اقامت در برزیل

اقامت در برزیل

تصمیم گیری در مورد محل اقامت و رزرو هتل یکی از مهم ترین بخش های سفر به شمار می آید. در کشور زیبای برزیل هتل ها و اقامتگاه های بسیاری وجود دارد که شما می توانید با توجه به سلیقه و بودجه مورد نظرتان مناسب ترین هتل یا اقامتگاه را انتخاب نمایید. در ادامه لیستی از بهترین هتل های برزیل را معرفی می کنیم.

 

لوکس

  • Ocean Palace Beach Resort & Bungalows: اگر می خواهید سفری رؤیایی و لذت بخش را تجربه کنید، استراحتگاه ساحلی اوشن پالاس ایدئال ترین مکان برای اقامت در برزیل خواهد بود. از جمله امکانات رفاهی Ocean Palace می توان به استخر، سونا، سالن ماساژ، پارکینگ خصوصی، رستوران، کافه بار و اینترنت رایگان اشاره کرد.
  • Fairmont Rio de Janeiro Copacabana: هتل Fairmont Rio de Janeiro Copacabana در ریودوژانیرو واقع شده است. این هتل بهترین مکان برای اقامت در برزیل به شمار می آید. هتل Fairmont Rio به مکان های دیدنی دسترسی بالایی دارد.
  • Hotel Royal Tulip Brasilia Alvorada: هتل Royal Tulip Brasilia Alvorada یکی دیگر از بهترین هتل های کشور برزیل به شمار می آید. از جمله خدمات رفاهی این هتل می توان به صبحانه رایگان، استخر، اتاق بازی و سالن بدنسازی اشاره کرد.
  • Hotel Colline de France: اقامت در هتل Colline de France سفری به یاد ماندنی و لذت بخش را برایتان فراهم خواهد کرد. این هتل به سبک معماری فرانسوی طراحی شده است و به مکان های دیدنی شهر دسترسی بالایی دارد.

 

متوسط و ارزان قیمت

  • Taroba Hotel: اگر به دنبال مناسب ترین قیمت هتل و اقامتگاه در برزیل هستید، هتل Taroba Hotel بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. هتل تاروبا در مرکز شهر واقع شده است و به مکان های گردشگری دسترسی بالایی دارد. از جمله ویژگی های این هتل می توان به استخر روباز، اتاق بازی و اینترنت پرسرعت رایگان اشاره کرد.
  • ibis Rio de Janeiro Nova America Hotel: هتل Ibis Rio de Janeiro Nova America یک انتخاب عالی برای مسافرانی ست که به ریودوژانیرو سفر می کنند. این هتل در نزدیکی ورزشگاه المپیک نیلتون سانتوس و استادیوم ماراکانا واقع شده است. 
  • Bogari Hotel: یکی از مقرون به صرفه ترین هتل ها برای اقامت در برزیل می توان به هتل Bogari Hotel اشاره کرد. هتل بوگاری در شهر توریستی فوز دو ایگواسو، 15 کیلومتری آبشار ایگواسو و پارک داس آوس واقع شده است.
  • Radisson Vila Olimpia Sao Paulo: اگر می خواهید به سیستم های حمل و نقل عمومی برزیل دسترسی بالایی داشته باشید هتل Radisson Vila Olimpia بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این هتل نزدیک به ایستگاه قطار و فرودگاه سائوپائولو- کنگوناس واقع شده است. از جمله خدمات رفاهی هتل Radisson می توان به تاکسی سرویس، صبحانه و پارکینگ رایگان اشاره کرد.
اپیزود ۱۰-۱: بهترین جاهایی که سفر کردم کشور بلغارستان راهنمای بین المللی طبیعت گردی اردبیل اردشیر نوعی @Ardeshir_nouei الماسهای آفریقایی

دیدگاهتان را بنویسید

با ثبت هر دیدگاه ۲۰ الماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد