جاذبه های گردشگری میامی

جاذبه های گردشگری میامی

اگر با جاذبه های گردشگری میامی آشنا شوید به طور حتم آنقدر انگیزه پیدا می کنید که راهی این سفر طولانی به فلوریدای آمریکا شوید.

در دنیا ما هر شهر و روستا و هر قطعه ای از زمین زیبایی های منحصر به فرد خود را دارد که ما را بر این می دارد به آن منطقه سری بزنیم و از موهبت ها و زیبایی های خدا روی زمین دیدن کنیم. میامی آمریکا هم یکی از همین مکان ها است که نباید دیدن از این مکان را به هزاران دلیل از دست بدهید. ما در این مقاله سعی داریم این دلایل را برای شما مشخص کنیم و بعد شما را راهی سفر به میامی آمریکا کنیم. تا انتهای این مقاله جذاب همراه ما بمانید.

میامی آمریکا را بیشتر بشناسیم

میامی شهری در جنوب شرقی فلوریدای آمریکا است. این شهر در نوار ساحلی اقیانوس اطلس قرار دارد و از این نظر دارای ساحلی زیبا و آفتابی است که گردشگران زیادی را هر ساله جذب خود می کند. گردشگرانی که از هوای ابری و مه آلود اروپایی خسته شده اند و می خواهند کمی زیر نور آفتاب میامی بسوزند و لذت ببرند. در زبان انگلیسی میامی را شهر جادویی هم می نامند و بندر این شهر یکی از بزرگترین بنادر آمریکا به شمار می آید و از این جهت قدرت بسیاری در اقتصاد آمریکا دارد.

اگر در مورد منطقه مرموز مثلث برمودا چیزی شنیده اید باید بگوییم که میامی یکی از سه نقطه مثلث برمودا را تشکیل می دهد و از این نظر هم مورد توجه گردشگران زیادی از سراسر دنیا قرار گرفته است. در میامی عطر غذاهای اسپانیایی و کوبایی را خیلی زیاد خواهید شنید و این بخاطر حضور گردشگران و مهاجران لاتین تبار این منطقه است. این بخش از مقاله مقدمه کوتاهی بود تا شما را هر چه بیشتر با موقعیت جغرافیایی و دیگر ویژگی های میامی آشنا کنیم. در ادامه به جاذبه های گردشگری این شهر مرموز و جادویی بیشتر می پردازیم با ما همراه بمانید.

میامی

جاذبه های گردشگری میامی

شهر زیبا و ساحلی میامی جاذبه های گردشگری فراوانی دارد. این جاذبه ها هم شامل زیبایی های طبیعی می شود و هم جذابیت های تفریحی و تاریخی را در بر می گیرد. میامی پر از مکان های تاریخی و قدیمی است و با سفر به این شهر شما می توانید زیبایی های طبیعت آمریکایی را بیشتر از همیشه شاهد و ناظر باشید. در این مقاله سعی داریم به شماری از این جاذبه های گردشگری شهر میامی اشاره داشته باشیم. به طور حتم پرداختن به تمام زیبایی های شهر میامی فقط با یک مقاله امکان پذیر نخواهد بود. شما خودتان باید به این سفر جادویی بروید و با چشم خودتان زیبایی ها و تاریخ و فرهنگ میامی را به نظاره بنشینید.

ساحل جنوبی میامی

این ساحل در بخش جنوبی میامی و درست در مجاورت ساختمان های آرت دکو قرار دارد. در ساحل جنوبی میامی گردشگران زیادی از نژادها و قومیت های مختلفی مشغول تفریح و سرگرمی هستند و زیبایی این ساحل را با نژاد و ملیت چندگانه خود مانند رنگین کمان رنگارنگ کرده اند. چه در فصل تابستان به این ساحل بروید و آفتاب بگیریدو چه در فصل زمستان این ساحل را برای پیاده روی انتخاب کنید در هر دو حالت این شمایید که برنده یک گردشگری جذاب و خاطره انگیز شده اید. میامی و ساحل جنوبی زیبایش را به هنگام سفر به فلوریدا هرگز فراموش نکنید و در هر فصلی به این ساحل سری بزنید و زیبایی هایش را در خاطرات زندگی خود ثبت کنید.

پارک میوه و ادویه میامی

در میامی یک فضای سبز 30 هکتاری وجود دارد که شما می توانید با قدم زدن در این فضای سبز با بیش از 500 گونه گیاهی روبرو شوید. اگر در فصل های مناسبی به این باغ میوه و ادویه سری بزنید می توانید زیبایی صد چندان شده این باغ بی نظیر را مشاهده کنید و از فستیوال های آمریکایی هم لذت ببرید.

هاوانای کوچک

در میامی منطقه ای با نام لیتل هاوانا یا همان هاوانای کوچک وجود دارد که میزبان شمار زیادی از مردم مهاجر کوبا است. در این منطقه چیزی که بیش از هر موردی جلب توجه می کند رستوران ها و عطر و رایحه و طعم غذاهای آمریکای لاتین است. در این منطقه کوچک شما می توانید فضایی باز برای دور هم جمع شدن و صحبت کردن داشته باشید و از نقاشی های دیواری این مکان لذت فراوانی ببرید.

پارک ملی زمین های باتلاقی

پارک ملی زمین های باتلاقی یکی از جاذبه های گردشگری میامی است که سالانه گردشگران زیادی را به این منطقه می کشاند. در این پارک یک و نیم هکتاری شما می توانید چمن زارها و علفزارها و مرداب ها و جنگل های نیمه گرمسیری را مشاهده کرده و از تماشای گونه های نادر کروکودیل و سایر جانوران لذت ببرید. در ابتدای ورود به پارک بهتر است بروشور و دفترچه راهنمای پارک را دریافت کنید تا در طول گردش خود در این فضای بزرگ دچار سردرگمی نشوید.

پارک ملی زمین های باتلاقی

قلعه مرجانی

سال ها پیش فردی ساکن میامی برای خاطر معشوقه اش بنایی یادبود ساخت و سال ها طول کشید که این بنای 1100 تنی به شهرت جهانی برسد. امروزه این بنای مرجانی که کمی دور از شهر میامی است به عنوان یکی از مقاصد گردشگری گردشگران بسیاری شناخته می شود و ما هم از شما دعوت می کنیم این بنای مرجانی زیبا را از نزدیک ببینید و فقط بخاطر فاصله کمی که تا میامی دارد این بخش هنری و عاشقانه را از قلم نیاندازید.

لینکولن میامی

لینکولن منطقه ای مجلل در میامی است که با راه رفتن کنار خیابان این منطقه می توانید انواع کافه و رستوران ها و نیز فروشگاه ها و مغازه های متنوعی را مشاهده کرده و حتی اقدام به خرید و تهیه سوغاتی کنید. لینکولن و درخت های نخل آن و پیاده روهای زیبا و دلنشینش چیزی فراتر از یک خرید ساده را برای شما به ارمغان می آورد.

موزه هنر پرز میامی 

این موزه که یکی از جاذبه های گردشگری مهم میامی است هم هنر مدرن و هم هنر معاصر را در بر می گیرد. در این موزه شما می توانید آثار هنری آمریکایی، اروپایی و آفریقایی را مشاهده کنید. شماری از آثار هنری این موزه توسط فردی به نام پرز به موزه اهدا شده است. لازم به ذکر است که قدمت آثار این موزه به قرن20 و 21 بر می گردد و طرفداران خاص خود را دارد.

کی بیسکین

کی بیسکین یک محله مسکونی در میامی است که ساختمان های مجللی دارد اما تمام جاذبه این شهر فقط به این ساختمان ها ختم نمی شود. شما با سفر به میامی و دیدن کی بیسکین می توانید به پارک کرندال بروید و در کنار ساحل زیبای این منطقه قدم بزنید و از قایق های پارویی این مکان هم استفاده کنید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

فلوریدا کیز

فلوریدا کیز دقیقاً در جنوب فلوریدا و در نزدیکی میامی قرار گرفته است. این منطقه از 20 جزیره کوچک تشکیل شده است که هر یک از این جزایز زیبایی ها و تفریحات و جذابیت های خاص خود را دارند. شما از سفر به این جزایر کوچک حتی برای لحظه ای هم احساس کسالت و خستگی نخواهید کرد چرا که اصلاً شما وقتی برای احساس های منفی ندارید. اگر بخواهیم یک مشخصه مهم را به منطقه فلوریدا کیز بدهیم آن مشخصه و ویژگی در واقع مناظر طبیعی و بکر این منطقه خواهد بود که نمایی زیبا از جهان هستی را برای شما به نمایش می گذارد.

عمارت ویزکایا

ویزکایا یکی از جاذبه های گردشگری میامی است که طرفداران و بازدید کنندگان خاص خود را دارد. این عمارت به سبک اروپایی ساخته شده است و شما با بازدید از این عمارت می توانید نحوه زندگی فلوریدایی ها را از صد سال گذشته تا کنون به زیبایی هر چه تمام تر مشاهده کنید.

عمارت ویزکایا

استادیوم آمریکن ایرلاین

همان طور که می دانید مهد بسکتبال دنیا آمریکا است و NBA بزرگترین و معروف ترین بازی های بسکتبال در دنیا را به نمایش می گذارد. استادیوم آمریکن ایرلاین هم محل برگزاری بازی های NBA در میامی است و از این جهت شهرت و محبوبیت فراوانی دارد. بنای این ورزشگاه به سال 1999 بر می گردد و گنجایشی به اندازه 19 هزار نفر دارد. در این استادیوم علاوه بر بازی های NBA، کنسرت ها و رویدادهای مهم دیگری هم برگزار می شود و از این جهت مورد پسند و محبوبیت گردشگران زیادی واقع شده است.

باغ وحش میامی

در میامی باغ وحشی خاص وجود دارد که به نگهداری بیش از 2000 حیوان وحشی می پردازد. مهمترین ویژگی این باغ وحش این است که شما در این مکان هیچ قفسی برای حیوانات نمی بینید و انواع حیوانات به طور آزاد در منطقه ای کوچک در حال زندگی کردن هستند. اگر به میامی سفر می کنید بازدید از این باغ وحش را از دست ندهید. شما می توانید در فاصله کمی از حیوانات وحشی قرار بگیرید و به تماشای زندگی آن ها بپردازید بدون اینکه نگران ایمنی خود باشید.

موزه علوم پارتیشیا و فیلیپ فراست

در این موزه شما می توانید آکواریوم های غول پیکر و آسمان نمای زیبایی را مشاهده کنید و شب هنگام در محوطه ای زیر همین آکواریم بخوابید و یک شب رؤیایی را برای خود رقم بزنید. در موزه پارتیشیا حس کند و کاو و کاوش در شما بر انگیخته شده و ابزارهایی وجود دارد تا به این احساس جذاب شما پاسخ خوبی بدهد. با سفر به میامی حتماً سری به این موزه بزنید و کودک درون خود را مهمان هیجانی خاطره انگیز کنید.

کوکونات گرو

کوکونات گرو یک منطقه آزاد در میامی است که گذشته ای سرشار از فرهنگ و هنر دارد. اگر به دنبال بهترین پیست دوچرخه سواری در میامی هستید ما به شما این ناحیه سرسبز و پر از درخت را معرفی می کنیم. این منطقه به قدری بکر است که اگر در پیاده روی هایتان به طاووسی برخوردید نباید اصلاً تعجب کنید چرا که اینجا کوکونات گرو میامی است.

در این مقاله با جاذبه های گردشگری میامی آشنا شدید و با زیبایی های این شهر ساحلی زمانی را سپری کردید. ما در این مقاله سعی داشتیم برای شما مانند راهنمایی دلسوز باشیم و به شما کمک کنیم تا در سفر به میامی به بهترین نحو ممکن از زمان خود برای گردش استفاده کرده و روزهای خاطره انگیزی را بیافرینید.

اگر تجربه سفر به این شهر زیبا را دارید لطفاً خاطرات و عکس های خود را با ما در بخش سفرنامه به اشتراک بگذارید. ما در سایت بنیامین مارکو مشتاقانه در انتظار خواندن سفرنامه های شما هستیم.

اپیزود ۲۰: اسکاندیناوی ایالت تگزاس راهنمای بین المللی طبیعت گردی اردبیل اردشیر نوعی @Ardeshir_nouei الماسهای آفریقایی

دیدگاهتان را بنویسید

با ثبت هر دیدگاه ۲۰ الماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد