اقامت در پرو

اقامت در پرو

در کشور زیبای پرو هتل و اقامتگاه های بسیاری وجود دارد که شما می توانید با توجه به بودجه، سلیقه و مقصد مورد نظرتان مناسب ترین اقامتگاه یا هتل را انتخاب نمایید. در ادامه لیستی از هتل های پرو را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

 

لوکس

  • Iberostar Selection Miraflores: در محله Miraflores که یکی از جذاب ترین مناطق شهر است، هتل Iberostar Selection Miraflores وجود دارد که با یک تراس گاردن، یک استخر و یک لانج بار شیشه‌ ای این امکان را برای شما فراهم می کند تا از منظره اقیانوس آرام لذت ببرید.
  • Inti Punku MachuPicchu Hotel & Suites: یکی از بهترین مکان ها برای اقامت در پرو هتل Inti Punku است. این هتل تمام امکاناتی که برای یک سفر خاطره انگیز به آن نیاز دارید را در اختیارتان قرار می دهد.
  • Hotel Vila Santa: اگر چه هتل ویلا سانتا نسبت به سایر هتل های پرو جز بزرگ ترین یا مجلل ترین هتل ها به شمار نمی آید اما از نظر خدمات بهترین مکان برای اقامت در پرو است. از جمله خدمات این هتل می توان به سالن بدنسازی، اینترنت پر سرعت رایگان و حمل و نقل فرودگاهی اشاره کرد.
  • Hotel Paracas, a Luxury Collection Resort, Paracas: این هتل در شهر لیما رو به روی خلیج Paracas واقع شده است و دارای 120 اتاق و سوئیت همراه با صبحانه و ناهار رایگان از انواع غذاهایی اروپایی و ایتالیایی است.
  • DoubleTree Resort by Hilton Hotel Paracas – Peru: هتل دابل تری ریزورت هیلتون پاراکاس- پرو که در ساحل زیبای سانتو دومینگو واقع شده است طیف وسیعی از جاذبه های هیجان انگیز را ارائه می دهد. هم چنین می توانید از منطقه حفاظت شده طبیعی Paracas دیدن کنید که در چند قدمی هتل قرار دارد.

 

متوسط و ارزان قیمت

  • Hotel Golden Inca: یکی از بهترین مکان ها برای اقامت در پرو هتل گلدن اینکا کوسکو است که خدماتی مانند حمل و نقل فرودگاهی، اینترنت پرسرعت رایگان و سرویس خشکشویی را ارائه می دهد.
  • Hotel San Agustin Paracas: جهت اقامت ارزان در پرو می توانید هتل سن آگوستین پاراکاس را انتخاب کنید. این هتل بهترین خدمات رفاهی را به مسافران ارائه می دهد و دارای صبحانه رایگان، سالن بدنسازی و استخر است.
  • El Albergue Ollantaytambo: هتل ال آلبرگ که در نزدیکی ایستگاه قطار اولانتایتامبو واقع شده است، تنها یک ایستگاه قطار با ماچو پیچو فاصله دارد و به بسیاری از جاذبه های گردشگری پرو نزدیک است.
  • Casa Andina Standard Chincha: هتل کاسا آندینا کلاسیک چینچا یکی از بهترین مکان ها برای اقامت در پرو به شمار می آید. سوسال یک هتل دنج و زیبا است که در سواحل جنوبی پرو واقع شده است. در این هتل انواع غذاهای سنتی پرو سرو می شود.

 

اپیزود ۱۲-۱: اروپا گردی آلمان سفرنامه تایلند الماسهای آفریقایی

دیدگاهتان را بنویسید

با ثبت هر دیدگاه ۲۰ الماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد