اقامت در کانادا

اقامت در کانادا

با توجه به این که قصد دارید به کدام یک از شهرهای جذاب و دیدنی کانادا سفر کنید، هتل ها و اقامتگاه های مختلفی وجود دارند که می توانید با توجه به سلیقه و بودجه مورد نظرتان مناسب ترین محل اقامت در کانادا را انتخاب کنید. در ادامه لیستی از لوکس ترین تا مقرون به صرفه ترین اقامتگاه های کشور کانادا را معرفی می کنیم تا با هر سطح بودجه ای بتوانید سفر رؤیایی و خاطره انگیزی را تجربه کنید.

 

لوکس

  • Fairmont Banff Springs: استراحتگاه مشهور جهانی Fairmont Banff Springs در قلب پارک ملی بنف قرار دارد. این اقامتگاه مجلل به سبک قلعه بارونی اسکاتلند طراحی شده است. از جمله خدمات رفاهی این هتل لوکس و مجلل می توان به استخر، سالن بار، پیست اسکی، زمین گلف و سالن بدنسازی اشاره کرد. اگر می خواهید نهایت لذت و آرامش را تجربه کنید، هتل Fairmont بهترین مکان برای اقامت در کانادا خواهد بود.
  • Rimrock Resort Hotel: هتل Rimrock Resort در قلب رشته کوه های راکی کانادا و پارک ملی بنف واقع شده است. اینترنت پرسرعت رایگان، سالن بار، استخر، پیست دوچرخه و رستوران مجلل از جمله خدمات رفاهی و امکانات هتل Rimrock Resort به شمار می آید.
  • Fairmont Chateau Whistler: پیش از هر چیز طراحی و معماری منحصر به فرد این هتل به علاوه طبیعت بکر و چشم نواز آن شما را شگفت زده خواهد کرد. هتل Whistler با خدمات رفاهی از جمله سالن بدنسازی، اینترنت رایگان و مسیر پیاده روی بهترین انتخاب برای اقامت در کانادا به شمار می آید.
  • Long Beach Lodge Resort: اقامتگاه لوکس Oceanfront Tofino، یک استراحتگاه ساحلی مجلل در منطقه توفینو در ونکوور کانادا است که اقامتی رؤیایی و فراموش نشدنی را فراهم می کند. این هتل 5 ستاره به دلیل خدمات رفاهی و امکانات منحصر به فرد خود به یکی از محبوب ترین اقامتگاه های گردشگران تبدیل شده است.

 

متوسط و ارزان قیمت

  • Novotel Toronto Centre: اگر به دنبال ارزان ترین محل اقامت در کانادا هستید، هتل Novotel در شهر تورنتو کانادا انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این هتل 30 دقیقه تا فرودگاه بین المللی پیرسون و 5 دقیقه تا فرودگاه بیلی بیشاپ فاصله دارد.
  • Parc Suites Hotel: هتل Parc Suites در مرکز شهر مونترال واقع شده است. از جمله خدمات رفاهی این هتل می توان به تاکسی سرویس، اینترنت و پارکینگ رایگان اشاره کرد.
  • Robin Hood Inn and Suites: اگر به دنبال یک استراحتگاه دنج، شیک و ارزان قیمت هستید، هتل Robin Hood بهترین انتخاب برای اقامت در کانادا خواهد بود. این هتل که در خیابان Gorge East شهر ویکتوریا واقع شده است به مکان های دیدنی شهر دسترسی بالایی دارد.
  • Embassy Inn: آخرین اقامتگاه این لیست به هتل Embassy Inn ویکتوریا اختصاص می یابد. این هتل دارای اتاق ها و سوئیت های بزرگ با طراحی زیبا، اینترنت رایگان، صبحانه و پارکینگ رایگان است
اپیزود ۱۴: چطور با ارزش سفر کنیم کشور آرژانتین سفرنامه دوبی الماسهای آفریقایی

دیدگاهتان را بنویسید

با ثبت هر دیدگاه ۲۰ الماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد