اقامت در هلند

اقامت در هلند

اگر قصد دارید به کشور هلند سفر کنید و برای اقامت در این کشور به دنبال بهترین هتل ها و اقامتگاه ها هستید، می توانید از راهنمای زیر کمک بگیرید. در این راهنما بهترین هتل ها و اقامتگاه های هلند را معرفی کرده ایم.

 

لوکس

  • Ambassade Hotel: هتل Ambassade یک هتل خانوادگی در شهر آمستردام است که با موقعیت مکانی و طراحی منحصر به فرد خود به یکی از بهترین مکان ها برای اقامت در هلند تبدیل شده است. این هتل دارای 55 اتاق و سوئیت شیک است
  • The Toren: با اقامت در هتل The Toren سفری به یاد ماندنی و رؤیایی را تجربه خواهید کرد. بسیاری از گردشگران خارجی در این هتل اقامت داشته اند. از جمله خدمات رفاهی هتل Toren می توان به اینترنت پرسرعت رایگان، سالن بار و حمل و نقل فرودگاهی اشاره کرد.
  • Tribe Amsterdam City: در واقع Tribe جدیدترین هتل بوتیک آمستردام است که با معماری لوکس و مدرن طراحی شده است. این هتل به ایستگاه مترو نورد و مرکز شهر آمستردام دسترسی بالایی دارد.
  • Hotel The Noblemen: اگر بخواهیم هتل های شهر آمستردام را بر اساس شکوه و زیبایی و خدمات رفاهی آن طبقه بندی کنیم، هتل The Noblemen در صدر این دسته بندی قرار می گیرد. این هتل در خیابان 9 آمستردام واقع شده است و دارای سیزده اتاق با طراحی منحصر به فرد است. هر اتاق نمایانگر یک شخصیت تاریخی هلندی از قرن هفدهم است. به جرأت می توان گفت هتل Noblemen ایدئال ترین مکان برای اقامت در هلند به شمار می آید.
  • Andaz Amsterdam Prinsengracht: هتل Andaz Amsterdam Prinsengracht یک کتابخانه عمومی بوده است و اکنون به یکی از هتل های پنج ستاره آمستردام تبدیل شده است. حمل و نقل فرودگاهی، اینترنت رایگان، سالن بدنسازی و مرکز خرید از جمله ویژگی ها و خدمات رفاهی این هتل به شمار می آید.

 

متوسط و ارزان قیمت

  • Flying Pig Uptown‌: اگر برای اقامت در هلند به دنبال مناسب ترین قیمت هتل ها و اقامتگاه ها هستید، هاستل Flying Pig Uptown‌ بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این هتل در نزدیکی فوندل پارک و منطقه موزه واقع شده است و علاوه بر قیمت مقرون به صرفه، خدمات رفاهی مناسبی نیز ارائه می دهد.
  • Between Art and Kitsch: یکی از بهترین بوتیک هتل های شهر آمستردام می توان به هتل Between Art and Kitsch اشاره کرد. این هتل به موزه های شهر دسترسی بالایی دارد.
  • CitizenM: هتل CitizenM در جنوب شهر آمستردام واقع شده است و با قیمت های اقتصادی خود بهترین گزینه برای اقامت در هلند به شمار می آید. در نزدیکی این هتل ایستگاه تراموا وجود دارد در نتیجه می توانید به راحتی در نقاط مختلف شهر رفت و آمد داشته باشید.
اپیزود ۱۵: آسیای شرقی اوگاندا سفرنامه ی مکزیک الماسهای آفریقایی

دیدگاهتان را بنویسید

با ثبت هر دیدگاه ۲۰ الماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد