اقامتگاه‌ های بوم گردی بوشهر

معرفی اقامتگاه‌ های بوم گردی بوشهر

استان بوشهر با جاذبه‌های طبیعی و تاریخی کم نظیری که دارد، سالانه گردشگران داخلی و خارجی بسیاری را به خود جلب می‌کند. برای افرادی که تمایل دارند در این استان دیدنی اقامت کنند، انتخاب اقامتگاه اولویت بسیاری دارد. در ادامه لیستی از بهترین اقامتگاه ‌های بوم گردی بوشهر را برای شما فراهم کرده‌ایم که امیدواریم مورد توجه‌تان قرار بگیرند.

اقامتگاه بوم گردی دمیت بوشهر

اقامتگاه بوم گردی دمیت در دل بزرگ‌ترین نخلستان متراکم ایران و خاورمیانه واقع شده است. این مجموعه در نزدیکی رودخانه حله قرار دارد. اتاق‌های اقامتگاه دمیت از ظرفیت دو نفر پایه به همراه دو نفر اضافه برخوردار هستند که در مجموع چهار نفر می‌توانند در هر واحد اسکان داشته باشند. برای این منظور چهار رختخواب سنتی محیا شده است.

از جمله امکانات این اقامت سرا می‌توان به سرویس بهداشتی فرنگی، حمام، سیستم سرمایش و گرمایش، پارکینگ، فضای سبز و رستوران اشاره کرد. قابل ذکر است که وعده صبحانه در این مجموعه رایگان است. از اقامتگاه دمیت تا سواحل خلیج فارس، ۲۰ دقیقه فاصله خواهید داشت. همچنین تا شهر تجاری گناوه حدود ۴۰ دقیقه و تا بندر بوشهر یک ساعت فاصله دارید. توجه داشته باشید که در این اقامتگاه از پذیرش افراد زیر ۱۰ سال جلوگیری می‌شود.

اقامتگاه بوم گردی سرای خیام

اقامتگاه بوم گردی سرای خیام در ۳۰ کیلومتری بندر بوشهر و شهر تنگستان قرار دارد. این مجموعه دارای ۶۰۰ متر زیربنا است و اتاق‌های آن ظرفیت تا ۶ نفر را دارند. برای اسکان مهمانان، رختخواب سنتی در نظر گرفته شده است. توجه داشته باشید که فاصله این اقامتگاه از مرکز شهر و بازار کمی دور است؛ اما اگر خودروی شخصی دارید یا از تاکسی استفاده می‌کنید، مشکلی از این بابت نخواهید داشت.

سرویس بهداشتی فرنگی، حمام، مبلمان، وسایل سرمایشی و گرمایشی، میز غذاخوری، آشپزخانه، یخچال، اجاق گاز، وسایل آشپزی و… در هر یک از واحدها به چشم می‌خورند. همچنین اگر خودروی شخصی دارید، مشکلی از بابت جای پارک آن نخواهید داشت؛ چرا که برای مهمانان پارکینگ اختصاصی در نظر گرفته شده است.

اقامتگاه بوم گردی سرای خیام

اقامتگاه بوم گردی گبگو

اگر می‌خواهید تجربه اقامت در فضایی دور از سر و صدای شهری و آرامش کامل را داشته باشید، پیشنهاد ما به شما اقامتگاه گبگو است. این اقامتگاه بوم گردی در نزدیکی ساحل زیبای خلیج فارس قرار دارد. اتاق‌های این مجموعه تا ظرفیت ۱۲ نفر را نیز دارد. پس اگر تمایل به سفر گروهی و پرجمعیت را دارید، این اقامتگاه یک گزینه عالی برای شما است.

امکاناتی مانند سرویس بهداشتی فرنگی، حمام، مبلمان، پارکینگ، وسایل گرمایشی و سرمایشی، بالکن، تلویزیون، گیرنده دیجیتال، یخچال، جاروبرقی و فضای سبز در این اقامت سرا وجود دارند. قیمت هر شب اجاره اقامتگاه بوم گردی گبگو بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است و تمام نیازهای شما از یک اقامت عالی و خاطره ساز را برآورده خواهد کرد.

اقامتگاه ساحلی تاره

اقامتگاه ساحلی تاره به دلیل موقعیت عالی که دارد و هم‌جوار با بندر بوشهر است، یک انتخاب مناسب برای شما محسوب می‌شود. این اقامت سرا دارای سه طبقه است که در مجموع پنج سوئیت در آن قرار دارند. طبقه همکف آن به رستوران و کافی شاپ اختصاص دارد. در دو طبقه دیگر مجموعه، اتاق‌های دو تخته، چهار تخته و پنج تخته موجود است که در مجموع ظرفیت پذیرایی از ۲۰ مهمان را دارند.

هر واحد دارای سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مستقل است. افرادی که تمایل دارند از سرویس بهداشتی ایرانی استفاده کنند، می‌توانند از سرویس مشترک که در داخل مجموعه قرار دارد استفاده کنند. در صورت تمایل می‌توانید از راهنمای محلی برای گشت و گذار داخل شهری خود نیز استفاده کنید. همچنین می‌توانید وعده‌های ناهار و شام خود را به رستوران اقامتگاه سفارش دهید و از غذاهای سنتی آن لذت ببرید.

کلبه‌های ساحلی درسا

اقامتگاه ساحلی درسا با داشتن چشم اندازی رو به دریا، باعث شده تا مهمانان اقامتی کم نظیر را تجربه و اوقات بسیار خوش و خاطره انگیزی را در کنار عزیزان خود سپری کنند. این اقامتگاه در ساحل خلیج فارس، پارک شغاب واقع شده و دسترسی عالی به مرکز شهر و سایر جاذبه‌های گردشگری دارد.

در مجموع ۹ باب سوئیت در اقامتگاه درسا قرار دارد که ظرفیت‌های دو، سه و چهار نفره دارند. به طور کلی ۴۰ نفر مهمان می‌توانند به صورت همزمان در این اقامت سرا اسکان داشته باشند. از جمله امکانات مجموعه می‌توان به حمام و سرویس بهداشتی فرنگی اختصاصی داخل هر یک از واحدها اشاره کرد. همچنین این اقامتگاه مجهز به رستوران و کافی شاپ است که مهمانان در صورت تمایل می‌توانند وعده‌های ناهار و شام خود را به آن سفارش دهند. از دیگر مزایای کلبه‌های ساحلی درسا می‌توان به پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، باشگاه ورزش‌های آبی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، پارکینگ اختصاصی و… اشاره کرد.

اقامتگاه‌ های بوم گردی بوشهر

اقامتگاه بوم گردی نصوری

اقامتگاه بومگردی نصوری در گذشته متعلق به شیخ جبار نصوری بوده که بعد از بازسازی به عنوان اقامت سرا مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مجموعه در بندر تاریخی سیراف در استان بوشهر قرار دارد. خانه سنتی نصوری دارای ۵ اتاق ۴ نفره است. همچنین یک اتاق وی‌آی‌پی با ظرفیت ۵ نفر نیز در آن وجود دارد. اتاق‌ها دارای سرویس بهداشتی اختصاصی و حمام هستند.

از جمله امکاناتی که در اقامتگاه سنتی نصوری به چشم می‌خورد می‌توان به رختخواب سنتی، پارکینگ غیر مسقف، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، راهنمای محلی، سیستم گرمایشی و سرمایشی و… اشاره کرد. علاوه بر این، اتاق وی‌آی‌پی مجهز به بالکن اختصاصی نیز است که مهمانان می‌توانند در آن به استراحت بپردازند و از تماشای طلوع و غروب خورشید لذت ببرند.

اقامتگاه بوم گردی ساحل بندر پرک

اقامتگاه بوم گردی پرک در استان بوشهر، شهرستان کنگان و مجاورت ساحل قرار دارد. این مجموعه در سال ۱۳۹۸ افتتاح شده است و چشم انداز زیبایی رو به دریا را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. اقامتگاه سنتی پرک دارای ۸ سوئیت و ۶ اتاق است که در مجموع قابلیت اسکان حدود ۵۰ مهمان را میسر می‌کنند. تمامی اتاق‌ها دارای یخچال و تلویزیون هستند. همچنین در آشپزخانه مجموعه وسایل لازم برای آشپزی نیز فراهم شده است تا مهمانان در صورت لزوم از آن‌ها برای تهیه خوراک خود استفاده کنند.

پشت بام مجموعه محیط بسیار خوبی برای تماشای منظره دریا است و اوقات فرح بخشی را برای مهمانان فراهم می‌کند. همچنین در مجموعه پارکینگ وجود دارد که مسافران خودروهای خود را بدون نگرانی در آن پارک کنند. رستوران مجموعه نیز آماده پذیرایی از مهمانان با استفاده از غذاهای سنتی جنوب کشور و همچنین غذاهای عربی است.

اقامتگاه بوم گردی فاروس

اقامتگاه سنتی فاروس در استان بوشهر، بندر کنگان و روستای نخل غانم قرار دارد و در سال ۱۴۰۰ افتتاح شده است. از این رو می‌توان گفت نوساز و تمیز است و خاطره خوشی از اقامت را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. از جمله مزایای این مجموعه می‌توان به داشتن چشم انداز دریا در تمامی واحدها اشاره کرد. در مجموع ۲۰ اتاق در اقامتگاه سنتی فاروس واقع شده است که پذیرش ۵۰ مهمان را میسر می‌کنند. اتاق‌ها همگی دارای سرویس بهداشتی اختصاصی و حمام هستند. 

پشت بام اقامتگاه سنتی فاروس دارای فضایی با چمن مصنوعی است که امکان مشاهده بهتر دریا و لذت بردن از طلوع و غروب خورشید را فراهم می‌کند. همچنین آلاچیق‌هایی در محوطه مجموعه تعبیه شده که مسافران با استفاده از آن‌ها به استراحت و هواخوری بپردازند. رستوران مجموعه در حال حاضر فقط پذیرای مهمانان در وعده صبحانه است. اگر به این اقامت سرا مراجعه کردید، می‌توانید از تفریحات دریایی مثل قایق سواری و جت اسکی آن نیز بهره‌مند شوید.

اقامتگاه بوم گردی فاروس

اقامتگاه بوم گردی الدیوان

الدیوان یکی دیگر از اقامتگاه‌های سنتی واقع در بندر کنگان است که معماری زیبا و سنتی جنوب کشور را به خوبی به تصویر می‌کشد. این مجموعه دارای ۶ اتاق است که در مجموع ۳۰ نفر مهمان امکان اسکان در آن‌ها را دارند. چهار اتاق ۱۲ متری آن دارای سرویس بهداشتی ایرانی و حمام اختصاصی هستند. اما اتاق‌های ۱۸ متری فاقد سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هستند و ساکنان آن باید از سرویس‌های اشتراکی داخل محوطه استفاده کنند.

رستوران مجموعه آماده پذیرایی از مهمانان با غذاهای سنتی جنوبی و عربی است و مهمانان بابت آن باید هزینه جداگانه پرداخت کنند. همچنین یک آشپزخانه مشترک برای مهمانان در محوطه تعبیه شده است که می‌توانند از آن برای طبخ خوراک‌های مورد نظر خود استفاده کنند.

اقامتگاه سنتی حاج رئیس

هتل سنتی حاج رئیس یکی از اقامتگاه‌های قدیمی و معروف استان بوشهر است که قدمت آن به دوران قاجار برمی‌گردد. این اقامتگاه بومگردی دارای ۷ سوئیت است که در مجموع ظرفیت پذیرش ۳۵ مهمان را دارد. برای آسایش و راحتی مهمانان رختخواب سنتی در نظر گرفته شده است. هر واحد دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی است. همچنین یخچال نیز در هر سوئیت قرار دارد.

قرار گرفتن این هتل سنتی در فاصله ۶ متری از دریا باعث شده تا هر زمان که تمایل داشتید، به قدم زدن و هواخوری در مجاورت ساحل بپردازید. این مجموعه دارای تور گردشگری و راهنمای محلی نیز است که در صورت نیاز می‌توانید با پرداخت هزینه جداگانه از آن استفاده کنید. رستوران حاج رئیس نیز با طبخ انواع غذاهای سنتی، آماده پذیرایی از گردشگران عزیز است. در این مجموعه موسیقی زنده نیز پخش می‌شود و اوقات بسیار خوش و خاطره انگیزی را برای مهمانان رقم خواهد زد.

اقامتگاه بوم گردی مان همیشه سبز

مان همیشه سبز یکی از اقامتگاه‌های معروف و پرتردد استان بوشهر است؛ چرا که قدمت آن به دوران قاجار باز می‌گردد و اولین اقامتگاهی است که در این استان واقع شده است. سه اتاق در این اقامتگاه سنتی واقع شده‌اند که دو مورد از آن در طبقه همکف قرار دارند و درهای آن‌ها رو به حیاط باز می‌شود. یک اتاق دیگر که ظرفیت ۷ نفر مهمان را دارد در طبقه بالا واقع شده است و منظره‌ای رو به دریا دارد.

از امکانات داخل اتاق‌ها می‌توان به سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس بهداشتی ایرانی و حمام اختصاصی، یخچال و تلویزیون اشاره کرد. سرو صبحانه در این مجموعه به صورت رایگان است و در آن از محصولات سنتی و ارگانیک استفاده می‌شود. مسافران باید در نظر داشته باشند که این مجموعه دارای پارکینگ نیست و آن‌ها باید خودروی خود را در خیابان پارک کنند. همچنین آشپزخانه یا رستورانی برای طبخ وعده‌های ناهار و شام نیز وجود ندارد.

اقامتگاه بوم گردی مان همیشه سبز

اقامتگاه بوم گردی سرای باباحاجی

اقامتگاه بومگردی سرای باباحاجی دارای قدمتی در حدود ۶۰ سال است که پس از بازسازی و مرمت در سال ۱۳۹۸، شروع به فعالیت و پذیرش مهمان کرد. این اقامت سرا ۳ اتاق دارد که در مجموع ظرفیت پذیرش ۲۰ مهمان را دارند. جهت حفظ ساختار قدیمی اتاق‌ها، سرویس بهداشتی اختصاصی و حمام در هیچ کدام قرار داده نشده و مهمانان می‌توانند از سرویس‌های مشترک داخل محوطه استفاده کنند.

این هتل سنتی در نزدیکی دریا قرار دارد و شما می‌تواند با پیاده روی خیلی کوتاه خودتان را به ساحل برسانید. همچنین تخت‌های چوبی و سنتی در داخل حیاط قرار داده شده تا مهمانان به استراحت و معاشرت بپردازند. این اقامتگاه سنتی و خاطره انگیز در شهرستان تنگستان، بندر رستمی قرار دارد.

اقامتگاه بوم گردی دل آرام

اقامتگاه بومگردی دل آرام در شهرستان تنگستان، روستای دل آرام قرار دارد. این هتل معماری سنتی و جنوبی دارد که فضایی بسیار دلنشین و دنج را برای مهمانان خود میسر کرده است. تک اتاق این اقامتگاه دارای آشپزخانه و و پذیرایی است که ۹ نفر امکان سکونت در آن را دارند. سرویس بهداشتی ایرانی و حمام نیز داخل سوئیت تعبیه شده است. در آشپزخانه، یخچال، اجاق گاز و وسایل آشپزی نیز فراهم شده است تا مهمانان خوراک مورد نظر خود را تهیه و میل کنند.

سیستم سرمایشی و گرمایشی و پارکینگ از جمله دیگر امکانات این مجموعه هستند. در این سوئیت استعمال دخانیات ممنوع است و از آوردن حیوانات خانگی جلوگیری می‌شود.

اقامتگاه بوم گردی مهیبند

اقامتگاه بومگردی مهیبند برای افرادی که تمایل دارند یک اقامت سرای اقتصادی در طول سفر خود به استان بوشهر داشته باشند، گزینه مناسبی است. این اقامتگاه دارای ۷ اتاق است که در مجموع ظرفیت پذیرش ۲۸ مهمان را دارد. قابل ذکر است که اتاق‌ها فاقد هر گونه تختخواب و رختخواب هستند و مهمانان باید سرویس خواب همراه خود داشته باشند.

اتاق‌های مجموعه فاقد سرویس بهداشتی هستند و برای این منظور دو سرویس بهداشتی مشترکی در داخل محوطه تعبیه شده است. آشپزخانه مشترک نیز مجهز به یخچال، اجاق گاز و وسایل آشپزی است تا مهمانان خوراک خود را تهیه کنند. اقامتگاه مهیبند دارای پارکینگ غیر مسقف است. همچنین در فضای سبز محوطه تخت‌های سنتی برای استراحت و شب نشینی مهمانان در نظر گرفته شده است.

اقامتگاه بوم گردی ستاره دریایی

اقامتگاه بومگردی ستاره دریایی در مرکز استان بوشهر واقع شده و از لحاظ موقعیت، دسترسی بسیار خوبی به سایر نقاط دیدنی و گردشگری دارد. همچنین این اقامتگاه در فاصله بسیار اندکی از دریا قرار دارد و امکان پیاده روی و هواخوری را برای مسافران عزیز فراهم کرده است. این هتل سنتی در مجموع ۴ اتاق دارد که ۲ مورد آن‌ها فضای کاملاً سنتی و ظرفیت پذیرش ۴ مهمان را دارد. دو اتاق دیگر به صورت سوئیت است و ظرفیت‌های ۶ و ۷ نفره را دارا هستند.

تمامی اتاق‌ها دارای سرویس بهداشتی اختصاصی و حمام هستند. داخل اتاق‌ها رختخواب نیز قرار داده شده است. یک آشپزخانه مرکزی جهت رفاه حال مهمانان و آشپزی کردن وجود دارد که به صورت مشترکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از دیگر مزایای اقامتگاه ستاره دریایی بوشهر می‌توان به راهنمای محلی و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد.

اقامتگاه بوم گردی ستاره دریایی

اقامتگاه بوم گردی آهید

اقامتگاه بومگردی آهید در بندر کنگان استان بوشهر قرار دارد. این خانه قدمتی بالای ۷۰ سال دارد و پس از مرمت و بازسازی در سال ۱۳۹۸ درهای خود را به روی مهمانان و مسافران عزیز باز کرد. این هتل سنتی دارای ۳ اتاق است که هر کدام ظرفیت پذیرش ۵ نفر را دارند. تمامی اتاق‌ها فاقد سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هستند و مهمانان برای این منظور می‌توانند از سرویس‌ها و حمام‌های اشتراکی داخل محوطه استفاده کنند.

شما با اقامت در این اقامتگاه می‌توانید با پیاده روی کمتر از ۵ دقیقه، به ساحل بکر و زیبای خلیج فارس برسید. پرسنل مسلط به زبان انگلیسی و بسیار خوش برخورد هستند. از دیگر مزایای اقامتگاه آهید می‌توان به پارکینگ غیر مسقف، راهنمای محلی، آشپزخانه مرکزی و سیستم گرمایشی و سرمایشی اشاره کرد.

اقامتگاه بوم گردی جالبوت بوجیکدان

این اقامتگاه در شهرستان تنگستان و روستای بوجیکدان واقع شده است. بوم گردی جالبوت بوجیکدان دارای ۵ سوئیت و ۳ کلبه است که در مجموع امکان پذیرش ۳۰ مهمان را دارند. سوئیت‌ها مجهز به سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هستند. در صورتی که کلبه‌ها فاقد این امکان هستند و مسافران این بخش می‌توانند از سرویس‌های اشتراکی داخل محوطه استفاده کنند.

امکاناتی همچون آشپزخانه مشترک، پارکینگ، سیستم گرمایشی و سرمایشی و راهنمای محلی در اقامتگاه سنتی جالبوت به چشم می‌خورند. همچنین مسافران مجموعه می‌توانند انواع غذاهای دریایی و سنتی جنوب را به رستوران آن سفارش دهند و از طعم خوش این غذاهای محلی لذت ببرند.

اقامتگاه بوم گردی قلعه سنیز

اقامتگاه بومگردی سنیز در شهرستان دیلم و روستای حصار واقع شده است. بندر دیلم سالیانه میزبان مسافران و گردشگران بسیاری است که اقامتگاه سنیز می‌تواند برای اسکان آن‌ها گزینه بسیار خوبی باشد. این اقامتگاه معماری همانند قلعه دارد که دارای ۹ اتاق است. در مجموع ۹۰ نفر مهمان می‌توانند در این اقامتگاه سنتی اسکان داشته باشند.

هر اتاق دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی است. برای راحتی و استراحت مهمانان، رختخواب سنتی در نظر گرفته شده است. یخچال و تلویزیون از دیگر امکاناتی هستند که در هر اتاق وجود دارند. وسیله گرمایشی و سرمایشی اتاق‌های هتل سنتی سنیز، اسپلیت است. آلاچیق‌های متعدد در فضای سبز مجموعه، اقامت شما را خاطره انگیزتر می‌کنند. همچنین رستوران مجموعه آماده است تا انواع غذاهای سنتی و محلی را برای مسافران عزیز سرو کند.

اقامتگاه بوم گردی خورشید سرخان

اقامتگاه بوم گردی خورشید سرخان در شهرستان جم و روستای بهرباغ قرار دارد. این اقامتگاه دارای دو طبقه است که چهار سوئیت به همراه دو اتاق داخل ساختمان و دو اتاق داخل حیاط دارد. در مجموع ۳۲ مهمان می‌توانند در این مجموعه اقامت داشته باشند. تمامی اتاق‌ها فاقد سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هستند و برای رفاه حال مهمانان، سرویس بهداشتی و حمام اشتراکی داخل محوطه تعبیه شده است.

این مجموعه دارای یک آشپزخانه مرکزی است که انواع غذاهای سنتی و محلی را طبخ می‌کند. همچنین یک سفره خانه در زیرزمین مجموعه قرار دارد که انواع دمنوش و چای را برای مسافران عزیز فراهم می‌کند. از دیگر مزایای هتل سنتی خورشید سرخان می‌توان به برگزاری تورهای طبیعت گردی یک روزه اشاره کرد. همچنین اقامتگاه دارای پارکینگ اختصاصی برای مهمانان خود است.

اقامتگاه بوم گردی خورشید سرخان

اقامتگاه بوم گردی پیسو

پیسو در زبان محلی به معنی دلفین است. این اقامتگاه در شهرستان تنگستان و بندر رستمی قرار دارد. سبک معماری اقامتگاه بوم گردی پیسو، قدیمی و کاهگلی است. این اقامت سرا دارای ۴ اتاق و یک سوئیت است که در مجموع ظرفیت پذیرش ۴۰ مهمان را دارند. اتاق‌ها فاقد سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هستند و برای این منظور ۳ توالت ایرانی و ۲ توالت فرنگی به همراه یک حمام در محوطه قرار گرفته است تا مسافران به صورت اشتراکی از آن‌ها استفاده کنند. اما سوئیت مجموعه دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی است.

در تمامی اتاق‌ها، رختخواب سنتی قرار داده شده است. راهنمای محلی گردشگری، پارکینگ، رستوران و آشپزخانه مشترک از جمله امکانات مجموعه هستند. مسافران در صورت درخواست و هماهنگی قبلی می‌توانند از امکاناتی مثل موسیقی زنده محلی، موج سواری، لنج سواری، قایق سواری و آموزش ماهیگیری نیز استفاده کنند.

اقامتگاه بوم گردی نگین سبز

اقامتگاه بوم گردی نگین سبز در شهر آبپخش، روستای چم درواهی قرار گرفته است. این خانه بومی دارای قدمت بالای ۱۰۰ سال است که پس از مرمت و بازسازی در سال ۱۳۹۷ درهای خود را به روی مهمانان باز کرد. این هتل سنتی دارای ۶ اتاق است که مجموعاً ۲۵ مهمان می‌توانند در آن‌ها اقامت داشته باشند. از آن‌جایی که حفظ بافت سنتی اتاق‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است، تمامی واحدها فاقد سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هستند و مسافران برای این منظور باید از سرویس‌های اشتراکی داخل محوطه استفاده کنند.

در میان نخل‌های خرمای حیاط، تخت‌های سنتی و چوبی قرار داده شده است تا مهمانان به استراحت، دورهمی و شب نشینی بپردازند. از جمله امکانات مجموعه می‌توان به لیدر تور محلی، پارکینگ، فروشگاه و نمایشگاه صنایع دستی، سیستم گرمایشی و سرمایشی و… اشاره کرد.

اقامتگاه بوم گردی بال بالو

اقامتگاه بومگردی بال بالو یک خانه بومی دارای ۶ اتاق است که در شهرستان دیر استان بوشهر قرار دارد. این اقامتگاه ظرفیت پذیرش ۳۰ مهمان را دارد. تمامی واحدها فاقد سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هستند و برای رفاه حال مسافران، دو سرویس بهداشتی ایرانی، یک سرویس بهداشتی فرنگی و دو حمام در داخل محوطه تعبیه شده است.

پارکینگ اختصاصی، آشپزخانه مرکزی دارای یخچال، اجاق گاز، سینک ظرفشویی، وسایل آشپزی، راهنمای تور محلی و… از جمله امکانات مجموعه محسوب می‌شوند. همچنین رستوران اقامتگاه بال بالو آماده پذیرایی از مسافران با انواع غذاهای محلی و جنوبی است.

اقامتگاه بوم گردی بیرمی

اقامتگاه بومگردی بیرمی در شهرستان تنگستان و روستای خائیز قرار دارد. این هتل سنتی دارای یک آلاچیق مسقف است که ظرفیت پذیرش ۷ نفر را دارد. یک سوئیت سه نفره نیز در مجموعه قرار دارد که سرویس بهداشتی ایرانی و حمام اختصاصی در آن قرار داده شده است. یک سوئیت بزرگ‌تر در اقامتگاه بیرمی قرار دارد که تمامی امکانات شامل هال و پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام را دارا است. در مجموع ۴۰ نفر می‌توانند در این اقامت سرا اسکان داشته باشند.

این اقامتگاه دارای سفره خانه نیز است که در فضای سبز و زیبای محوطه واقع شده و هر شب موسیقی زنده پخش می‌کند. پارکینگ، راهنمای تور و گردشگری، سیستم سرمایشی و گرمایشی، رختخواب و… از جمله امکانات مجموعه به حساب می‌آیند. علاوه بر این، اقامتگاه بیرمی دارای رستوران محلی نیز است که از قبل می‌توانید به پرسنل آن انواع غذاهای سنتی جنوبی و عربی را سفارش دهید.

اقامتگاه بوم گردی بیرمی

اقامتگاه بوم گردی جاشک

اقامتگاه بومگردی جاشک در شهرستان دیر، روستای جاشک قرار دارد. این خانه بومی قدمت دیرینه دارد و پس از مرمت و بازسازی در سال ۱۳۹۵ به کاربری اقامتگاه بوم گردی رسیده است. اقامتگاه جاشک دارای ۶ اتاق است که در بخش‌های جدیدساز و قدیمی مجموعه قرار دارند. اتاق‌ها فاقد سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هستند و برای این منظور دو توالت ایرانی و دو حمام در داخل محوطه تعبیه شده است.

از جمله امکانات این مجموعه می‌توان به برگزاری تورهای گردشگری، طبیعت گردی و کویر نوردی اشاره کرد. خیام خوانی، برگزاری موسیقی زنده محلی و بازدید از جنگل‌های حرا از دیگر امکانات این اقامتگاه هستند. پارکینگ، آشپزخانه مرکزی، سیستم سرمایش و گرمایش و رستوران از جمله دیگر امکانات اقامتگاه جاشک محسوب می‌شوند.

اقامتگاه بوم گردی مغدان

اقامتگاه بوم گردی مغدان در شهرستان دیر استان بوشهر و در روستایی با همین نام واقع شده است. این اقامتگاه در سال ۱۳۹۹ افتتاح شده است و ۴ اتاق دارد. در مجموع ۲۴ مهمان امکان اقامت در این اقامتگاه را دارند. برخی از این اتاق‌ها دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی و برخی دیگر فاقد آن هستند. برای اقامت مهمانان در هر اتاق رختخواب سنتی قرار داده شده است.

اقامتگاه مغدان دارای یک حیاط نسبتاً بزرگی است که ۱۰ گونه درخت استوایی در آن به چشم می‌خورند. آبنما و تخت سنتی نیز در محوطه قرار دارند تا مسافران پس از پایان یک روز طولانی و گشت و گذار، به استراحت و شب نشینی بپردازند. پارکینگ، سیستم گرمایش و سرمایش، آشپزخانه مرکزی و برگزاری تور سه روزه بوشهر گردی از جمله امکانات مجموعه هستند.

خانه بومی ناخدا یوسف

بندر سیراف یکی از بزرگ‌ترین و پررونق ترین بنادر تجاری ایران در دوران ساسانی بوده است. خانه بومی ناخدا یوسف نیز در مجاورت این بندر پر رفت و آمد قرار دارد. این اقامتگاه دارای یک حیاط هزار متری است که دارای ۴ اتاق بوده و ظرفیت پذیرش ۲۰ نفر را دارند. واحد ۱۸ متری مجموعه دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی است و سایر اتاق‌ها فاقد این امکان هستند.

یک آشپزخانه مرکزی در داخل محوطه مجموعه قرار دارد که مهمانان می‌توانند وعده‌های غذایی خود را به آن سفارش دهند. داشتن پارکینگ اختصاصی، میز و صندلی در فضای باز، راهنمای تور محلی و سیستم گرمایش و سرمایش از جمله امکانات و مزایای اقامتگاه ناخدا یوسف محسوب می‌شوند.

اقامتگاه بوم گردی ریم رام

اقامتگاه بومگردی ریم رام در بندر عسلویه واقع شده است. این هتل سنتی دارای دو طبقه است که ۶۰ اتاق دارد و در مجموع ۱۵۰ مهمان می‌توانند در آن اسکان کنند. واحدهای این مجموعه دارای سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی هستند. همچنین برای رفاه حال گردشگران عزیز، یخچال و تلویزیون نیز در هر اتاق قرار داده شده است.

اقامتگاه ریم رام مجهز به کافی شاپ و رستوران است که مسافران در صورت تمایل می‌توانند انواع غذاهای سنتی و بومی را به آن سفارش دهند. همچنین یک پارکینگ اختصاصی در مجموعه وجود دارد تا مهمانان با خیال راحت خودروی خود را در آن پارک کنند. سالن ورزشی، جکوزی و پرسنل مسلط به زبان انگلیسی از دیگر مزایای هتل سنتی ریم رام محسوب می‌شوند.

اقامتگاه بوم گردی بهشت شور

اقامتگاه بوم گردی بهشت شور در شهرستان تنگستان و در ۳۰ کیلومتری بندر بوشهر قرار دارد. این هتل سنتی در سال ۱۳۹۷ افتتاح و آماده پذیرایی از گردشگران بوشهر شد. خانه بومی بهشت شور دارای دو طبقه است که در مجموع ۱۰ مهمان می‌توانند در آن اقامت داشته باشند. در طبقه همکف یک استخر سرپوشیده قرار دارد که مهمانان می‌توانند از آن استفاده کنند. طبقه بالا نیز شامل یک پذیرایی به همراه یک اتاق، آشپزخانه و سرویس بهداشتی و حمام است.

از جمله امکانات مجموعه می‌توان به پارکینگ، آلاچیق در حیاط، راهنمای تور محلی، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، باربیکیو و سیستم سرمایشی و گرمایشی اشاره کرد. موقعیت جغرافیایی اقامتگاه بهشت شور به گونه‌ای است که جاذبه‌های گردشگری بسیاری از جمله اسکله صیادی، حوضچه پرورش میگو، تنگه خاییز، نخلستان خرما، چشمه آبگرم میر احمد و… در نزدیکی آن قرار دارند و شما به راحتی می‌توانید از آن‌ها هم بازدید کنید.

اقامتگاه بوم گردی بهشت شور

اقامتگاه بوم گردی لاور ساحلی

اقامتگاه بومگردی لاور ساحلی در شهرستان دشتی و روستای ساحلی لاور واقع شده است. نزدیکی این مجموعه به ساحل خلیج فارس باعث شده تا هر زمان که تمایل داشتید به قدم زدن و هواخوری و تماشای دریای آرامش بخش بپردازید. اتاق‌های اقامتگاه بومگردی لاور همگی دارای معماری سنتی هستند؛ از این رو نباید انتظار تختخواب و سرویس بهداشتی اختصاصی داشته باشید.

یک آشپزخانه به صورت مشترک در محوطه قرار دارد که مهمانان در آن می‌توانند به تهیه خوراک مورد نظر خود بپردازند. سیستم گرمایشی و سرمایشی نیز در هر یک از اتاق‌ها موجود است. خانه بومی لاور ساحلی دارای راهنمای محلی است و همچنین در این مکان موسیقی زنده نیز اجرا می‌شود. اگر قصد اقامت در این هتل سنتی را دارید، تور قلعه و قایق سواری آن را هم از دست ندهید.

اقامتگاه بوم گردی نره کوه

اقامتگاه بومگردی نره کوه در روستایی با همین نام و در بندر دیر واقع شده است. یکی از زیباترین سواحل خلیج فارس در بندر دیر قرار دارد؛ از این رو با سفر به این مجموعه می‌توانید از تماشای ساحل زیبای آن نیز لذت ببرید. در مجموع ۴ اتاق ۱۰ نفره در هتل سنتی نره کوه قرار دارند که ۲ مورد از آن‌ها دارای سرویس بهداشتی اختصاصی و حمام است و ۲ مورد دیگر فاقد این امکان هستند. برای این منظور سرویس بهداشتی و حمام اشتراکی داخل حیاط مجموعه قرار دارد.

امکاناتی همچون پارکینگ غیر مسقف، تلویزیون، یخچال و راهنمای محلی در مجموعه گردشگری نره کوه به چشم می‌خورند. اقامت شما در این هتل سنتی همراه با صبحانه است. برای وعده‌های ناهار و شام خود نیز می‌توانید انواع غذاهای دریایی و سنتی جنوب را به پرسنل اقامتگاه سفارش دهید.

اقامتگاه بوم گردی سرای فایز

اقامتگاه بومگردی فایز در روستای آبطویل و بندر بوشهر قرار دارد. این هتل سنتی در سال ۱۳۹۸ افتتاح و آماده پذیرایی از گردشگران استان بوشهر شد. دو واحد ۱۷۰ و ۷۰ متری در این خانه بومی قرار دارند که در مجموع امکان اسکان ۳۰ مهمان را میسر می‌سازند. هر واحد دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی است.

امکاناتی نظیر استخر، سالن ورزشی، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، پارکینگ، راهنمای محلی، سیستم گرمایشی و سرمایشی در مجموعه فایز به چشم می‌خورند. مسافران در صورت تمایل می‌توانند انواع غذاهای سنتی و بومی جنوب کشور را به پرسنل مجموعه سفارش دهند.

اقامتگاه بوم گردی سرای فایز

اقامتگاه بوم گردی لیمر

خانه بومگردی لیمر در شهرستان تنگستان و بندر بوالخیر قرار گرفته است. این اقامتگاه دارای ۴ اتاق است که هر کدام ظرفیت ۵ نفر مهمان را دارند. تمامی اتاق‌ها فاقد سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هستند و برای رفاه حال مسافران گرامی، سرویس‌ها و حمام اشتراکی داخل محوطه استفاده کنند. قرارگیری اقامتگاه لیمر در نزدیکی ساحل خلیج فارس باعث شده تا مسافران هر زمان که تمایل داشتند از این طبیعت بکر دیدن کنند.

انواع غذاهای محلی و بومی جنوب نظیر قلیه ماهی، قلیه میگو، کبه و… در آشپزخانه این اقامتگاه طبخ می‌شود که مسافران با هماهنگی قبلی می‌توانند برای وعده‌های ناهار و شام خود سفارش دهند. از دیگر امکانات هتل سنتی لیمر می‌توان به پارکینگ، سیستم سرمایشی و گرمایشی و پرسنل مسلط به زبان انگلیسی اشاره کرد.

اقامتگاه بوم گردی الفریج

اقامتگاه بومگردی الفریج در شهرستان عسلویه و شهر چاه مبارک قرار دارد. این خانه بومی دارای ۴ اتاق است که در مجموع ۲۰ مهمان امکان سکونت در آن‌ها را دارند. تمامی واحدهای مجموعه دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هستند. علاوه بر این، هر سوئیت دارای آشپزخانه اختصاصی نیز است که در آن امکاناتی مثل اجاق گاز، یخچال، سینک ظرفشویی و وسایل پخت و پز قرار داده شده تا مهمانان در صورت نیاز از آن‌ها استفاده کنند.

علاوه بر این امکاناتی که به آن‌ها اشاره کردیم، مسافران می‌توانند انواع غذاهای سنتی و دریایی را به پرسنل مجموعه سفارش دهند. پارکینگ و سیستم گرمایشی و سرمایشی از دیگر امکانات هتل سنتی الفریج محسوب می‌شوند. بهترین زمان سفر به این نقطه از کشور، پاییز و زمستان و همچنین اوایل بهار است.

اقامتگاه بوم گردی بربو آرامش

اقامتگاه بومگردی بربو آرامش در شهرستان تنگستان و روستای بربو قرار دارد. این هتل سنتی در سال ۱۳۹۶ افتتاح شد و مورد استفاده گردشگران استان بوشهر قرار گرفت. خانه بومی بربو آرامش دارای دو اتاق به متراژهای ۱۰ و ۲۷ متری است که در مجموع ظرفیت پذیرش ۱۲ مسافر را دارند. اتاق‌های این مجموعه فاقد سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هستند و مهمانان گرامی می‌توانند از سرویس‌های اشتراکی که داخل محوطه تعبیه شده استفاده کنند.

موقعیت قرارگیری اقامتگاه بربو آرامش به گونه‌ای است که مهمانان می‌توانند از داخل مجموعه شاهد ساحل دریا باشند. همچنین در داخل محوطه میز و صندلی‌هایی برای آرامش و صرف غذا قرار داده شده است. یک آشپزخانه مرکزی نیز داخل اقامتگاه قرار دارد تا مهمانان در صورت تمایل غذاهای مورد نیاز خود را تهیه کنند.

اقامتگاه بوم گردی شوریده

اقامتگاه بومگردی شوریده در بندر بوالخیر قرار دارد. این مجموعه دارای ۶ اتاق است که در مجموع ۵۰ مهمان می‌توانند در آن‌ها اقامت داشته باشند. فقط اتاق دو نفره این اقامتگاه دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی است و بقیه اتاق‌ها فاقد این امکانات هستند. البته برای رفاه حال مسافران، چندین سرویس بهداشتی و حمام داخل محوطه تعبیه شده است که می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

از امکانات مجموعه گردشگری شوریده می‌توان به سیستم گرمایشی و سرمایشی، راهنمای محلی، پارکینگ، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی و… اشاره کرد. همچنین رستوران اقامتگاه انواع غذاهای محلی و بومی را طبخ می‌کند که مهمانان در صورت تمایل می‌توانند سفارش دهند.

اقامتگاه بوم گردی شوریده

اقامتگاه بوم گردی سلت

اقامتگاه بومگردی سلت در شهرستان دشتی، روستای جبری قرار دارد. این هتل سنتی در سال ۱۳۹۷ افتتاح و آماده پذیرایی از مهمانان شد. از مجموع ۳ اتاق این اقامتگاه، یک مورد آن دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی است و دو مورد دیگر فاقد این امکان هستند. البته مسافران این دو سوئیت می‌توانند از سرویس‌های اشتراکی داخل محوطه استفاده کنند.

پارکینگ، سیستم گرمایشی و سرمایشی، راهنمای محلی و آشپزخانه از دیگر امکانات رفاهی مجموعه به حساب می‌آیند. مسافران می‌توانند انواع غذاهای محلی و سنتی جنوب کشور را به پرسنل مجموعه سفارش دهند. برای تورهای گردشگری بالای ۱۰ نفر، اقامتگاه برنامه‌های ویژه‌ای مثل موسیقی محلی زنده برگزار می‌کند. همچنین تور طبیعت گردی اطراف روستا و گشت و گذار در ساحل دریا نیز جزء برنامه‌های این خانه بومی است.

اقامتگاه بوم گردی جاشو

اقامتگاه بومگردی جاشو در شهرستان تنگستان، روستای بربو قرار دارد. روستای بربو بسیار سرسبز و بکر است و خاطره خوشی از اقامت را در ذهن گردشگران تداعی می‌کند. خانه بومی جاشو دارای یک اتاق است که ظرفیت ۶ مهمان را دارد. برای استراحت مهمانان در اتاق رختخواب در نظر گرفته شده است.

اتاق فاقد سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی است و مسافران می‌توانند از سرویس و حمام داخل حیاط استفاده کنند. سیستم گرمایشی و سرمایشی، پارکینگ و آشپزخانه از دیگر امکانات رفاهی مجموعه محسوب می‌شوند. همچنین اقامتگاه برنامه‌های جالبی مثل قایق سواری، کمپینگ و ماهی گیری را نیز برای مهمانان خود تدارک دیده است.

اقامتگاه بوم گردی پردیس جم

اقامتگاه بومگردی پردیس جم در شهرستان جم و روستای طاقو قرار دارد. این خانه بومی جدید ولی به سبک قدیمی است که در سال ۱۳۹۷ شروع به کار کرد. در مجموع ۷ اتاق در این هتل سنتی قرار دارد که ظرفیت پذیرش ۳۰ مهمان را دارند. تمامی واحدها فاقد سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هستند و برای رفاه حال مسافران، چندین سرویس و حمام داخل محوطه تعبیه شده است.

پارکینگ، آشپزخانه، سیستم سرمایشی و گرمایشی و پرسنل مسلط به زبان انگلیسی از جمله امکانات رفاهی مجموعه گردشگری پردیس جم به شمار می‌روند. علاوه بر این، برنامه‌ها و تفریحات بسیاری برای مهمانان در نظر گرفته شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به موسیقی محلی زنده، طبیعت گردی، بازدید از پالایشگاه نفت عسلویه، صرف چای و سیب زمینی دور آتش، تهیه انواع دمنوش و… اشاره کرد.

اقامتگاه بوم گردی ایل قشقایی

اقامتگاه بومگردی ایل قشقایی در شهر بوشکان، روستای احمدآباد واقع شده است. همان طور که از نام آن مشخص است، این اقامتگاه به سبک ایل قشقایی است و با چادرهای عشایری که دارد، تجربه زندگی به مانند این قوم را برای شما فراهم می‌سازد. برای این منظور، ۸ آلاچیق سنتی و ۴ چادر بزرگ عشایر قرار دارد که چادرها به هم متصل هستند و امکان اسکان ۵۰ مسافر را میسر می‌کنند.

فرش، رختخواب سنتی، سیستم سرمایشی و گرمایشی و پارکینگ از جمله امکانات رفاهی مجموعه هستند. سرویس بهداشتی ایرانی و حمام نیز به صورت مشترک در داخل محوطه قرار دارد که مهمانان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. مسافران با هماهنگی قبلی می‌توانند انواع غذاهای سنتی مثل بزقورمه، کباب، ماهی و میگو را به پرسنل سفارش دهند.

اقامتگاه بوم گردی ایل قشقایی

اقامتگاه بوم گردی رحیمی

اقامتگاه بومگردی رحیمی در شهرستان برازجان، روستای پشت پر واقع شده است. این اقامتگاه دارای فضایی سنتی است که لذت تجربه زندگی در خانه‌های بومی جنوبی را برای شما فراهم می‌سازد. ۴ اتاق در مجموعه قرار دارد که همگی فاقد سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هستند. سرویس بهداشتی ایرانی در محوطه قرار دارد که مسافران به صورت اشتراکی می‌توانند از آن استفاده کنند.

یک سیاه چادر عشایری نیز علاوه بر اتاق‌ها در محوطه به چشم می‌خورد که با انواع صنایع دستی عشایری مثل گلیم، جاجیم و… تزئین شده است. مسافران می‌توانند اوقات فراغت خود را در این چادر بگذرانند و حس و حال زندگی عشایر را تجربه کنند. یک آشپزخانه عمومی با تمام تجهیزات مثل یخچال، اجاق گاز، سینک ظرفشویی، انواع وسایل پخت و پز و… نیز وجود دارد که مهمانان در آن می‌توانند به پخت و پز انواع غذاهای مورد نظر خود بپردازند.

اقامتگاه بوم گردی کردلان

اقامتگاه بومگردی کردلان در شهرستان دشتی، روستای کردلان واقع شده است. این خانه بومی دارای یک پذیرایی و سه اتاق است که هر یک به صورت مجزا در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. مجموعاً ۲۵ الی ۳۰ مهمان می‌توانند در این واحدها اقامت داشته باشند. سرویس خواب اتاق‌ها شامل رختخواب سنتی است. هر اتاق با انواع قالیچه و سبدهای دست باف تزئین شده‌اند و حس و حال بومی و سنتی کاملاً حفظ شده است.

سرویس بهداشتی ایرانی، فرنگی و حمام به صورت اشتراکی در محوطه قرار دارد که مهمانان تمامی اتاق‌ها می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. یک تلویزیون نیز به صورت اشتراکی در پذیرایی قرار دارد. پارکینگ، آشپزخانه اشتراکی و سیستم گرمایشی و سرمایشی از جمله امکانات مجموعه محسوب می‌شوند.

اقامتگاه بوم گردی نگارستان

اقامتگاه بومگردی نگارستان در شهر خورموج، روستای میانخره قرار دارد. این خانه بومی دارای ۳ سوئیت است که هر کدام ظرفیت پذیرش ۱۰ مسافر را دارند. تمامی اتاق‌ها مجهز به سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هستند. از جمله امکانات رفاهی که در مجموعه قرار دارد می‌توان به سیستم گرمایش و سرمایش، پارکینگ، راهنمای محلی و اینترنت رایگان اشاره کرد.

مهمانان با هماهنگی قبلی می‌توانند انواع غذاهای سنتی و محلی را به پرسنل مجموعه سفارش دهند. اگر قصد اقامت در خانه بومگردی نگارستان را دارید، بازدید از اماکن گردشگری مثل قلعه محمد خان دشتی، آتشکده خورموج، قلعه دختر، امامزاده هاشم، چشمه آبگرم گنویه، گنبد نمکی، عمارت شیرینه و… را از دست ندهید.

اقامتگاه بوم گردی نگارستان

اقامتگاه بوم گردی انارستان

اقامتگاه بومگردی انارستان در شهرستان جم و شهر انارستان قرار دارد. این اقامتگاه سنتی در باغی به مساحت دو هزار متر مربع واقع شده است که سه اتاق دارد. این اتاق‌ها ظرفیت اسکان ۱۸ مهمان را دارند. تمامی واحدها فاقد سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هستند و برای رفاه حال مسافران، دو سرویس بهداشتی ایرانی، دو سرویس بهداشتی فرنگی و یک حمام در محوطه قرار داده شده است.

در هر اتاق رختخواب سنتی وجود دارد. آلاچیق، پارکینگ، کافی شاپ و رستوران از دیگر امکانات رفاهی مجموعه به حساب می‌آیند. مسافران می‌توانند انواع غذاهای بومی و محلی را به رستوران مجموعه سفارش دهند و از طعم بی‌نظیر غذاهای سنتی جنوب بهره‌مند شوند.

اقامتگاه بوم گردی نجیرم زیارت ساحلی

اقامتگاه بومگردی نجیرم زیارت ساحلی در شهرستان دشتی، روستای زیارت ساحلی قرار دارد. این خانه بومی دارای ۵ اتاق است که همگی دارای سرویس کف خواب هستند. همچنین هیچ یک از واحدها مجهز به سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی نیستند. یک سرویس ایرانی، یک سرویس فرنگی و حمام در داخل محوطه تعبیه شده که مهمانان باید به صورت اشتراکی از آن‌ها استفاده کنند.

یک آشپزخانه نیز به صورت اشتراکی در مجموعه قرار دارد که مجهز به وسایل آشپزی، یخچال، اجاق گاز و سینک ظرفشویی است. علاوه بر این، مهمانان می‌توانند پخت انواع غذاهای سنتی را به پرسنل مجموعه سفارش دهند. اقامتگاه نجیرم دارای راهنمای گردشگری نیز است و تورهایی را به کوه نمک، گردش دریایی و منطقه نخیلو برگزار می‌کند. همچنین موسیقی محلی زنده نیز در این اقامتگاه برگزار می‌شود.

هتل سنتی قلعه محمد خان دشتی

هتل سنتی قلعه محمد خان دشتی در دل بافت تاریخی شهر خورموج قرار دارد. این اقامتگاه بومگردی دارای ۴ اتاق است که در مجموع ظرفیت پذیرش ۲۰ مهمان را دارند. اتاق‌ها دارای تختخواب و رختخواب سنتی هستند. ۵ سرویس بهداشتی ایرانی و ۲ حمام در محوطه مجموعه قرار دارد که مهمانان می‌توانند به صورت اشتراکی از آن‌ها استفاده کنند.

اینترنت، کافی شاپ، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، راهنمای محلی، سیستم سرمایشی و گرمایشی از جمله امکانات مجموعه محسوب می‌شوند. لازم به ذکر است که هتل سنتی محمد خان دشتی فاقد رستوران و پارکینگ است. البته یک رستوران و پارکینگ عمومی در نزدیکی هتل قرار دارند که مسافران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

اقامتگاه بوم گردی ستاره سهیل

اگر در استان بوشهر به دنبال یک اقامتگاه مدرن و زیبا هستید، به شما بومگردی ستاره سهیل را پیشنهاد می‌کنیم. این اقامتگاه در شهرستان برازجان، روستای نی نیزک قرار دارد. سه واحد متراژ بالا در این مجموعه قرار دارند که در مجموع ظرفیت پذیرش ۲۵ مهمان را دارند. تمامی واحدها مجهز به سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هستند. جهت سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی مجموعه نیز، اسپلیت و بخاری گازی تعبیه شده است.

هر واحد دارای آشپزخانه اختصاصی است که دارای اجاق گاز، فر، یخچال، وسایل پخت و پز و… هستند و به مسافران این امکان را می‌دهند که انواع غذاهای مورد نظر خود را به راحتی طبخ کنند. اقامت در این مجموعه برای کودکان زیر ۸ سال رایگان است.

اپیزود ۱۷:پول، مسافرت و عشق آمریکا سفر به کعبه الماسهای آفریقایی

دیدگاهتان را بنویسید

با ثبت هر دیدگاه ۲۰ الماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد