بهترین زمان سفر به تایلند

بهترین زمان سفر به تایلند

امتیاز این مطلب : 5

یکی از بخش های مهمی که پیش از سفر به تایلند باید به آن توجه داشته باشید، زمان مناسب سفر و در واقع شرایط آب و هوایی آن است. کشور تایلند دارای آب و هوای گرم و مرطوب است اما با این وجود به دلیل جاذبه های تفریحی و گردشگری فراوان در طول سال میزبان گردشگران خارجی و ایرانی بی شماری است. در ادامه شرایط آب و هوای چهار فصل کشور تایلند و بهترین زمان سفر به تایلند را بررسی خواهیم کرد.

 

فصل بهار

با شروع فصل بهار در کشور تایلند شاهد آب و هوای گرم و آفتابی هستیم. در این فصل رطوبت هوا افزایش می یابد و بارش های موسمی نیز در این زمان از سال اتفاق می افتد. ماه های آوریل تا می گرم ترین ماه های سال هستند. دمای هوا در فصل بهار تایلند به حدود 40 درجه سانتی گراد می رسد.

فصل تابستان

در ادامه فصل تابستان نیز شاهد آب و هوای گرم و استوایی تایلند هستیم. به دلیل آب و هوای گرم تایلند در این فصل گردشگران کمتری به این کشور سفر می کنند بنابراین می تواند بهترین زمان سفر به تایلند برای افرادی باشد که می خواهند سفر ارزان و مقرون به صرفه ای را تجربه کنند.

 

فصل پاییز

فصل پاییز تایلند مناسب ترین فصل برای گردشگران به شمار می آید. رطوبت و باران های موسمی در فصل پاییز کاهش پیدا می کند بنابراین آب و هوا خنک و معتدل است. برخی از تفریحات ساحلی و آبی تایلند در این فصل رونق بیشتری دارد.

 

فصل زمستان

شاید برایتان عجیب به نظر برسد اما اکثر گردشگران در فصل زمستان به تایلند سفر می کنند به این خاطر که بهترین شرایط آب و هوایی را دارد و اکثر جشنواره ها و کارناوال های ملی در این فصل برگزار می شود.

 

با این تفاسیر نتیجه می گیریم که بهترین زمان سفر به تایلند فصل پاییز و زمستان است. البته به این نکته توجه داشته باشید که تایلند کشور پهناور و بزرگی است و شهرها و جزیره های مختلفی در این کشور قرار دارد بنابراین ممکن است شرایط آب و هوایی در برخی از شهرهای تایلند با یکدیگر متفاوت باشد. از طرف دیگر سلیقه و هدف شما از سفر می تواند در انتخاب زمان مناسب تاثیرگذار باشد. برای مثال، اگر می خواهید از هوای گرم و آفتابی تایلند بهره مند شوید و از فضای سبز و طبیعت شگفت انگیز آن دیدن کنید، فصل تابستان و بهار می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

 

اپیزود ۲۳: چرا سفر می‌کنیم؟ ایالت تگزاس سفرنامه ی مکزیک الماسهای آفریقایی

2 دیدگاه از کاربران

    1. سلام. ممنونم که نظرتون رو باهام به اشتراک گذاشتید

دیدگاهتان را بنویسید

با ثبت هر دیدگاه ۲۰ الماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد