی مشهد به دلیل نزدیکی به حرم و همچنین معماری مدرن و منحصر به فردش به عنوان یکی از محبوب‌ترین هتل‌های شهر مشهد شناخته شده است. ساختمان این هتل ۲۵ طبقه و بسیار مجلل، بزرگ‌ترین مرکز اقامتی آتریوم (سطح شیشه‌ای) در کشور است که بر طبق آخرین استانداردهای هتلی بین‌المللی ساخته شده است. هر کدام از اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل طراحی مخصوص به خود را دارند که به پیشرفته ترین امکانات روز مجهز شده‌اند.

 

از دیگر جذابیت‌های هتل درویشی می‌توان به وجود رستوران‌های متنوع بین‌المللی با غذاهای لذیذ و همچنین مجموعه تفریحات آبی آن اشاره کرد که با ارائه خدمات ماساژ و اسپا سفری لذت‌بخش را برای شما به ارمغان می‌آورد. از امکانات رایگان هتل، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی و راه‌آهن و همچنین ترانسفر رفت و برگشت به حرم است.

آدرس: مشهد- خیابان امام رضا- بین امام رضا ۲۴ و ۲۶

 

  • هتل باغ مشیرالممالک یزد

این هتل با معماری کاملاً سنتی یادگار به جا مانده از دوره‌ی قاجار است که علاوه بر هتل یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر تاریخی یزد به شمار می‌آید. این هتل ۱۳۰۰۰ مترمربع وسعت دارد و دارای ۹۲ اتاق و سوئیت است که هرکدام نقاشی‌های مختص به خود را دارند و با وجود بافت سنتی خود بسیار مجهز هستند.

هتل مشیرالممالک یزد با طرح متفاوت خود مکانی آرام را برای استراحت مهمانان خود به وجود آورده است.

آدرس: یزد- خیابان انقلاب- بلوار مشیرالممالک

 

  • هتل کایا تبریز

هتل کایا تبریز، نوسازترین هتل در تبریز است و جزو مجموعه‌ زنجیره‌ای هتل‌های کایای ترکیه است. این هتل ۱۷ طبقه دارای ۲۲۰ اتاق است و ساختمان آن ۸ آسانسور دارد که دسترسی به تمامی اتاق‌های هتل را به راحتی امکان‌پذیر می‌سازد. ساختمان هتل کایا بسیار شیک و خاص طراحی‌شده است که آن را در نوع خود منحصربه‌فرد کرده است. از رستوران‌های معروف هتل می‌توان رستوران آلاکارت را نام برد که به خاطر غذاهای بی‌نظیر و خوش طعم بین‌المللی و ایرانی‌اش بسیار محبوب شده است. هتل کایا با داشتن ۱۲۶ اتاق، با برترین برندهای دنیا، سالن ورزشی استثنایی و رستوران‌ها و کافه‌های بسیار شیک جزو لوکس‌ترین هتل‌های تبریز و ایران است.

آدرس: تبریز- بزرگراه پاسداران- میدان شهید فهمیده

 

  • هتل ترنج کیش

این هتل بسیار زیبا در دو فاز ساخته‌شده، یک فاز آن سوئیت‌هایی هستند، با کف شیشه‌ای بر روی آب‌های خلیج‌ فارس قرار گرفته‌اند و شما در اتاق خود می توانید دنیای شگفت آور زیر آب را ببینید. از جذابیت دیگر این سوئیت‌ها وجود بالکن‌ های اختصاصی است که غروب زیبای آفتاب در جزیره‌ کیش را پیش روی میهمانان خود قرار می‌ دهد. فاز دوم هتل ساختمانی ۴ طبقه است که در ساحل دریای زیبای کیش ساخته شده است و دارای اتاق‌های بسیار زیبا و امکانات منحصر به فرد است.

وجود استخری شیک در بالای بام ساختمان از دیگر جذابیت‌های هتل است که تجربه‌ یک شنای تکرار نشدنی را برای شما رقم می‌زند.

آدرس: کیش- ابتدای جاده جهان- بعد از میدان جاسک

 

متوسط و ارزان قیمت

 

  • خانه بوم گردی بام گلسرک

خانه بوم گردی بام گلسرک در 25 کیلومتری شهر رشت واقع شده است. ساختمان خانه در دو طبقه بناشده و 7 اتاق با نام های زیبا دارد. با اقامت در این خانه بوم گردی که یکی از زیباترین اقامتگاه های بوم گردی گیلان به شمار می آید شما می توانید منظره های زیبایی از شالیزارها و کوه را به نظاره بنشینید و تعطیلاتی دل انگیز برای خود رقم بزنید. از امکانت خانه بام گلسرک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تلویزیون، پارکینگ، گیرنده دیجیتال و امکانات آشپزی در آشپزخانه از گزینه های قابل توجه این اقامتگاه به شمار می آیند.
  2. در این اقامتگاه ساختمانی جدا به عنوان رستوران تعبیه شده که شما می توانید جشن ها و دور همی های خود را در این رستوران برپا کرده و روز و شبی خاطره انگیز را برای خود رقم بزنید.
  3. شما می توانید با اقامت در این خانه صبحانه را مهمان خانه بوم گردی باشید.
  4. امنیت این خانه بوم گردی نیز با نگهبانان خانه به خوبی تأمین می شود. 

 

  • اقامتگاه سنتی حاج رئیس

هتل سنتی حاج رئیس یکی از اقامتگاه‌های قدیمی و معروف استان بوشهر است که قدمت آن به دوران قاجار برمی‌گردد. این اقامتگاه بومگردی دارای ۷ سوئیت است که در مجموع ظرفیت پذیرش ۳۵ مهمان را دارد. برای آسایش و راحتی مهمانان رختخواب سنتی در نظر گرفته شده است. هر واحد دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی است. همچنین یخچال نیز در هر سوئیت قرار دارد.

قرار گرفتن این هتل سنتی در فاصله ۶ متری از دریا باعث شده تا هر زمان که تمایل داشتید، به قدم زدن و هواخوری در مجاورت ساحل بپردازید. این مجموعه دارای تور گردشگری و راهنمای محلی نیز است که در صورت نیاز می‌توانید با پرداخت هزینه جداگانه از آن استفاده کنید. رستوران حاج رئیس نیز با طبخ انواع غذاهای سنتی، آماده پذیرایی از گردشگران عزیز است. در این مجموعه موسیقی زنده نیز پخش می‌شود و اوقات بسیار خوش و خاطره انگیزی را برای مهمانان رقم خواهد زد.

 

  • هتل ارگ 

این هتل شیراز نسبتاً قدیمی که درسال 1372 ساخته شده‌است در سال 1393 مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل 3 ستاره ارگ که در مرکز شهر شیراز واقع شده‌ با دیگر مراکز تاریخی و باغ‌های شیراز مانند باغ ارم و بازار وکیل و شاهچراغ فاصله چندانی ندارد. هتل 3 طبقه با 42 واحد اقامتی آماده پذیرایی از مهمانان شهر شیراز است.

 

  • هتل آرامش کیش

هتل 3 ستاره آرامش دسترسی راحتی به مراکز تجاری زیتون، هایپر مارکت و پانیذ دارد. مرکز ورزش‌های دریایی، بولینگ مریم و اسکله بزرگ تفریحی در نزدیکی هتل هستند. این هتل کیش که قیمت مناسبی برای اقامت دارد از میان ارزان‌ترین هتل‌های ایران درکیش برای یک سفر تفریحی با قیمت ارزان به مسافران پیشنهاد می‌شود.

 

  • هتل خلیج فارس قشم

این هتل 3 ستاره که به تازگی و در سال 1398 بازسازی شده ‌است از فضای خارجی زیبایی و آلاچیق‌های نزدیک به ساحل بهره‌مند است. از دیگر ویژگی‌های این هتل قشم فاصله نزدیک آن به مراکز تجاری جزیره قشم است. رستوران این هتل آماده پذیرایی از مهمانان خود با انواع غذاهای ایرانی و دریایی است.

اپیزود ۱۷:پول، مسافرت و عشق شهر مونیخ سفرنامه کشورهای جذاب شرقِ آفریقا(قسمت اول) الماسهای آفریقایی

دیدگاهتان را بنویسید

با ثبت هر دیدگاه ۲۰ الماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد