سفر ارزان به کانادا

سفر ارزان به کانادا

کشور کانادا یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری دنیا به شمار می آید و بسیاری از افراد و گردشگران جهت بازدید از شهرهای زیبا و دیدنی این کشور از جمله ونکوور و مونترآل رویای سفر به کانادا را در سر دارند. البته برای سفر به کشور کانادا لازم است مسیر طولانی از جمله اقدام به دریافت ویزا، پاسپورت، گرفتن وقت سفارت و… را بگذرانید به همین خاطر است که معمولاً سفر به این کشور با هزینه های زیادی همراه است. اما شما می توانید با رعایت چند نکته ساده هزینه های سفر به کانادا را مدیریت کنید. اگر می خواهید سفر ارزان به کانادا داشته باشید، در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

 

معقول ترین و مناسب ترین روش سفر ارزان به کانادا استفاده از خطوط هوایی است. در حال حاضر می توانید از شهرهای تهران، شیراز و مشهد به شهر تورنتو کانادا سفر داشته باشید. زمان سفر از ایران به کانادا با توجه به ایرلاین و خدمات خطوط هوایی متغیر خواهد بود اما به طور میانگین سفر از ایران به تورنتو کانادا حدود 15 ساعت به طول می انجامد که با یک یا چند توقف همراه است. فرودگاه بین المللی پیرسون بزرگترین فرودگاه شهر تورنتو کانادا به شمار می آید. جهت سفر ارزان به کانادا پیش از هر چیز انواع بلیت های هواپیما را بررسی کنید تا بتوانید مناسب ترین قیمت را انتخاب نمایید.

 

برای مثال، پروازهایی که با دو توقف انجام می شود نسبت به پروازهای مستقیم و پروازهای تک توقف دار قیمت مناسب تری دارند. اگر می خواهید هزینه های سفر به کانادا را مدیریت کنید می توانید انواع تورهای مسافرتی را بررسی کرده و با استفاده از آن ها سفر رؤیایی تان را شروع کنید. از طریق تورهای مسافرتی می توانید تا حد قابل توجهی هزینه های پرواز و اقامت در کانادا را کاهش دهید. از طرف دیگر جهت سفر ارزان به این کشور می توانید پروازهای چارتری را به جای پروازهای معمولی انتخاب کنید. 

 

در حال حاضر ایرلاین های ترکیش، لوفت هانزا، اکراین، امارات و اتریش از بهترین خطوط هواپیمایی هستند که می توانید با بررسی آن ها مناسب ترین قیمت پرواز را انتخاب نمایید. جهت سفر ارزان به کشور کانادا توصیه می کنیم در صورت امکان زمان سفر خود را به فصل های کم گردشگر یا اواسط هفته و خارج از تعطیلات موکول کنید. هم چنین می توانید تخفیفات شرکت های مسافرتی و تورهای لحظه آخری را نیز بررسی کنید تا بتوانید از تخفیفات ویژه آن ها بهره مند شوید.

اپیزود ۹-۱: مهاجرت یا مسافرت امارات متحده عربی سفرنامه جذاب شرق آفریقا(کنیا، سرزمین ماسایی مارا) قسمت دوم الماسهای آفریقایی

دیدگاهتان را بنویسید

با ثبت هر دیدگاه ۲۰ الماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد