معرفی بهترین اقامتگاه های بومگردی شیراز

معرفی بهترین اقامتگاه های بومگردی شیراز

اقامتگاه های بومگردی شیراز زیبایی شیراز دل پذیر را برای مهمانان این شهر بهتر از هر مکان دیگری نمایان می کنند.

این روزها هزینه های سفر افزایش چشمگیری داشته است. یکی از این هزینه ها هزینه اقامت در هتل است. اما برای حل این چالش راه های مختلفی وجود دارد. یکی از بهترین راه ها برای کاهش هزینه هتل اقامت در خانه های بوم گردی است. در اقامتگاه های بومگردی می توانید راحتی و آسایش یک اقامت محلی و خاطره انگیز را تجربه کنید. در مقاله حاضر می خواهیم به معرفی خانه های بومگردی زیبا و شناخته شده شهر شیراز بپردازیم و شما را برای اقامت در این مکان های جذاب مشتاق تر کنیم. در ادامه مقاله همراه ما بمانید.

بهترین خانه های بومگردی شیراز

خانه های بومگردی در واقع همان خانه های قدیمی و محلی هر شهرها هستند. برای زیبایی و امنیت بیشتر این خانه های بومگردی سعی شده است بازسازی هایی روی خانه انجام شود بدون این که ظاهر محلی و سنتی خانه دچار تغییر شود. در شیراز زیبا هم خانه های بومگردی فراوانی وجود دارند که سالانه پذیرای مهمانان از شهرهای مختلف است. فصل بهار در شیراز با عطر بهار نارنج لذت دیگری دارد بنابراین اگر تمایل دارید در فصل بهار به جایی سفر کنید ما شیراز زیبا را به شما پیشنهاد می کنید. برای اقامت هم می توانید خانه های بومگردی شیراز را انتخاب کرده و اقامتی دلنشین را برای خود رقم بزنید. هر یک از این اقامتگاه ها مزیت ها و مشخصه های خاص خود را دارند. شما می توانید پس از خواندن این مطلب تمام این ویژگی ها را بررسی کرده و با توجه به سلیقه و امکانات خود یکی از این خانه ها را برای سفر بعدی انتخاب کنید.

اقامتگاه بومگردی عمارت هفت رنگ شیراز

عمارت هفت رنگ شیراز

عمارت هفت رنگ شیراز یک خانه قدیمی از دوران پهلوی اول است. به طور کلی 12 اتاق در این عمارت وجود دارد که برخی اتاق ها دستشویی و حمام اختصاصی دارند. حیاط زیبا و دلنشین عمارت هفت رنگ پر از گل های زیبا و حوض و باغچه است. اگر در عمارت هفت رنگ ساکن شوید می توانید زیبایی های پنجره های رنگارنگ خانه را به هنگام جشن نور ظهرگاهی مشاهده کنید.

در اقامتگاه بومگردی هفت رنگ شما می توانید هر غذای شیرازی که دوست داشتید سفارش بدهید و از امکانات و خوراکی های اصیل این اقامتگاه استفاده کنید. از دیگر امکانات عمارت هفت رنگ می توان به موارد زیر هم شاره کرد:

  1. پارکینگ
  2. رستوران
  3. دمنوش خانه
  4. راهنمای تور
  5. پرسنل مسلط به زبان انگلیسی
  6. سیستم های گرمایشی و سرمایشی مناسب

اقامتگاه بومگردی لوتوس

اقامتگاه بومگردی لوتوس یکی از بهترین اقامتگاه های بومگردی شیراز است. این اقامتگاه دارای 7 اتاق با ظرفیت های مختلف و یک سالن بزرگ چند تخته است. اقامتگاه لوتوس در دل شهر شیراز قرار گرفته است و دسترسی خوبی به مکان های گردشگری و تاریخی شیراز دارد. در ادامه به شماری دیگر از امکانات این اقامتگاه مجهز می پردازیم:

  1. دستشویی و حمام ایرانی و فرنگی اختصاصی برای هر اتاق
  2. رستوران با منوی پیشنهادی
  3. پارکینگ
  4. وای فای رایگان
  5. پرسنل مسلط به زبان انگلیسی و راهنمای تور
اقامتگاه بومگردی لوتوس

اقامتگاه بومگردی گلستان راز

اقامتگاه گلستان راز در بافت سنتی شیراز قرار گرفته است. در این اقامتگاه شما ساکن هر اتاقی باشید از امکاناتی مانند دستشویی و حمام اختصاصی و سیستم گرمایشی و سرمایشی و غیره برخوردار هستید. یکی از بهترین مشخصات اقامتگاه راز این است که با اقامت در این مکان شما به جاهای مهم شهر مانند بازار وکیل، ارگ کریم خان و شاه چراغ و شمار دیگری از جاهای دیدنی شیراز دسترسی فوق العاده ای دارید. از دیگر مشخصات این اقامتگاه می توان به موارد زیر هم اشاره کرد:

  1. در نزدیکی اقامتگاه یک پارکینگ عمومی قرار دارد.
  2.  برای کودکان زیر 6 سال اقامت رایگان در نظر گرفته شده است.
  3. اقامتگاه راز مجهز به تخت و مبل و یخچال است.
  4. با اقامت در این مکان شما می توانید به اینترنت پر سرعت رایگان دسترسی داشته باشید.
اقامتگاه بومگردی گلستان راز

اقامتگاه بومگردی ترنجستان شیراز

اقامتگاه بومگردی ترنجستان در بافت سنتی و قدیمی شیراز قرار گرفته است. تاریخ ساخت بنای این خانه به دوران قاجار باز می گردد اما این ساختمان به خوبی بازسازی و محکم شده است. دسترسی عمارت ترنجستان به جاهای دیدنی شیراز بسیار خوب است و شما می توانید با اقامت در این مکان به راحتی به جای جای شیراز سری زده و از این شهر دیدن کنید. این اقامتگاه 7 اتاق دارد که مجهز به تخت، دستشویی و حمام اختصاصی و غیره است. یکی از بهترین مشخصات این اقامتگاه رستوران و کافی شاپ آن است که در پشت بام عمارت قرار گرفته است و منظره ای زیبا را به هنگام صرف غذا و نوشیدنی به ما هدیه می دهد.

اقامتگاه بومگردی ترنجستان شیراز

اقامتگاه بومگردی سی راه

این اقامتگاه یکی از بهترین خانه های بومگردی شیراز است. ساختمان خانه در محله قدیمی شیراز و در فاصله نزدیکی به بازار وکیل قرار گرفته است. این ساختمان قدیمی حیاطی دلنشین با حوض و گلدان های پر از گل دارد که حسی از ایران قدیم را به خوبی برای شما به نمایش می گذارد. با اقامت در سی راه شما می توانید به راحتی به مکان های تاریخی و گردشگری شیراز دسترسی داشته باشید و از این مکان ها دیدن کنید.

اقامتگاه بومگردی سی راه

اقامتگاه بومگردی بام برم

این اقامتگاه از کلبه هایی تشکیل شده است که در مجموع ظرفیتی به اندازه 45 نفر را دارند. این کلبه ها کف خواب بوده و حمام و دستشویی اختصاصی هم ندارند. یکی از زیبایی های اقامتگاه بام برم منظره دریاچه های اطراف اقامتگاه است. از دیگر امکانات اقامتگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. پارکینگ غیر مسقف
  2. باربیکیو
  3. آشپزخانه عمومی و مجهز
  4. پرسنل مسلط به زبان انگلیسی و کارآمد
  5. راهنمای تور
اقامتگاه بومگردی بام برم

اقامتگاه بومگردی ماه سلطان

نام یکی از خانه های بومگردی شیراز اقامتگاه ماه سلطان است. این اقامتگاه یک ساختمان قدیمی است که به خوبی و زیبایی هر چه بیشتر بازسازی شده است. ظرفیت این اقامتگاه در کل 18 نفر است و اتاق های کف خواب آن سرویس بهداشتی و حمام مشترک دارند. یکی از زیبایی های این اقامتگاه پخش موزیک زنده و در خواستی است. شما می توانید غذاهای دلخواه خود را به رستوران اقامتگاه درخواست داده و برای ناهار و شام غذای لذیذی میل کنید. اقامتگاه ماه سلطان پارکینگ اختصاصی ندارد و شما باید ماشین خود را جلوی در و در خیابان پارک کنید.

اقامتگاه بومگردی ماه سلطان

اقامتگاه بومگردی ستایش

اقامتگاه ستایش هم یکی از بهترین اقامتگاه های بومگردی شیراز شناخته می شود و امتیاز بالایی را از مهمانان خود دریافت کرده است. بنای این اقامتگاه ترکیبی از سنتی و مدرنیزه را به نمایش می گذارد و سالانه شمار زیادی از مهمانان داخلی و خارجی را پذیرا است. ظرفیت این خانه به 13 نفر می رسد و هر یک از اتاق ها سیستم گرمایشی و سرمایشی وجود دارد. از دیگر امکانات این اقامتگاه می توان به موارد زیر هم اشاره کرد:

  1. پرسنل مسلط به زبان انگلیسی
  2. وای فای پرسرعت و رایگان
  3. سرویس بهداشتی فرنگی
  4. راهنمای تور
اقامتگاه بومگردی ستایش

اقامتگاه بومگردی طاها

اقامتگاه بومگردی طاها در شهر شیراز و در نزدیکی بناهای تاریخی و جاهای دیدنی شیراز واقع شده است. خانه طاها از دو بخش تشکیل شده است که هر یک خصوصیات خاص خود را دارند. در بخش اول سرویس بهداشتی مستقل وجود دارد اما در بخش بعدی شما باید از سرویس مشترک استفاده کنید. اتاق های این بنا رو به حیاطی با منظره عالی باز می شوند. حیاط این اقامتگاه به قدری زیبا است که میزبانان برای استفاده از محیط دلنشین حیاط تخت های سنتی در حیاط قرار دادند تا مهمان ها بتوانند اقامتی دلپذیر در حیاط داشته باشند. سقف های این اقامتگاه هم خاص است. برخی اتاق ها سقف های بلندی دارند و در واقع در فصل تابستان به دلیل همین سقف بلند خنکای خوبی دارند. برخی اتاق ها هم سقف کوتاه داشته و مناسب زمستان هستند. شما با اقامت در این خانه زیبا صبحانه را مهمان بومگردی هستید و می توانید از وای فای رایگان و پارکینگ خانه هم استفاده کنید.

اقامتگاه بومگردی آنا

این خانه بومگردی دارای ده اتاق با ظرفیت ها و امکانات متنوع است. حیاط خانه بومگردی آنا محل مناسب و دلنشینی برای دوره همی های شبانه به شمار می آید. در این خانه برخی از اتاق ها سرویس های مستقل دارند اما در برخی دیگر باید از سرویس مشترک موجود در حیاط استفاده شود. از دیگر امکانات این بنا می توان به موارد زیر هم اشاره کرد:

  1. وای فای رایگان
  2. نگهبان شب
  3. یخچال عمومی
  4. راهنمای تور
  5. پرسنل مسلط به زبان انگلیسی
  6. رستوان سنتی با غذاهای محلی
اقامتگاه بومگردی آنا

اقامتگاه بومگردی سهراب

اقامتگاه بومگردی سهراب بنایی با قدمت 160 سال است که در دو طبقه می تواند میزبان 31 نفر باشد. در این اقامتگاه شما صبحانه را مهمان خانه هستید و اما برای ناهار و شام می توانید از رستورانی که در نزدیکی اقامتگاه است غذا بگیرید. لازم به ذکر است که این اقامتگاه آشپزخانه ای بزرگ و مجهز دارد و شما می توانید در صورت تمایل دست به آشپزی زده و خودتان غذا درست کنید. این اقامتگاه پارکینگ اختصاصی ندارد اما شما می توانید از جلوی درب خانه برای پارک کردن استفاده کنید و نگران ماشین خود نباشید چون محوطه مجهز به دوربین مدار بسته است. از دیگر امکانات این خانه بومگردی می توان به موارد زیر هم ا شاره کرد:

  1. راهنمای تور
  2. پرسنل مسلط به زبان انگلیسی
  3. وای فای پرسرعت و رایگان
اقامتگاه بومگردی سهراب

در این مقاله ما شما را با بهترین خانه های بومگردی شیراز آشنا کردیم. در این اقامتگاه های بومگردی در شیراز شما می توانید اقامتی دلچسب و خاطره انگیز داشته و از سایر مکان های گردشگری این شهر دیدنی هم بازدید کنید. به شیراز سفر کرده و سری به باغ های بهار نارنج شیراز بزنید تا به معنای واقعی زیبایی را درک کنید.

فراموش نکنید در بخش سفرنامه سایت بنیامین مارکو از تجربه های سفرهای خود برای ما بنویسید. ما مشتاقانه در انتظار خواندن سفرنامه های شما هستیم.

اپیزود ۲-۱ :به دنبال رنگ و بوی هند-سفری به دنیای فرهنگ و غذای هندی کشور رومانی  انگیزه از انگیزه الماسهای آفریقایی

دیدگاهتان را بنویسید

با ثبت هر دیدگاه ۲۰ الماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد