اقامت در هند

اقامت در هند

انتخاب یک هتل یا اقامتگاه مناسب و باکیفیت یکی از تصمیم گیری های مهم پیش از سفر است. در کشور هند اقامتگاه ها و هتل های بسیاری وجود دارد که شما می توانید با توجه به سلیقه و بودجه مورد نظرتان مناسب ترین آن ها را انتخاب کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین هتل ها و اقامتگاه های هند را معرفی کنیم.

 

لوکس

  • Gokulam Grand Turtle on the Beach: بوتیک هتل Gokulam Grand Turtle یکی از لوکس ترین مکان ها برای اقامت در هند به شمار می آید. از جمله خدمات رفاهی این هتل می توان به پارکینگ رایگان، سالن بار و استخر اشاره کرد.
  • Kaldan Samudhra Palace: کاخ Kaldan حدود 45 دقیقه با شهر چنای فاصله دارد و در منطقه مامالاپورام واقع شده است. این کاخ دارای 106 اتاق، سوئیت و ویلا مجلل است.
  • The Corinthians Resort & Club: در واقع  Corinthians یک هتل پنج ستاره است که در بالای تپه سرسبز پونا جنوبی واقع شده است. زمین تنیس، سالن بدنسازی، اتاق بازی و اینترنت رایگان از جمله خدمات رفاهی هتل The Corinthians به شمار می آید که آن را به یک مکان لوکس برای اقامت در هند تبدیل کرده است.
  • Evershine Resort & Spa: هتل Evershine Resort ترکیبی از معماری سنتی و مدرن را به تصویر می کشد. این هتل به یکی از محبوب ترین اقامتگاه ها در بین گردشگران تبدیل شده است. هتل Evershine با وسعت 8 هکتار دارای فواره های رنگارنگ چشم نواز است.
  • Caravela Beach Resort: اگر به اقامتگاه های ساحلی علاقه مند هستید، هتل Caravela Beach Resort بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. Caravela یک استراحتگاه ساحلی لوکس 5 ستاره است. برخی از اتاق های این هتل دارای منظره رو به دریا هستند.

متوسط و ارزان قیمت

  • Bentley Hotel Marine Drive: اگر برای اقامت در هند به دنبال هتل یا اقامتگاه های ارزان قیمت هستید، هتل بنتلی مارینه درایو بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این هتل نزدیک به فرودگاه بین‌ المللی چاتراپاتی شیواجی واقع شده است.
  • Hotel Aircraft International: هتل ایرکرافت اینترنشنال یکی دیگر از بهترین اقامتگاه های هند به شمار می آید. این هتل 2 ستاره است و 20 اتاق دارد. از جمله خدمات رفاهی این هتل می توان به شاتل فرودگاهی، پارکینگ و صبحانه رایگان اشاره کرد.
  • Residency Hotel Fort: اگر می خواهید سفری خوب و به یاد ماندنی داشته باشید و از طرف دیگر هزینه های سفرتان را نیز مدیریت کنید، هتل Residency بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این هتل 2 ستاره است و به مکان های گردشگری شهر دسترسی بالایی دارد.
اپیزود 19: سفرهای طولانی کشور لیتوانی راهنمای بین المللی طبیعت گردی اردبیل اردشیر نوعی @Ardeshir_nouei الماسهای آفریقایی

دیدگاهتان را بنویسید

با ثبت هر دیدگاه ۲۰ الماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد