بهترین کشورهای قاره آسیا برای سفر

بهترین کشورهای قاره آسیا برای سفر

آسیا قاره ای وسیع با مجموعه ای متنوع از فرهنگ ها، آثار تاریخی و کشورهای جذاب برای سفر است. از کلان شهرهای شلوغ ژاپن گرفته تا سواحل چشم نواز تایلند، در این قاره برای هر نوع مسافری مکانی مناسب وجود دارد. در این مقاله به بررسی بهترین کشورهای آسیایی برای سفر خواهیم پرداخت.

 

  • ژاپن

کشور زیبای ژاپن یکی از بهترین کشورهای قاره آسیا برای سفر است. ژاپن مقصدی منحصر به فرد است که سنت های باستانی را با فناوری مدرن ترکیب می کند. این کشور، کشور تضادها است، جایی که می توانید زیبایی فصل شکوفه های گیلاس را در بهار و رنگ های پر جنب و جوش شاخ و برگ های پاییزی را در پاییز شاهد باشید. توکیو، پایتخت ژاپن، کلانشهری پرجنب‌وجوش با غذای عجیب است، در حالی که شهر کیوتو خانه صدها معبد و زیارتگاه تاریخی است. ژاپن یکی از بهترین و جالب ترین مقاصد توریستی جهان است.

 

  • تایلند

تایلند به خاطر سواحل زیبا، مردم محلی صمیمی و غذاهای خوشمزه اش معروف است. بانکوک، پایتخت این کشور، شهری شلوغ با میراث فرهنگی غنی است. شمال تایلند خانه معابد باستانی و مناظر زیبای کوهستانی است، در حالی که جنوب این کشور دارای برخی از بهترین سواحل و جزایر جهان است.

 

  • ویتنام

کشور ویتنام که بیشتر به دلیل جنگ خانمان سوز با آمریکا شناخته می شود یکی از بهترین کشورهای قاره آسیا برای سفر است.

ویتنام کشوری است که غرق در تاریخ و فرهنگ است. هانوی، پایتخت این کشور، شهری جذاب با معماری استعماری فرانسوی و غذاهای خیابانی معروف است. شهر هوشی مین (سایگون سابق) شهری شلوغ با تاریخ و فرهنگ غنی است. این کشور همچنین دارای مناظر طبیعی خیره کننده از جمله خلیج هالونگ و دلتای مکونگ است.

 

  • کره جنوبی

کره جنوبی کشوری است که به فناوری مدرن و فرهنگ کی پاپ معروف است. سئول، پایتخت این کشور، یک کلان شهر شلوغ با زندگی شبانه پر زرق و برق است، در حالی که جزیره ججو به دلیل زیبایی های طبیعی خیره کننده اش، مقصدی آرام و دلپذیر است. این کشور همچنین به خاطر غذاهای لذیذش از جمله باربیکیو کره ای و کیمچی معروف است.

 

  • سنگاپور

سنگاپور یک ایالت-شهر جزیره ای کوچک است که به خاطر معماری مدرن، غذاهای لذیذ و استاندارد بالای زندگی اش شناخته می شود. این کشور میزبان برخی از بهترین تجربه های خرید و غذاخوری و همچنین باغ ها و پارک های زیبا است. سنگاپور ترکیبی از فرهنگ غربی، چینی، مالایی و هندی است.

 

  • اندونزی

جزیره اندونزی یکی از بهترین کشورهای قاره آسیا برای سفر است. اندونزی با بیش از 17000 جزیره بزرگترین مجمع الجزایر جهان است. بالی با سواحل مسحور کننده و جاکارتا با مغازه ها و بازارهای جذابش از معروفترین مقاصد گردشگری این کشور هستند. این کشور همچنین دارای مناظر طبیعی خیره کننده از جمله جزایر کومودو و دریاچه توبا است.

 

  • چین

چین کشوری است که به خاطر تاریخ و تمدن غنی خود شناخته می شود. پکن، پایتخت این کشور، مکان دیدنی‌های تاریخی زیادی مانند شهر ممنوعه و دیوار بزرگ چین را در خود جای داده است. چین به قدری پهناور است که سفر در این کشور مانند سفر در یک قاره شگفت انگیز و منحصر به فرد است.

 

قاره آسیا سرشار از شگفتی است. این قاره کهن زادگاه بعضی از مهمترین تمدن های بشری است و از این جهت سفر در این قاره برای هر انسانی جذاب است.

 

اپیزود ۴-۱: دور اروپا با پژو ۲۰۷ در ۸۰ روز - بخش دوم کشور اتریش سفرنامه سرزمین 72 ملت(هند) الماسهای آفریقایی

دیدگاهتان را بنویسید

با ثبت هر دیدگاه ۲۰ الماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد