زمان سفر به فرانسه

بهترین زمان سفر به فرانسه

اگر می خواهید تجربه ایده آلی از سفر به فرانسه داشته باشید، بهترین زمان سفر به فرانسه از ژوئن تا آگوست خواهد بود. این فصل از سال هم در بین مسافران بین المللی و هم در بین مسافران داخلی محبوب است و بهترین مکان های دیدنی این کشور مملو از گردشگران است. 

 

اگر به جشنواره های ملی فرانسه علاقه مند هستید در ماه جولای به فرانسه سفر کنید. روز باستیل (La Fête Nationale) جشن ملی فرانسه است که هر ساله در 14 جولای برگزار می شود و شامل آتش بازی و رژه خیابانی است.

 

بهترین زمان سفر به فرانسه برای مسافرانی که می خواهند هزینه های سفر خود را مدیریت کنند از آوریل تا اکتبر است. در این زمان قیمت هتل ها و اقامتگاه ها اغلب کمتر از فصل گردشگری است و جمعیت کمتری هم در مکان های گردشگری وجود دارد بنابراین می توانید با خیال راحت از مناظر طبیعی و مکان های گردشگری فرانسه دیدن کنید. جشنواره هایی که در این ماه ها برگزار می شود شامل جشنواره فیلم کن در ماه مه و ماراتن پاریس در ماه آوریل است.

 

اگر به سفر در فصل زمستان علاقه مند هستید، بهترین زمان سفر به فرانسه ماه های نوامبر تا مارس خواهد بود. در این فصل می توانید از فعالیت هایی مانند اسکی لذت ببرید. البته به این نکته توجه داشته باشید که به دلیل برودت هوا بسیاری از مکان های گردشگری و جاهای دیدنی پاریس در این فصل تعطیل خواهد بود.

 

بهترین زمان برای رفتن به فرانسه برای جشنواره ها در اواخر بهار و تابستان است. در این دوره برخی از بهترین جشنواره‌ ها شامل روز باستیل (14 ژوئیه)، جشنواره فیلم کن (مه) و جشنواره موسیقی معاصر، تئاتر و رقص Carcassonne (ژوئیه) است.

 

اگر بخواهیم بهترین زمان سفر به فرانسه را برای دیدن مکان های تاریخی معرفی کنیم احتمالاً اواخر بهار یا اوایل پاییز گزینه مناسبی خواهد بود. چند مورد از بهترین مکان های تاریخی فرانسه شامل ارگ کارکاسون، مونت سن میشل و پونت دو گارد است. بهترین زمان سفر به فرانسه برای پیاده روی فصل های بهار و پاییز است. در این زمان معمولاً دما بین 12 تا 22 درجه سانتیگراد متغیر است که برای پیاده روی طولانی مدت ایدئال است.

اپیزود ۱۴: چطور با ارزش سفر کنیم شهر لوسرن راهنمای بین المللی طبیعت گردی اردبیل اردشیر نوعی @Ardeshir_nouei الماسهای آفریقایی

دیدگاهتان را بنویسید

با ثبت هر دیدگاه ۲۰ الماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد