بهترین زمان سفر به امارات 

بهترین زمان سفر به امارات 

برای بسیاری از افراد امارات متحده عربی و شهر دبی تصاویری از آسمان خراش های بلند، شن های طلایی، جاذبه های شگفت انگیز و مراکز خرید لوکس و مجلل را به ذهن می آورد. این شهری است که سنت و مدرنیته را در هم آمیخته است. یک لحظه می توانید بالای برج خلیفه باشید بلندترین ساختمان جهان و لحظه ای دیگر در بازارهای محلی شهر پرسه بزنید. اگر قصد دارید تعطیلات خود را در کشور زیبای امارات سپری کنید، پیش از هر چیز باید از بهترین زمان سفر به امارات مطلع باشید. در این راهنما مناسب ترین زمان های سفر به امارات را بررسی می کنیم.

 

برای این که بدانید چه زمانی به امارات متحده عربی سفر کنید، باید در نظر داشته باشید که با آب و هوای خشک و گرمسیری رو به رو هستید. به این معنا که هوا در نواحی ساحلی گرم و بسیار مرطوب و در داخل شهر خشک و بسیار گرم است. از ماه مه تا اکتبر دما بسیار بالا است و به بیش از 48 درجه سانتیگراد می رسد.

 

در طول زمستان دما در حدود 21 درجه سانتیگراد باقی می ماند که در این میان ژانویه و مارس سردترین ماه های سال هستند. می توان نتیجه گرفت که بهترین زمان سفر به امارات متحده عربی بین نوامبر و آوریل است. در این ماه‌ ها دمای هوا ملایم تر است بنابراین می توانید به راحتی به این کشور سفر کنید و از آب و هوای دلپذیر و جاذبه های گردشگری آن لذت ببرید.

 

از نظر فصل توریستی، مسافران به طور خاص ماه های نوامبر و مارس را برای بازدید این کشور انتخاب می کنند بنابراین این ماه ها بسیار شلوغ هستند. هم چنین در این ماه ها قیمت هتل ها و پروازهای امارات افزایش می یابد. ماه های آوریل و اکتبر هزینه پروازها و هتل ها کاهش می یابد به همین خاطر این ماه ها بهترین زمان سفر به امارات برای مسافرانی ست که می خواهند سفر ارزان و مقرون به صرفه داشته باشند. 

 

نوامبر تا فوریه بهترین زمان برای بازدید از شهر توریستی دبی در نظر گرفته می شود زیرا آب و هوا بسیار مطبوع است و طیف وسیعی از رویدادها و فعالیت‌ ها مانند جشنواره‌ های خرید و غذا در این ماه ها برگزار می شود.

اپیزود ۲-۱ :به دنبال رنگ و بوی هند-سفری به دنیای فرهنگ و غذای هندی کشور سوئد سفرنامه کریسمسیِ استانبول و دیدن بازی فوتبال الماسهای آفریقایی

دیدگاهتان را بنویسید

با ثبت هر دیدگاه ۲۰ الماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد