حمل و نقل عمومی در پرو

حمل و نقل عمومی در پرو

آیا در حال برنامه ریزی برای سفر به کشور زیبای پرو هستید؟ در پرو بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری بسیاری وجود دارد به همین خاطر است که این کشور به یکی از پربازدیدترین نقاط گردشگری دنیا تبدیل شده است. اکنون که در حال برنامه ریزی سفر هستید و به موارد مختلفی مانند خرید بلیت و محل اقامت خود می اندیشید، لازم است به رفت و آمدتان در سطح شهر نیز توجه داشته باشید. برای این که بتوانید از مکان های گردشگری پرو دیدن کنید، بهتر است با سیستم حمل و نقل عمومی در پرو آشنا شوید. در ادامه انواع حمل و نقل عمومی پرو را معرفی می کنیم.

 

حمل و نقل عمومی در پرو توسط اتوبوس، تاکسی، مترو و هواپیما انجام می شود. تاکسی ها رایج ترین وسیله حمل و نقل عمومی در لیما و بسیاری از شهرهای دیگر پرو هستند. همچنین بیش از 100 کیلومتر مسیر دوچرخه سواری در شهر لیما وجود دارد.

 

مترو لیما یکی دیگر از رایج ترین سیستم حمل و نقل عمومی در این کشور به شمار می آید. مترو شهر لیما در حال حاضر شامل یک خط 35 کیلومتری و 26 ایستگاه است.

 

در پرو شرکت های اتوبوسرانی بسیاری وجود دارد که در سفرهای درون شهری و برون شهری مشغول به فعالیت هستند. شما می توانید بلیت خود را 1 تا 2 روز پیش از سفر و یا به صورت حضوری از راننده اتوبوس خریداری کنید.

 

هواپیما سریع ترین و امن ترین وسیله حمل و نقل عمومی در پرو به شمار می آید. بیشتر پروازها از لیما انجام می شود. برخی از معدود پروازهای مستقیم از کوسکو به پورتو مالدونادو یا آرکیپا می روند.

 

اگر دوست دارید که با خودرو شخصی به شهرها یا نقاط گردشگری مورد نظر خود سفر کنید، می توانید یک خودرو اجاره کنید. در صورتی که نمی خواهید خودتان رانندگی کنید، می توانید یک خودرو همراه با راننده اجاره کنید. البته به این نکته توجه داشته باشید که اگر می خواهید هزینه های رفت و آمد خود را مدیریت کنید، اجاره خودرو مقداری هزینه بر خواهد بود.

 

تاکسی ها نیز یکی دیگر از وسایل حمل و نقل عمومی در پرو به شمار می آیند. گران ترین تاکسی ها در لیما هستند. در مناطق کوچک تر اغلب یک نرخ تعیین‌ شده ای برای تاکسی ها وجود دارد. پیشنهاد می کنیم از محل اقامت خود بپرسید که برای کرایه تاکسی چقدر باید پرداخت کنید. مردم پرو معمولاً پیش از سفر شدن به خودرو کرایه مسیر را از راننده می پرسند. توصیه می کنیم جهت مدیریت هزینه های رفت و آمد خود از مردم پرو الگو برداری کنید.

اپیزود ۲۲: سوئیس‌گردی شهر بانکوک سلانسر گیلان الماسهای آفریقایی

دیدگاهتان را بنویسید

با ثبت هر دیدگاه ۲۰ الماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد