تفریحات قاره آسیا

تفریحات قاره آسیا

تفریحات قاره آسیا بسیار متنوع و جذاب است. در این قاره پهناور می توان به تجربه‌هایی دست پیدا کرد که قطعاً در هیچ جای دیگری یافت نمی‌شود. در اینجا نگاهی خواهیم داشت به بعضی از پرطرفدارترین تفریحات قاره کهن آسیا.

 

  • سافاری

آسیا خانه برخی از متنوع‌ترین و عجیب‌ترین حیات وحش در جهان است. بازدیدکنندگان می‌توانند برای دیدن ببرها، فیل‌ها، پلنگ‌ها و سایر حیوانات در زیستگاه‌های طبیعی خود از سافاری استفاده کنند. برخی از مقاصد محبوب سافاری در آسیا عبارتند از: پارک ملی Ranthambore در هند، پارک ملی Yala در سریلانکا و Borneo در مالزی.

 

  • غواصی

سواحل و جزایر آسیا از بهترین نقاط غواصی در جهان هستند. بازدیدکنندگان می‌توانند صخره‌های مرجانی، کشتی‌های غرق شده و انواع حیات دریایی را در این سواحل زیبا ببینند. برخی از نقاط محبوب غواصی در آسیا عبارتند از آب‌های اطراف بالی در اندونزی، جزایر سیمیلان در تایلند و مالدیو.

 

  • بالن سواری

بالن سواری یک تفریح محبوب در آسیا است، به ویژه در مکان‌هایی مانند کاپادوکیه در ترکیه و باگان در میانمار.

 

  • پیاده روی (ترکینگ)

آسیا خانه برخی از زیباترین و چالش برانگیزترین مسیرهای پیاده روی در جهان است. بازدیدکنندگان می‌توانند از میان رشته کوه‌های دورافتاده، جنگل‌های سرسبز و دره‌های نفس گیر پیاده روی کنند. برخی از مسیرهای پیاده روی محبوب در آسیا عبارتند از: اورست بیس کمپ ترک در نپال، آناپورنا در نپال و کوه کینابالو در مالزی.

 

  • تجربیات فرهنگی

آسیا به خاطر فرهنگ‌های غنی و متنوع خود شناخته شده است و بازدیدکنندگان می‌توانند با حضور در جشنواره‌ها، بازدید از مکان‌های تاریخی و تعامل با مردم محلی بعضی از زیباترین عناصر فرهنگی را از نزدیک لمس کنند.

 

  • تورهای غذایی

یکی از محبوب‌ترین تفریحات قاره آسیا تورهای غذایی است. آسیا به خاطر غذاهای لذیذ، متنوع و البته ترسناک و عجیب معروف است. بازدیدکنندگان می‌توانند از تورهای غذایی استفاده کنند تا غذاهای محلی را امتحان کنند و با فرهنگ غذا در کشورهای مختلف این قاره آشنا شوند. برخی از تورهای غذایی محبوب در آسیا شامل تورهای غذای خیابانی در بانکوک، تورهای غذایی در هانوی و کلاس‌های آشپزی در بالی است.

 

  • ورزش‌های برفی

آسیا دارای تعدادی از بهترین پیست‌های اسکی در جهان است که فرصت‌هایی برای اسکی، اسنوبورد و سایر ورزش‌های زمستانی ارائه می‌دهد. برخی از پیست‌های اسکی محبوب در آسیا عبارتند از Niseko در ژاپن، Gulmarg در هند و Alpensia در کره جنوبی.

 

  • رفتینگ رودخانه‌ای

یکی از جسورانه‌ترین تفریحات قاره آسیا رفتینگ است. رودخانه‌های آسیا بهترین تجربه‌های رفتینگ در رودخانه را در جهان ارائه می‌دهند. برخی از نقاط محبوب رفتینگ رودخانه‌ای در آسیا عبارتند از: رودخانه تریشولی در نپال، رودخانه آیونگ در بالی و رودخانه مائه تانگ در تایلند.

 

  • صخره نوردی

آسیا با در اختیار داشتن بلندترین کوه‌های جهان بهترین مکان برای صخره نوردی حرفه‌ای و آماتوری است. برخی از نقاط محبوب صخره نوردی در آسیا عبارتند از: کوه کینابالو در مالزی، یانگ شوو در چین و ساحل ریلی در تایلند.

 

  • زندگی شبانه

شهرهای آسیا صحنه‌های زندگی شبانه پر جنب و جوش، با انواع بارها، کلوپ‌ها و مکان‌های تفریحی است. بازدیدکنندگان می‌توانند موسیقی محلی، رقص و فرهنگ شبانه را در کشورهای مختلف آسیا تجربه کنند. برخی از مقاصد محبوب زندگی شبانه در آسیا عبارتند از بانکوک در تایلند، توکیو در ژاپن و هنگ کنگ.

 

این‌ها فقط تعداد معدودی از تفریحات قاره آسیا بود. شک نکنید که این قاره پهناور شگفتی های بی‌شماری را در دل خود جای داده است.

اپیزود ۲۲: سوئیس‌گردی شهر استکهلم سفر به کعبه الماسهای آفریقایی

بیشتر بخوانید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد