حمل و نقل عمومی در هلند

حمل و نقل عمومی در هلند

سیستم حمل و نقل عمومی در هلند یکی از بهترین، مدرن ترین و مطمئن ترین سیستم های حمل و نقل عمومی در جهان به شمار می آید. سیستم حمل و نقل عمومی هلند شامل حمل و نقل ریلی و حمل و نقل زمینی است. اگر به هلند سفر می کنید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. در ادامه سیستم حمل و نقل عمومی در کشور هلند را معرفی می کنیم.

 

  • قطار

شبکه ریلی هلند یکی از پیشرفته ترین سیستم حمل و نقل ریلی جهان به شمار می آید. جهت رفت و آمد به شهرهای مورد نظر خود استفاده از قطار می تواند گزینه مناسبی باشد. در هلند 2 نوع از قطارهای سریع السیر با نام های Fyra و NS Hispeed وجود دارند که از روتردام به فرودگاه اسخیپول آمستردام سفر می کنند. هم چنین می توانید از قطارهای شبانه یا شب رو آمستردام نیز استفاده کنید. این قطارها در هر ساعت از شبانه روز حرکت می کنند. این مسیر بین روتردام مرکزی، هاگ هالندز اسپور، لیدن مرکزی، فرودگاه آمستردام، آمستردام مرکزی و اوترخت است. 

 

  • مترو

اگر می خواهید هزینه های رفت و آمد خود را تا حد قابل توجهی کاهش دهید، استفاده از مترو گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. مترو آمستردام شامل 4 خط و 52 ایستگاه است.

 

  • تراموا

یکی از مدرن ترین سیستم های حمل و نقل عمومی در هلند می توان به تراموا اشاره کرد. تراموا یا واگن های برقی نوعی قطار شهری هستند که بر روی ریل هایی که در سطح شهر قرار داده شده اند حرکت می کنند. از تراموا می توانید برای سفرهای درون شهری و برون شهری استفاده کنید.

 

  • اتوبوس

یکی دیگر از سیستم های حمل و نقل عمومی در کشور هلند می توان به اتوبوس اشاره کرد. هلند سیستم اتوبوسرانی بسیار گسترده ای دارد که تمامی محله‌ ها و نقاط گردشگری شهر را پوشش می دهد.

 

  • قایق

جهت رفت و آمد در نقاط مختلف شهر آمستردام می توانید از قایق های رایگان و سریع السیری که گردشگران و هم چنین موتور سواران را به مکان های مختلف شهر منتقل می کنند استفاده کنید.

 

  • دوچرخه 

دوچرخه سواری در خیابان های زیبای آمستردام می تواند تجربه ای لذت بخش و فراموش نشدنی باشد. در هلند مسیرهای مخصوصی برای دوچرخه سواران در نظر گرفته شده است. در صورت تمایل می توانید با کرایه دوچرخه به نقاط مورد نظر خود رفت و آمد کنید.

 

  • تاکسی

تاکسی ها یکی از رایج ترین سیستم های حمل و نقل عمومی هلند به شمار می آید. البته ذکر این نکته حائز اهمیت است که تاکسی ها نسبت به سایر وسایل حمل و نقل در هلند از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

اپیزود ۱۶: آسیای شرقی قسمت ۲ کشور مقدونیه شمالی سفرنامه برزیل الماسهای آفریقایی

دیدگاهتان را بنویسید

با ثبت هر دیدگاه ۲۰ الماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد