The best countries of the Africa

بهترین کشورهای قاره آفریقا

آفریقا قاره ای پهناور است که میزبان فرهنگ ها و قومیت های بسیار مختلف و متفاوتی است. با این حال سال ها استعمار و فقر باعث شده این قاره از نظر امکانات از بسیاری قاره های دیگر عقب باشد. جنگ های داخلی، ناامنی، فقر و فساد دولتی و مسائلی از این دست بعضی از کشورهای آفریقایی را به مقصد ناامن برای گردشگران تبدیل کرده. اگر به دنبال بهترین کشورهای قاره آفریقا برای سفر هستید خواندن این مطلب را از دست ندهید.

 

کنیا

کشور زیبای کنیا با حیات وحش منحصر به فرد که فقط در مستندهای راز بقا قابل دیدن است یکی از بهترین کشورهای قاره آفریقا برای سفر است. کنیا در صدر فهرست بهترین مقاصد گردشگری سافاری محسوب می‌شود و همچنین یکی از دوست‌داشتنی‌ترین و مهمان‌نوازترین مردم دنیا در آن زندگی می‌کنند. مردم این کشور به شدت به سنت‌های‌شان پایبندند، طوری‌که تجربه فرهنگی‌تان در بازدید از این کشور زیبا در تور آفریقا را هرگز فراموش نخواهید کرد.

اگر می‌خواهید همه قاره آفریقا را یکجا ببینید، بهتر است به سراغ کنیا بروید! سواحل خارق‌العاده، مسیرهای پیاده‌روی استثنایی، حیات وحش بی‌نظیر و متنوع و چشم‌اندازهای تماشایی، همه‌شان در کنیا آماده میزبانی از شما در تور آفریقاست. 

یکی از بخش‌های واقعاً جذاب فرهنگ مردم کنیا، قبیله ماسای ماراست. بومیان این قبیله به خاطر پایکوبی‌های عجیب‌وغریب و جواهرات بی‌نظیری که به گردن دارند، از ساکنان قدیمی آفریقا هستند و بازدید از دهکده‌شان در تور آفریقا را به شدت به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

آفریقای جنوبی

بعد از کنیا کشور آفریقای جنوبی یکی از بهترین کشورهای قاره آفریقا برای سفر است. از خط ساحلی دیدنی‌اش در کیپ‌تاون تا محوطه سافاری در پارک ملی کروگر، این کشور را به یکی از غیرقابل‌مقایسه‌ترین تجربیات گردشگران در تور آفریقا بدل کرده است. محلی‌ها فوق‌العاده صمیمی و خونگرم رفتار می‌کنند و می‌دانند که چطور باید با یک گردشگر رفتار کرد و شما را به غذاهای خوشمزه و مهمانی‌های هیجان‌انگیز دعوت می‌کنند.

در سفر به این کشور دوربین عکاسی را فراموش نکنید.

 

تانزانیا

کشور تانزانیا یکی از قطب های گردشگری قاره سیاه است. دشت‌های سرنگتی یکی از جاذبه های بینظیر این کشور است. تانزانیا میزبان کوهستان کلیمانجارو، مرتفع‌ترین قله آفریقا است و در عین حال یکی از ایمن‌ترین جاهای این قاره برای سفر محسوب می‌شود.

 

مصر

خانه فرعون ها و یکی از کهن ترین و در عین حال پیشرفته ترین تمدن های باستانی یکی از بهترین کشورهای قاره آفریقا برای سفر است. دیدن اهرام ثلاله به تنهایی برای ترغیب هر گردشگری برای سفر به مصر کافی است. 

 

اتیوپی

اولین تصویر از اتیوپی برای هر شخصی که نام این کشور را می شنود جنگ و قحطی گسترده است. با این حال امروزه این کشور آن دوران سیاه را تا حد زیادی پشت سر گذاشته است. سفر به اتیوپی سفری ارزان نخواهد بود پس با دیدن قیمت‌ اقامت یا نرخ بازدید از اماکن تفریحی مختلف آن شوکه نشوید. در این کشور زیبا و طبیعی، جاذبه‌های گردشگری بسیار زیاد و پارک‌های طبیعی متعددی وجود دارند. مردم محلی این منطقه شباهت زیادی به کسانی دارند که در فیلم‌های مستند می‌بینید. 

البته گفتنی است که فرهنگ مردم اتیوپی، به شدت تحت تأثیر دوران استعمار پرتغالی‌ها در قرن هفدهم میلادی است و این مساله را می‌توان حتی در زندگی روزمره آن‌ها نیز به وضوح مشاهده کرد.

اتیوپی یکی از کهن ترین زادگاه های انسان است و زندگی گونه های مختلف انسان در این کشور به بیش از 3 میلیون سال قبل باز می گردد.

 

مراکش

مراکش یکی از توریستی ترین کشورهای آفریقاست. مراکش با شهرهای شلوغ، غذاهای خوشمزه و فرش‌های رنگارنگش و البته صحراهای مثال ‌زدنیش شناخته می‌شود. شهر کازابلانکا نیز یکی از شهرهای جذاب این کشور برای توریست های جوان است.

 

ماداگاسکار

این جزیره عجیب و دوست داشتنی یکی از متنوع ترین زیستگاه های گیاهی و جانوری بر روی کره زمین است. حدود 5 درصد گونه های گیاهی و جانوری جهان در این جزیره قرار دارد. ماداگاسکار چهارمین جزیره بزرگ جهان محسوب می‌شود و در دل خود مناظر طبیعی مختلفی مثل ساحل، جنگل و صحرا را جای داده است. 

اپیزود ۸-۱: کار در سفر شهر روتردام سفرنامه اروپا الماسهای آفریقایی

دیدگاهتان را بنویسید

با ثبت هر دیدگاه ۲۰ الماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد