اقامت در جمهوری چک

اقامت در جمهوری چک

پراگ پایتخت کشور جمهوری چک یکی از محبوب ترین شهرهای توریستی اروپا است که با کلیساهای باشکوه و قلعه های تاریخی هر ساله گردشگران بسیاری را به سمت خود می کشاند. جمهوری چک با هتل های لوکس و مجلل از گردشگران و مسافران خود میزبانی می کند. در این مقاله قصد داریم بهترین هتل های کشور چک را که امکانات فوق العاده ای برای اقامت رؤیایی و فراموش نشدنی به مهمانان خود ارائه می دهند را معرفی کنیم.

 

لوکس

  • The Mozart Prague: هتل باشکوه Mozart یکی از لوکس ترین هتل ها برای اقامت در جمهوری چک است که در مقابل پل نمادین چارلز واقع شده است. اتاق ها و سوئیت‌ های این هتل چشم انداز فوق العاده ای به قلعه باشکوه پراگ و رودخانه رمانتیک ولتاوا دارند.
  • BoHo Prague Hotel: پیش از هر چیز طراحی و معماری منحصر به فرد هتل BoHo Prague شما را شگفت زده خواهد کرد. این هتل دارای اینترنت رایگان پرسرعت، سالن بار، باشگاه بدنسازی، استخر و جکوزی است.
  • Art Deco Imperial Hotel: یکی دیگر از بهترین مکان ها برای اقامت در جمهوری چک هتل Art Deco Imperial است که به سبک معماری دهه 1914 طراحی شده است. این هتل به فرودگاه پراگ و بسیاری از نقاط گردشگری شهر دسترسی بالایی دارد.
  • Hotel KINGS COURT: هتل باشکوه KINGS در پایتخت جمهوری چک قرار گرفته است و تمامی امکانات و خدمات رفاهی مورد نیاز برای یک اقامت لوکس و رؤیایی را ارائه می دهد. از جمله خدمات هتل KINGS می توان به رستوران مجلل، صبحانه رایگان، حمل و نقل فرودگاهی، استخر و جکوزی و اینترنت رایگان پرسرعت اشاره کرد.

 

متوسط و ارزان قیمت

  • Hotel Astra: اگر برای اقامت در جمهوری چک به دنبال یک هتل مناسب و ارزان قیمت هستید، هتل Astra می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این هتل در شهر پراگ و در 300 متری ایستگاه مترو Skalka واقع شده است.
  • Hotel Atos: این هتل در مرکز پراگ و منطقه مالا استرانا واقع شده است و به مکان های دیدنی شهر دسترسی بالایی دارد. صبحانه رایگان و حمل و نقل فرودگاهی از جمله خدمات هتل Atos به شمار می آید.
  • Hotel Tivoli: یکی دیگر از مناسب ترین هتل ها برای اقامت در جمهوری چک می توان به هتل Tivoli اشاره کرد. این هتل که در پایتخت چک واقع شده است قیمت و خدمات رفاهی مناسبی را ارائه می دهد.
اپیزود ۱۵: آسیای شرقی شهر ژنو سفرنامه مراکش الماسهای آفریقایی

دیدگاهتان را بنویسید

با ثبت هر دیدگاه ۲۰ الماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد