اقامت در آمریکا

اقامت در آمریکا

آمریکا یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری دنیا شناخته می شود. لاس وگاس، دیزلی لند، ساحل معروف Waikiki، شهرهای جذاب از جمله کالیفرنیا و لس آنجلس همگی در این کشور رؤیایی و زیبا نهفته شده است. چیزی که سفر شما به آمریکا را کامل می کند، اقامت در یک هتل لوکس و رؤیایی است. با توجه به جاذبه های توریستی در کشور آمریکا، انتخاب یک هتل یا اقامتگاه مناسب در این کشور پس از یک سفر طولانی از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با بهترین اقامتگاه های آمریکا آشنا شوید.

 

لوکس

  • The Mark Hotel: بهترین هتل شهری در ایالات متحده و بهترین هتل در نیویورک در خیابان 77 و خیابان مدیسون واقع شده است. هتل The Mark با خدمات رفاهی منحصر به فرد خود جز هتل های 5 ستاره نیویورک شناخته می شود و ایدئال ترین مکان برای اقامت در آمریکا است.
  • The Hay-Adams: هتل The Hay-Adams در پایتخت آمریکا، واشنگتن دی. سی واقع شده است و جز یکی از محبوب ترین اقامتگاه های آمریکا به شمار می آید. بسیاری از گردشگران این هتل را برای اقامت خود انتخاب می کنند. از جمله خدمات رفاهی هتل Adams می توان به سالن بدنسازی، اینترنت رایگان، سالن بار، پیست دوچرخه سواری و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد.
  • Waldorf Astoria Washington DC: طراحی زیبا، لوکس و مجلل از ویژگی های هتل Waldorf Astoria به شمار می آید. این هتل به قدری مجلل و باشکوه است که نمی توان زیبایی های آن را با کلمات بیان کرد. هتل Waldorf Astoria بین کاخ سفید و ساختمان کنگره ایالات متحده در امتداد خیابان پنسیلوانیا واقع شده است. برای افرادی که به دنبال لوکس ترین محل اقامت در آمریکا هستند، این هتل ایدئال ترین انتخاب است.
  • Aston Waikiki Beach Tower: این هتل رو به روی ساحل معروف Waikiki واقع شده است. اگر می خواهید تعطیلات تان را رو به رو اقیانوس در یک هتل فوق العاده لوکس و باشکوه سپری کنید، هتل ساحلی Aston Waikiki بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. در این هتل از امکانات و خدمات رفاهی متنوعی از جمله سالن پذیرایی، باشگاه ورزشی، سالن یوگا، استخر و جکوزی، سالن ماساژ و اسپا بهره مند می شوید.

 

متوسط و ارزان قیمت

  • Inn on the Alameda: اگر می خواهید سفری ارزان و مقرون به صرفه داشته باشید، هتل Inn on the Alameda انتخاب مناسبی خواهد بود. این هتل در مرکز شهر سانتافه واقع شده است و به برخی موزه ها و مکان های گردشگری شهر دسترسی بالایی دارد.
  • Holiday Inn Express Savannah: این هتل در منطقه ساوانا ایالت جورجیا واقع شده است. از جمله خدمات رفاهی این هتل می توان به اینترنت پرسرعت و صبحانه رایگان اشاره کرد.
  • Motto by Hilton Washington DC City Center: هتل Motto در محله پن در مرکز شهر واشنگتن دی سی واقع شده است. این هتل به مرکز همایش واشنگتن دی سی و کاخ سفید دسترسی بالایی دارد. تاکسی سرویس و سالن بار از جمله خدمات رفاهی هتل Motto است.
  • Chancellor Hotel on Union Square: یکی دیگر از مناسب ترین مکان ها برای اقامت در آمریکا هتل Chancellor است که در قلب سانفرانسیسکو قرار دارد. این هتل بوتیک علاوه بر قیمت مناسب و مقرون به صرفه خدمات رفاهی بسیاری ارائه می دهد که از جمله آن ها می توان به سالن بار، تاکسی سرویس و اینترنت رایگان اشاره کرد.
اپیزود ۱-۱ :ماجراجویی در دنیای عجیب و غریب ماداگاسکار جمهوری چک سفرنامه سرزمین 72 ملت(هند) الماسهای آفریقایی

دیدگاهتان را بنویسید

با ثبت هر دیدگاه ۲۰ الماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد