سفر ارزان به فرانسه

سفر ارزان به فرانسه

اگر قصد سفر به فرانسه را دارید پیش از هر چیز لازم است برای دریافت ویزای شینگن اقدام کنید. با اخذ ویزای شینگن می توانید به مدت 90 روز در کشور زیبای فرانسه اقامت داشته باشید. پس از دریافت ویزای شینگن لازم است برای تهیه بلیت اقدام نمایید.

 

جهت سفر ارزان به فرانسه پیشنهاد می کنیم که بلیت مورد نظر خود را از آژانس های مسافرتی داخلی تهیه کنید. هم چنین می توانید جهت کاهش هزینه های سفر به فرانسه از تورهای مسافرتی استفاده کنید. اگر می خواهید از تورهای لحظه آخری یا تخفیفات پروازهای خارجی مطلع شوید، می توانید آژانس های مسافرتی را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. در صورت امکان می توانید به جای بلیت یک طرفه بلیت رفت و برگشتی خریداری کنید. هم چنین جهت کاهش هزینه های سفر خود در صورت امکان زمان پرواز خود را به اواسط هفته موکول کنید.

 

جهت سفر ارزان به فرانسه می توانید به دو صورت هوایی و زمینی اقدام کنید. سفر هوایی به فرانسه رایج ترین روش سفر به این کشور است. برای سفر هوایی به فرانسه می توانید از پروازهای مستقیم یا پروازهای غیر مستقیم و توقف دار استفاده کنید.
پروازهای مستقیم به فرانسه از فرودگاه امام خمینی به فرودگاه شارل دوگل است که حدوداً 6 ساعت به طول می انجامد. اگر ترجیح می دهید از پروازهای اتصالی یا توقف دار استفاده کنید، می توانید در یکی از کشورهای قطر، امارات و ترکیه توقف داشته باشید که کشور ترکیه به این خاطر که از نظر زمانی کوتاه تر از دو مقصد دیگر است گزینه مناسب تری به شمار می آید.

 

یکی دیگر از روش های سفر ارزان به فرانسه، سفر زمینی است که با قطار یا خودرو شخصی صورت می گیرد. اگر قصد دارید با استفاده از قطار به کشور زیبای فرانسه سفر کنید، می توانید به صورت آنلاین یا حضوری برای تهیه بلیت مورد نظر خود اقدام کنید و پس از رسیدن به شهر استانبول ترکیه به فرانسه برسید.

 

اگر ترجیح می دهید با خودرو شخصی به فرانسه سفر کنید به این نکته توجه داشته باشید که فاصله تهران تا شهر پاریس فرانسه حدود 5200 کیلومتر است پس اگر علاقه مند به جهانگردی با خودرو شخصی هستید، تجهیزات و مدارک مورد نیاز را به همراه داشته باشید.

اپیزود ۹-۱: مهاجرت یا مسافرت کشور فنلاند سفرنامه سرزمین 72 ملت(هند) الماسهای آفریقایی

دیدگاهتان را بنویسید

با ثبت هر دیدگاه ۲۰ الماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد