بهترین زمان سفر به هلند

بهترین زمان سفر به هلند

یکی از نکات جالبی که در رابطه با کشور هلند، سرزمین گل ها و آسیاب بادی وجود دارد این است که در تمام فصول سال می توان به این کشور رؤیایی و زیبا سفر کرد. در واقع کشور هلند در هر فصل شگفتی ها و جاذبه های دیدنی بسیاری را به نمایش می گذارد. با این حال اگر به دنبال بهترین زمان سفر به هلند هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

 

بهترین زمان سفر به هلند در بهار یا پاییز، بین آوریل تا ژوئن و سپتامبر تا نوامبر است. فصل بهار و پاییز به دلیل آب و هوای دلپذیر بهترین زمان برای سفر به هلند به شمار می آید. کوکنهوف، بزرگ‌ ترین پارک جهان در ماه مارس مملو از گل های شکوفه دار است و منظره ای حیرت انگیز را به نمایش می گذارد. علاوه بر این جشنواره ها و فستیوال های مختلفی در این زمان برگزار می شوند.

 

از جمله رویدادهای مهمی که در فصل بهار در ماستریخت هلند برگزار می شود، می توان به نمایشگاه هنرهای زیبای اروپا اشاره کرد. این نمایشگاه محبوب ترین نمایشگاه عتیقه و هنر در جهان است. هم چنین در این زمان شهر لاهه میزبان بزرگترین جشنواره اوراسیا در جهان به نام جشنواره تانگ تانگ است که در آن می توانید از غذاها و نوشیدنی های محلی لذت ببرید.

 

پاییز بهترین زمان سفر به هلند است. تصور کنید در غروب پاییز در خیابان های آمستردام در حال قدم زدن هستید. مطمئناً از رنگ ها و طبیعت زیبای اطراف خود حیرت زده خواهید شد. هم چنین در فصل پاییز گردشگران کمتری به هلند سفر می کنند بنابراین می توانید بدون شلوغی و ازدحام جمعیت از مکان های گردشگری و جاذبه های دیدنی هلند لذت ببرید. علاوه بر این، جشنواره بین المللی فیلم مستند در ماه نوامبر برگزار می شود. در جشنواره بین المللی فیلم مستند بهترین فیلم های مستند جهان به نمایش گذاشته می شود. 

 

اگر می خواهید سفر ارزان و مقرون به صرفه داشته باشید، بهترین زمان سفر به هلند در فصل زمستان در ماه های ژانویه تا مارس است. در این فصل گردشگران کمتری به هلند سفر خواهند کرد بنابراین هزینه های پرواز و اقامت تا حد قابل توجهی کاهش می یابد. البته در فصل زمستان نیز جشنواره های متنوعی برگزار می شود. در ماه دسامبر، مردم محلی خود را برای جشن کریسمس آماده می کنند. روز ملی لاله ها در 19 ژانویه برگزار می شود. جشنواره بین المللی فیلم روتردام که جشنواره ای محبوب برای دوستداران سینما است، یکی دیگر از رویدادهای مهم در فصل زمستان به شمار می آید. 

اپیزود ۲۳: چرا سفر می‌کنیم؟ ایتالیا سفرنامه سرزمین 72 ملت(هند) الماسهای آفریقایی

دیدگاهتان را بنویسید

با ثبت هر دیدگاه ۲۰ الماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد