اقامت در فرانسه

اقامت در فرانسه

اکثر افراد برای سفر به فرانسه از تورهای مسافرتی استفاده می کنند به این خاطر که این تورها تا حد قابل توجهی هزینه های سفر را کاهش می دهند و از طرف دیگر با ارائه خدماتی مانند بلیت هواپیما رفت و برگشت، ویزا، ترنسفر و اقامت هتل، زحمت انجام کارهایی مانند تهیه بلیت یا رزرو هتل را از دوش مسافران برمی دارد.

 

با این حال اگر قصد دارید بدون تورهای مسافرتی به فرانسه سفر کنید، مطمئناً مهم ترین کاری که باید پیش از سفرتان انجام دهید، انتخاب یک هتل یا اقامتگاه مناسب است. در ادامه بهترین اقامتگاه ها و هتل های فرانسه را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

 

لوکس

  • Hotel Malte: هتل مالتا در منطقه 2 در مجاورت بورس اوراق بهادار، لوور و میدان ویکتوریا قرار دارد و موقعیتی عالی برای اقامتی به یاد ماندنی را فراهم می کند.
  • Hotel Bradford Elysees: این هتل بین شانزلیزه و فاوبورگ سنت اونور واقع شده است و بهترین مکان برای اقامت در فرانسه به شمار می آید. از جمله خدمات رفاهی هتل برادفورد الیزه می توان به اینترنت رایگان، تاکسی سرویس و کافه بار اشاره کرد.
  • Novotel Paris Les Halles: یک هتل 4 ستاره در مرکز پاریس با اتصال مستقیم مترو و قطار RER به فرودگاه های شارل دوگل و اورلی، ایستگاه های قطار اصلی، دیزنی لند پاریس و جاذبه های اصلی پاریس از جمله مرکز پمپیدو، لوور، نوتر است. این هتل دارای 285 سوئیت و 9 اتاق جلسه برای کنفرانس ها و سمینارها است.
  • Hotel Astoria: هتل آستوریا اپرا در قلب خیابانی بین اپرا و فروشگاه‌ های بزرگ، نزدیک به ایستگاه رم، در یک مکان مرکزی با دسترسی مستقیم به شانزه لیزه واقع شده است. این هتل با ارائه خدماتی مانند اینترنت پرسرعت رایگان، تاکسی سرویس، خشک شویی و نگهبانی 24 ساعته بهترین مکان برای اقامت در فرانسه به شمار می آید.
  • Hotel Le Milie Rose: این هتل در قلب منطقه 10 پاریس واقع شده است. از جمله خدمات رفاهی این هتل می توان به پارکینگ اختصاصی، صبحانه، اینترنت رایگان و مکانی برای نگهداری حیوانات خانگی اشاره کرد.

 

متوسط و ارزان قیمت

  • Hotel des Nations St. Germain: اگر برای اقامت در فرانسه به دنبال هتل های ارزان قیمت هستید هتل دِناسیون سن ژرمن مناسب ترین گزینه برای شما خواهد بود. این هتل دسترسی بالایی به وسایل حمل و نقل عمومی و فروشگاه های شهر دارد. هم چنین با اقامت در این هتل می توانید با 5 دقیقه پیاده روی خود را به کلیسای جامع نتردام برسانید.
  • Hotel de La Porte Doree: هتل دولا پورت دوره با ۴۳ اتاق، معماری زیبا و خدمات رفاهی ایدئال ترین مکان برای اقامت در فرانسه است. این هتل با ایستگاه مترو تنها 2 دقیقه فاصله دارد.
  • Hotel Apollon Montparnasse: یکی دیگر از اقامتگاه های فرانسه می توان به آپولون مونپارناس اشاره کرد. اگر معماری و طراحی هتل برای شما حائز اهمیت است، پیشنهاد می کنیم در هتل آپولون اقامت داشته باشید.
  • Max Hotel: برای اقامت ارزان در فرانسه، مکس هتل انتخاب مناسبی خواهد بود. این هتل در یک محله مسکونی زیبا واقع شده است و ۱۹ اتاق دارد. هتل مکس با ایستگاه مترو آلزیا 3 دقیقه فاصله دارد.
اپیزود ۲۳: چرا سفر می‌کنیم؟ شهر میامی سفرنامه تایلند الماسهای آفریقایی

دیدگاهتان را بنویسید

با ثبت هر دیدگاه ۲۰ الماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد