اقامت در سوئد

اقامت در سوئد

در کشور سوئد هتل ها و اقامتگاه های بسیاری وجود دارد که شما می توانید با توجه به سلیقه و بودجه مورد نظرتان مناسب ترین هتل یا اقامتگاه را انتخاب نمایید. در ادامه لیستی از بهترین هتل ها و اقامتگاه های کشور زیبای سوئد را معرفی می کنیم.

 

لوکس

  • Bank Hotel: برای افرادی که به دنبال لوکس ترین هتل برای اقامت در سوئد هستند هتل Bank انتخاب ایده آلی خواهد بود. این هتل در بهترین منطقه استکهلم واقع شده است و به مراکز خرید شهر و مکان های گردشگری دسترسی بالایی دارد.
  • Grand Hôtel: گراند هتل استکهلم در سال 1874 افتتاح شده است. از جمله خدمات رفاهی این هتل می توان به اینترنت پرسرعت رایگان، سالن بدنسازی و استخر اشاره کرد. شهر قدیمی و موزه آثار باستانی در نزدیکی این هتل قرار دارند.
  • Hotel Skansen: اگر به دنبال یک محیط دنج با معماری منحصر به فرد و امکانات رفاهی فوق العاده هستید، هتل Skansen بهترین انتخاب برای اقامت در سوئد خواهد بود. این هتل دارای صبحانه رایگان، ساحل اختصاصی، سالن بدنسازی، اینترنت رایگان و پیست دوچرخه است.
  • Hotel Diplomat: هتل دیپلمات یک هتل پنج ستاره لوکس است که در Strandvägen در مرکز شهر استکهلم واقع شده است. این هتل به مراکز خرید شهر و مکان های گردشگری دسترسی بالایی دارد. سالن بار، حمل و نقل فرودگاهی، اتاق کنفرانس و پارکینگ اختصاصی از جمله خدمات رفاهی هتل دیپلمات به شمار می آید.

 

متوسط و ارزان قیمت

  • Hotel Pigalle: اگر به دنبال یک هتل با قیمت و امکانات رفاهی مناسب هستید، هتل Pigalle بهترین گزینه برای اقامت در سوئد خواهد بود. این هتل در شهر گوتنبرگ واقع شده است و دارای صبحانه و اینترنت رایگان است. پارک تفریحی Liseberg در نزدیکی این هتل قرار دارد.
  • Lydmar Hotel: هتل Lydmar یکی دیگر از مناسب ترین هتل ها برای اقامت در سوئد به شمار می آید. این هتل دارای طراحی زیبا و منحصر به فرد است. اتاق های هتل Lydmar بسیار بزرگ و مجهز هستند. از جمله خدمات هتل Lydmar می توان به تاکسی سرویس و صبحانه رایگان اشاره کرد.
  • Spar Hotel Majorna: این هتل در شهر گوتنبرگ واقع شده است. هتل Spar در نزدیکی Slottskogen و پایانه های کشتی قرار دارد. هم چنین یک ایستگاه تراموا در خارج از هتل قرار دارد که مسافران را به بخش های مرکزی شهر منتقل می کند.
اپیزود ۱۲-۱: اروپا گردی کشور اوکراین انگیزه از انگیزه الماسهای آفریقایی

دیدگاهتان را بنویسید

با ثبت هر دیدگاه ۲۰ الماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد