اقامت در روسیه

اقامت در روسیه

در کشور زیبای روسیه هتل ها و اقامتگاه های مختلفی وجود دارند که شما می توانید با توجه به سلیقه، بودجه و مقصد مورد نظرتان مناسب ترین هتل یا اقامتگاه را انتخاب نمایید. در ادامه بهترین هتل ها و اقامتگاه های روسیه را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

 

لوکس

  • Hotel Baltschug Kempinski: موقعیت مکانی هتل Baltschug Kempinski در آن سوی رودخانه کرملین و سنت باسیل آن را به یکی از بهترین مکان ها برای اقامت در روسیه تبدیل کرده است.
  • Hotel National: هتل پنج ستاره National یکی از لوکس ترین هتل های مسکو روسیه به شمار می آید. این هتل دارای معماری شیک و با شکوه، رستوران، استخر و سالن ماساژ و اسپا است.
  • Radisson Royal Hotel: هتل رادیسون رویال با طراحی زیبا و منحصر به فرد خود به یکی از بهترین مکان ها برای اقامت در روسیه تبدیل شده است. با اقامت در این هتل می توانید چشم انداز زیبایی به کل شهر مسکو داشته باشید.
  • Helvetia Hotel: فضای داخلی این هتل به سبک معماری اروپایی طراحی شده است. سالن های ماساژ و اسپا، رستوران های مجلل، سالن کنفرانس، خدمات رفاهی و کافه بار از ویژگی های هتل Helvetia به شمار می آید.
  • Bronza: مکانی آرام در قلب سنت پترزبورگ روسیه. در این هتل به تمام چیزهایی که ممکن است در طول اقامت خود نیاز داشته باشید دسترسی خواهید داشت. اینترنت رایگان، صبحانه، پارکینگ رایگان و حمل و نقل مسافران از جمله ویژگی های هتل Bronza به شمار می آید.

 

متوسط و ارزان قیمت

  • lotte Hotel moscow: هتل لُته مسکو در بلوار Novinskiy واقع شده است و به دلیل خدمات منحصر به فرد خود جوایز بین المللی متعددی را به دست آورده است. این هتل دارای 300 اتاق و سوئیت بزرگ است.
  • Astrus Hotel Moscow: هتل آستروس مسکو در کنار پارک بیتسوسکی در جنوب غربی تروپاریوو واقع شده است. از ویژگی های این هتل می توان به ۵۱۰ اتاق، آرایشگاه، رستوران و فروشگاه اشاره کرد.
  • city 1905 Hotel: هتل سیتی 1905 در نزدیکی موزه پوشکین قرار دارد و به صورت کاملاً مدرن طراحی شده است. این هتل تا فرودگاه Vnukovo 24 کیلومتر فاصله دارد.
  • brosko Hotel: هتل بروسکو یکی از بهترین مکان ها برای اقامت در روسیه به شمار می آید. از جمله امکانات این هتل می توان به اینترنت و پارکینگ رایگان، صندوق امانات و سالن کنفرانس اشاره کرد. هتل بروسکو در شهر مسکو واقع شده است و به مکان های دیدنی شهر دسترسی خوبی دارد.
اپیزود ۲۰: اسکاندیناوی کشور لیتوانی سفرنامه جذاب شرق آفریقا(کنیا، سرزمین ماسایی مارا) قسمت دوم الماسهای آفریقایی

دیدگاهتان را بنویسید

با ثبت هر دیدگاه ۲۰ الماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد