دیدنی های هلند

دیدنی های هلند

کشور هلند که به عنوان سرزمین آسیاب‌ های بادی و لاله ها شناخته می‌شود، یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری جهان است که قلب همه مسافران را می رباید. اگر تصمیم گرفته اید تعطیلات خود را در کشور زیبای هلند سپری کنید، مطمئناً نیاز خواهید داشت با مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری این کشور آشنا شوید. در ادامه این مطلب محبوب ترین دیدنی های هلند را معرفی می کنیم.

 

  • کوکنهوف

کوکنهوف یک باغ گیاه شناسی در شهر زیبای لیسه است. سفر به هلند بدون بازدید از Keukenhof که حاوی میلیون ها گل و گیاه است کامل نمی شود. کوکنهوف به عنوان باغ اروپا یا شهر گل نیز شناخته می شود و وسیع ترین باغ گل جهان است.

 

  • Binnenhof

مجموعه باشکوه Binnenhof در شهر سلطنتی لاهه واقع شده است. Binnenhof یک ساختمان زیبا و قدیمی و یکی از مشهورترین دیدنی های هلند به شمار می آید. 

 

  • Castle De Haar

اگر می خواهید سفری جالب و به یاد ماندنی داشته باشید، Castle De Haar مکانی فوق العاده برای شروع سفر خود در هلند است. این قلعه یک بنای تاریخی و جاذبه گردشگری قابل توجه است که نباید از دست بدهید. قلعه De Haar خانه شخصی خانواده ون زویلن بوده است.

 

  • پارک ملی Hoge Veluwe

آیا از فعالیت در فضای باز لذت می برید؟ پارک ملی Hoge Veluwe یکی از جذاب ترین دیدنی های کشور هلند است که تجربه فوق العاده ای را برای شما به ارمغان می آورد.

 

  • Rijksmuseum

Rijksmuseum یکی از بهترین و مشهورترین موزه‌های آمستردام است. این موزه دارای مجموعه وسیعی از آثار هنری و یادگاری هایی از تاریخ 800 ساله این کشور است.

 

  • موزه ون گوگ

مطمئناً نام موزه ون گوگ را بارها شنیده اید. این موزه در شهر مدرن آمستردام واقع شده است و یکی از پربازدیدترین جاذبه های دیدنی کشور هلند به شمار می آید. موزه ون گوگ یک موزه هنری ست که آثار وینسنت ون گوگ در آن به نمایش گذاشته شده است.

 

  • آسیاب های بادی در Kinderdijk

یکی از بهترین مکان های تاریخی هلند دهکده ماهیگیری Kinderdijk است که تنها چند دقیقه با ایستگاه مرکزی روتردام فاصله دارد. در این دهکده حدود 19 آسیاب بادی وجود دارد. در سال 1997 آسیاب های بادی در Kinderdijk به عنوان میراث جهانی یونسکو معرفی شده اند.

 

  • Dom Tower

برج Dom یکی از بهترین دیدنی های هلند است. این برج بر فراز مرکز شهر قدیمی اوترخت قرار دارد و همچنین بلندترین مناره کلیسای کشور است. برج دام با ارتفاع 112.5 متر بین سال های 1321 تا 1382 ساخته شده است و یکی از جاذبه‌ های فرهنگی مهم هلند و نماد اوترخت شناخته می شود.

 

  • کاخ سلطنتی آمستردام

یکی دیگر از دیدنی های هلند می توان به کاخ سلطنتی آمستردام اشاره کرد. کاخ آمستردام یکی از باشکوه ترین مقاصد گردشگری جهان است و محل اقامت خانواده سلطنتی هلند بوده است.

اپیزود ۱-۱ :ماجراجویی در دنیای عجیب و غریب ماداگاسکار کشور مکزیک سفر به کعبه الماسهای آفریقایی

دیدگاهتان را بنویسید

با ثبت هر دیدگاه ۲۰ الماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد