اقامت در مصر

اقامت در مصر

در کشور زیبای مصر هتل ها و اقامتگاه های بسیاری وجود دارد که شما می توانید با توجه به سلیقه و بودجه مورد نظرتان مناسب ترین آن را انتخاب کنید. در ادامه لیستی از بهترین اقامتگاه ها و هتل ها برای اقامت در مصر را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

 

لوکس

  • Rixos Premium Seagate: هتل Rixos Premium Seagate یک استراحتگاه لوکس 5 ستاره فوق العاده زیبا در کنار سواحل باشکوه دریای سرخ است. این اقامتگاه دارای 1058 اتاق، سوئیت و ویلا است و با امکاناتی از جمله استخر، اینترنت رایگان و سالن بدنسازی ایدئال ترین مکان برای اقامت در مصر به شمار می رود.
  • Kempinski Nile Hotel Cairo: هتل کمپینسکی نیل که در منطقه مرفه گاردن سیتی قاهره واقع شده است یکی دیگر از بهترین مکان ها برای اقامت در مصر به شمار می رود. اتاق های مجلل در سواحل رودخانه نیل، چای و قهوه رایگان در طول روز و خدمات کامل اسپا و ماساژ از جمله ویژگی های هتل Kempinski قاهره است.
  • Rixos Sharm El Sheikh: در هتل ریکسوس شرم الشیخ 198 اتاق Superior، 290 اتاق لوکس و 70 اتاق خانوادگی با طراحی مدرن و زیبا وجود دارد. از دیگر خدمات رفاهی این هتل می توان به پارکینگ رایگان، استخر، بوفه و رستوران اشاره کرد.
  • Royal Savoy – Sharm El Sheikh: هتل رویال ساووی دارای سالن استراحت خصوصی، تراس، استخر و منطقه ساحلی است. برای مسافرانی که ترجیح می دهند در یک مکان دنج و لوکس اقامت داشته باشند، هتل Royal Savoy بهترین انتخاب است.

متوسط و ارزان قیمت

  • Jaz Aquamarine Resort: هتل و اقامتگاه Jaz Aquamarine Resort برای مسافرانی طراحی شده است که می‌ خواهند تعطیلات خود را در مکانی مجلل، دنج و مقرون به صرفه سپری کنند. استراحتگاه آکوامارین جاز در منتهی الیه جنوبی شهر هورگادا واقع شده است.
  • Steigenberger Aqua Magic: یکی از بهترین مکان ها برای اقامت در مصر می توان به استراحتگاه خانوادگی Steigenberger Aqua Magic اشاره کرد. این استراحتگاه دارای 394 اتاق هتل، 294 اتاق خانوادگی و 15 سوئیت با منظره دریا است.
  • Philae Hotel: هتل Philae Hotel یک انتخاب عالی برای مسافرانی ست که به شهر اسوان سفر می کنند. این هتل خدمات رفاهی بی شماری از جمله حمل و نقل فرودگاهی، رستوران و اینترنت پرسرعت رایگان را ارائه می دهد. 
  • Cook’s Club El Gouna: اگر به دنبال مقرون به صرفه ترین مکان برای اقامت در مصر هستید، هتل Cook’s Club بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این هتل در منطقه ال گونا و در امتداد یک تالاب آب شور ساخته شده است که جزیره ال کفر ال گونا را از منطقه مرکزی شهر جدا می کند.
اپیزود ۱۱-۱: تکنیک هایی برای جهانگردی کشور مکزیک سفر به کعبه الماسهای آفریقایی

دیدگاهتان را بنویسید

با ثبت هر دیدگاه ۲۰ الماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد