دیدنی های فرانسه

دیدنی های فرانسه

فرانسه یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری جهان است. در فرانسه مکان های گردشگری بسیاری وجود دارد به همین خاطر ممکن است سخت باشد که انتخاب کنید می خواهید ابتدا کدام یک را ببینید. در ادامه با معرفی محبوب ترین دیدنی های فرانسه به شما کمک می کنیم با بهترین مکان های گردشگری این کشور آشنا شوید.

 

  • برج ایفل

برج ایفل یک مکان دیدنی در پاریس است و یکی از پربازدیدترین جاذبه های گردشگری در جهان به شمار می آید. برج ایفل توسط گوستاو ایفل، مهندس فرانسوی طراحی شده است. این برج در ابتدا یک سازه موقت برای نمایشگاه جهانی 1889 بوده است اما آنقدر محبوب شد که به یکی از مشهورترین دیدنی های فرانسه تبدیل شده است. 

 

  • موزه لوور

موزه لوور بزرگترین و مسلماً مشهورترین موزه جهان است. این موزه در پاریس فرانسه واقع شده است و خانه برخی از مشهورترین آثار هنری جهان از جمله مونالیزا بوده است. محل موزه لوور کاخی بوده که در اواخر قرن دوازدهم توسط پادشاه فیلیپ دوم ساخته شده است.

 

  • جزیره Mont-Saint-Michel 

مونت سن میشل یک جزیره صخره ای در نرماندی فرانسه است. این شهر پس از برج ایفل و نوتردام پاریس، پربازدیدترین جاذبه گردشگری فرانسه به شمار می آید. این جزیره از قرن هشتم یک دژ استراتژیک و از قرن یازدهم یک صومعه بندیکتین بوده است.

 

  • کاخ ورسای

کاخ ورسای یکی دیگر از دیدنی های فرانسه است. این کاخ سلطنتی محل اقامت پادشاهان و ملکه های فرانسه بوده است. این کاخ اکنون برای عموم باز است و بازدیدکنندگان می توانند فضای داخلی مجلل و معماری خیره کننده آن را تماشا کنند.

 

  • Cirque de Gavarnie در کوه های پیرنه

منطقه Cirque de Gavarnie یک منظره باشکوه است که در کوه های پیرنه قرار دارد و در فهرست میراث جهانی نیز ثبت شده است. این پارک یک منطقه زیبا است که اسپانیا و فرانسه را در بر می گیرد و پر از جنگل ها و دره های سرسبز است.

 

  • استراسبورگ

استراسبورگ شهری تاریخی با فرهنگ و میراث غنی است که در قلب منطقه آلزاس واقع شده است و یکی از بهترین دیدنی های فرانسه به شمار می آید. در استراسبورگ کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد مانند بازدید از مرکز تاریخی یا قایق سواری در رودخانه. مسافران باید از این شهر دیدن کنند زیرا این شهر یک مقصد منحصر به فرد است که نگاهی اجمالی به فرهنگ و تاریخ فرانسه و آلمان دارد.

 

  • کاخ فونتنبلو

یکی دیگر از مکان های گردشگری فرانسه می توان به کاخ فونتنبلو اشاره کرد. این کاخ یک قصر باشکوه است که در ابتدا توسط فرانسیس اول فرانسه در قرن شانزدهم ساخته شده است. این کاخ در کمون فونتنبلو، واقع در منطقه ایل دو فرانس فرانسه است. بسیاری از پادشاهان فرانسوی از این کاخ به عنوان اقامتگاه سلطنتی استفاده کرده اند و در حال حاضر این کاخ در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد.

 

  • آوینیون

یکی دیگر از شهرهای متمایز فرانسه آوینیون است که قبلاً اقامتگاه پاپ بوده است. آوینیون به مدت دو قرن خانه پاپ بوده است. آوینیون در جنوب فرانسه و نزدیک به مارسی و کن واقع شده است و یکی از معدود شهرهای فرانسه است که سازه ها و دیوارهای خود را به همان شکل حفظ کرده است.

 

  • کلیسای نوتردام

کلیسای نوتردام مقصدی است که هنگام سفر به فرانسه باید از آن دیدن کنید. کلیسای نوتردام در قلب پاریس، در Ile de la Cité واقع شده است. این جزیره در رودخانه سن یکی از قدیمی ترین بخش های پاریس است و یکی از مشهورترین دیدنی های فرانسه به شمار می آید. این کلیسای جامع به خاطر معماری خیره کننده و پنجره های شیشه ای رنگش مشهور شده است.

 

  • مارسی

مارسی شهری در جنوب فرانسه و در ساحل دریای مدیترانه است. این شهر دارای ترکیب فرهنگی منحصر به فرد آفریقای شمالی و فرانسوی است و همچنین فضایی که آن را از سایر شهرهای فرانسه متمایز می کند.

 

  • ریمز

Reims یک شهر تاریخی مهم در فرانسه است که به عنوان محل اکثر تاجگذاری های فرانسه شناخته می شود. رمیز شامل برخی از باشکوه ترین معماری سلطنتی فرانسه است.

اپیزود ۱-۱ :ماجراجویی در دنیای عجیب و غریب ماداگاسکار شهر برلین  سفرنامه پرو الماسهای آفریقایی

دیدگاهتان را بنویسید

با ثبت هر دیدگاه ۲۰ الماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد