سفر ارزان به هلند

سفر ارزان به هلند

هلند یکی از محبوب ترین کشورهای اروپایی به شمار می آید که به دلیل طبیعت بکر و چشم نواز، معماری منحصر به فرد، آسیاب های بادی و باغ های خیره کننده هر ساله پذیرای گردشگران ایرانی و خارجی بی شماری است. اگر قصد سفر به کشور هلند را دارید ممکن است با این سوال مواجه شوید که چگونه باید به هلند سفر کنید؟ 

 

به این نکته توجه داشته باشید که کشور هلند و شهر آمستردام یکی از شهرهای گران اروپایی محسوب می شود. با این حال شما می توانید با مدیریت برخی از هزینه های خود، سفر ارزان به هلند داشته باشید. در این مطلب قصد داریم در رابطه با سفر به کشور هلند و اطلاعاتی که پیش از سفر به آن ها نیاز دارید صحبت کنیم.

 

از آنجایی که هلند جز یکی از کشورهای عضو پیمان شینگن به شمار می رود برای سفر به هلند نیاز به اخذ ویزای شینگن خواهید داشت. جهت دریافت ویزای توریستی شینگن لازم است از طریق سفارت هلند اقدام نمایید. این ویزا به افرادی که قصد دارند در مدت زمان مشخصی در هلند اقامت داشته باشند و از این کشور دیدن کنند تعلق می گیرد. اعتبار ویزای شینگن حدود 3 ماه است.

 

بهترین روش سفر ارزان به این کشور سفر هوایی است. شما می توانید از پروازهای مستقیم و پروازهای غیر مستقیم یا توقف دار استفاده کنید. لازم به ذکر است که اگر قصد دارید به شهر آمستردام هلند سفر کنید، می توانید از پرواز مستقیم تهران به هلند که حدود 5 ساعت به طول می انجامد استفاده کنید. در صورتی که مقصد شما شهرهایی به غیر از آمستردام باشد، نیاز خواهید داشت از پروازهای توقف دار استفاده نمایید. در حال حاضر بهترین خطوط هواپیمایی که از ایران به هلند پرواز دارند می توان به خطوط ترکیش ایرلاین، پگاسوس و قطر ایرویز اشاره کرد. 

 

اگر می خواهید از پروازهای توقف دار استفاده کنید، گزینه های پرواز با یک توقف شامل ترکیه، امارات و قطر هستند که جهت سفر ارزان به هلند پیشنهاد می کنیم از پرواز استانبول ترکیه به عنوان مبدأ سفرتان به کشور هلند استفاده کنید.

 

جهت سفر ارزان به این کشور می توانید از پروازهای چارتری و تورهای لحظه آخری نیز استفاده کنید. در پروازهای چارتری ایرلاین ها تعدادی از صندلی های هواپیما را برای مدت مشخصی اجاره می کنند و با قیمت و تخفیفات مناسبی به فروش می رسانند. شما می توانید با بررسی شرکت ها و آژانس های مسافرتی، مناسب ترین قیمت بلیت چارتری را خریداری نمایید. 

اپیزود ۱۶: آسیای شرقی قسمت ۲ ایتالیا سفرنامه کریسمسیِ استانبول و دیدن بازی فوتبال الماسهای آفریقایی

دیدگاهتان را بنویسید

با ثبت هر دیدگاه ۲۰ الماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد