دیدنی های برزیل

دیدنی های برزیل

برزیل که به سرزمین عجایب و شادی معروف است، یکی از پربازدیدترین مقاصد گردشگری جهان است. برزیل یکی از پهناورترین کشورهای قاره آمریکا به شمار می رود و منطقه وسیعی بین اقیانوس اطلس و آمریکای جنوبی را در برمی گیرد.

 

آن هایی که به برزیل سفر کرده اند معتقد هستند که سفر به برزیل چشم انداز جدیدی را در زندگی آن ها ایجاد کرده است و هیچ گاه این سفر را فراموش نمی کنند. مردم برزیل برای توصیف کشور خود از این جمله استفاده می کنند: ” هنگامی که به برزیل سفر کنید، زمان را فراموش خواهید کرد.”

 

بناهای تاریخی، کلیساهای باشکوه، مناظر طبیعی شگفت انگیز، تالاب ها و حیات وحش منحصر به فرد برخی از مکان های گردشگری و دیدنی های برزیل به شمار می آید. اگر می خواهید به کشور برزیل سفر کنید، این مقاله مناسب شماست. در ادامه این مطلب با برخی از معروف ترین جاهای دیدنی برزیل آشنا خواهید شد.

 

  • Campos do Jordao

شهر Campos do Jordao که به عنوان سوئیس برزیل شناخته می شود، مرتفع ترین شهر کشور برزیل است که در ارتفاع بیش از 1600 متری از سطح دریا در کوه های زیبای Mantiqueira قرار دارد.

 

  • پارک ملی Lencois Maranhenses

برای اکثر افراد برزیل تصاویری از سواحل خیره کننده و جنگل های سرسبز را تداعی می کند. یکی از دیدنی های برزیل پارک های ملی Lencois Maranhenses است. در ماه ژوئیه، باران های سیل آسا در این منطقه تالاب های شفاف و زیبایی را ایجاد می کند که می تواند در برخی نواحی به عمق 3 متر نیز برسد.

 

  • ساحل پیپا

پرایا د پیپا به یکی از شناخته شده ترین مقاصد ساحلی برزیل تبدیل شده است و مورد علاقه مردم محلی و گردشگران است. این شهر همچنین به‌ خاطر زندگی شبانه پر جنب و جوشش معروف است و مجموعه ای از فعالیت ها از جمله قایق‌ سواری و موج سواری را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد.

 

  • موزه هنرهای معاصر

موزه هنرهای معاصر به دلیل معماری منحصر به فرد خود – شبیه به یک سفینه فضایی به یکی از معروف ترین جاذبه های دیدنی برزیل تبدیل شده است. این موزه توسط معمار مدرنیست مشهور برزیلی اسکار نیمایر طراحی شده است. 

 

  • کلیسای جامع برازیلیا

یک کلیسای کاتولیک رومی در پایتخت برزیل که توسط معمار مشهور برزیلی اسکار نیمایر در سال 1970 ساخته شده است. در ورودی کلیسای جامع برازیلیا چهار مجسمه برنزی چشمگیر قرار دارد.  این مجسمه ها نزدیک به ده فوت ارتفاع دارند و نشان دهنده چهار انجیلیست متی، مرقس، لوقا و یوحنا هستند.

 

  • پاراتی

یکی از جاهای دیدنی برزیل می توان به منطقه توریستی پاراتی اشاره کرد. پاراتی بین سائوپائولو و ریودوژانیرو واقع شده است و دارای مکان های دیدنی و بناهای تاریخی بسیاری است.

 

  • آمازون تئاتر

تئاتر آمازون یا آمازون تئاتر یک خانه اپرا است که در مانائوس در قلب جنگل های بارانی آمازون واقع شده است. در قسمت بیرونی ساختمان، یک گنبد با 36000 کاشی سرامیکی تزئین شده با رنگ های پرچم ملی قرار دارد.

 

  • سواحل سالوادور

یکی دیگر از معروف ترین دیدنی های برزیل می توان به سواحل سالوادور اشاره کرد. سالوادور در منطقه شمال شرقی برزیل، پایتخت باهیا واقع شده است.

 

  • آمازون

رودخانه آمازون که بزرگترین رودخانه جهان شناخته می شود یکی از جذاب ترین مکان های دیدنی برزیل به شمار می رود که از 9 کشور آمریکای جنوبی از جمله برزیل، اکوادور، پرو و ونزوئلا عبور می کند. این رودخانه عظیم بزرگترین جنگل بارانی روی زمین را پوشش می دهد. مردم از سراسر جهان به مانائوس سفر می‌کنند تا فرصتی برای کاوش در جنگل های سرسبز آمازون را داشته باشند.

 

  • مسیح نجات دهنده

مجسمه مسیح رستگار یکی از پربازدیدترین و شناخته شده ترین دیدنی های برزیل به شمار می آید که بیش از 90 سال پیش ساخته شده است. این مجسمه در سال 2007 به عنوان یکی از عجایب هفتگانه جهان شناخته شده است.

اپیزود ۲۰: اسکاندیناوی کشور گرجستان  سلانسر گیلان الماسهای آفریقایی

دیدگاهتان را بنویسید

با ثبت هر دیدگاه ۲۰ الماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد