دیدنی های امارات

دیدنی های امارات

کمتر کسی است که کشور زیبای امارات و شهر لوکس و دیدنی دبی را نشناسد. کشور امارات و شهر توریستی و پرجمعیت آن دبی، یکی از برترین و محبوب ترین کشورهای توریستی جهان به شمار می آید و سالانه گردشگران بسیاری برای بازدید از این شهر پر زرق و برق و اعجاب انگیز به کشور امارات سفر می کنند. اگر شما هم دوست دارید سفری به یاد ماندنی و تکرار نشدنی را تجربه کنید یا در فکر سفر به امارات هستید، پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. در ادامه برترین دیدنی های امارات را معرفی می کنیم.

 

  • العین

العین که به باغ شهر خلیج نیز معروف است یکی از سرسبزترین شهرهای امارات به شمار می آید. خانه‌ های کوچک، کوه‌ های سر به فلک کشیده و فضای سبز این منطقه، العین را به یکی از پربازدیدترین مکان های گردشگری امارات تبدیل کرده است.

 

  • جزایر نخل

یکی از معروف ترین مجمع الجزایر ساخته دست بشر در جهان، جزایر نخل مجموعه ای از 3 جزیره، نخل جمیرا، نخل جبل علی و جزیره دیره است که آخرین مورد هنوز در دست ساخت است. طراحی مدرن و زیبا، مراکز تفریحی هیجان انگیز و سایر نقاط توریستی این جزایر را به یکی از جذاب ترین دیدنی های امارات تبدیل کرده است.

 

  • مسجد جامع شیخ زاید

مسجد جامع شیخ زاید یکی از محبوب ترین دیدنی های امارات به شمار می آید. این مسجد نمونه کاملی از معماری اسلامی را به تصویر می کشد. 

 

  • برج خلیفه

برج خلیفه یک آسمان خراش معروف در دبی امارات است. این جاذبه گردشگری باید در لیست مکان های دیدنی شما قرار بگیرد. از سال 2008 برج خلیفه بلندترین ساختمان در جهان شناخته می شود. اعتقاد بر این است که این آسمان خراش ترکیبی کامل از فرهنگ ها در سراسر جهان است.

 

  • ساحل جمیرا

ساحل جمیرا یکی از مشهورترین دیدنی های امارات به شمار می رود. ساحل جمیرا به خاطر زیبایی هایش شناخته شده است. برترین هتل های دبی در این ساحل واقع شده اند.

 

  • Al Muraba’a Fort

این قلعه در مرکز شهر العین قرار دارد و با استفاده از خشت، گچ و آجر ساخته شده است. این قلعه که سبک معماری سنتی را به تصویر می کشد، یکی از پربازدیدترین و تحسین برانگیزترین دیدنی های امارات به شمار می آید.

 

  • فجیره

فجیره یکی از شهرهای امارات است که به دلیل قدیمی ترین مسجد امارات که در این شهر قرار دارد به شهرت رسیده است. به غیر از مسجد امارات، قلعه و موزه فجیره نیز از مکان های گردشگری این منطقه به شمار می آیند.

اپیزود ۲۰: اسکاندیناوی کشور سن مارینو سفرنامه فرانسه (پاریس)(قسمت ا) الماسهای آفریقایی

دیدگاهتان را بنویسید

با ثبت هر دیدگاه ۲۰ الماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد