دیدنی های ژاپن

دیدنی های ژاپن

افرادی که تجربه سفر به کشور زیبا و شگفت انگیز ژاپن را داشته اند معتقد هستند که این کشور مانند یک معما است که باید آن را کشف کرد! بسیاری از گردشگرانی که برای اولین بار به ژاپن سفر کرده اند اغلب از این موضوع متعجب هستند که چگونه پیشرفته ترین کشور صنعتی جهان، دارای تاریخ غنی و شگفت انگیزی است که به هزاران سال قبل بازمی گردد.

گردشگران و مسافران هنگام سفر به ژاپن با تنوع بالایی از جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی رو به رو می شوند که گاهی اوقات می تواند برنامه ریزی جهت بازدید از آن ها را بسیار دشوار کند. به همین خاطر است که ما در این مقاله لیستی از دیدنی های ژاپن را تهیه کرده ایم تا هنگام سفر به این کشور بتوانید با آرامش خاطر برای تعطیلات خود برنامه ریزی کنید.

 

  • کوه فوجی

کوه باشکوه فوجی (فوجی سان) که مرتفع ترین کوه ژاپن به شمار می آید، یکی از شناخته شده ترین جاذبه های دیدنی این کشور است که هر ساله گردشگران بسیاری را به سمت خود می کشاند. این کوه افسانه ای و باشکوه با ارتفاع 3776 متر بر فراز منظره ای بسیار مسطح به اندازه ای بلند است که از شهر توکیو در فاصله بیش از 100 کیلومتری قابل مشاهده است.

 

  • امپراتوری توکیو

معروف ترین مکان دیدنی توکیو کاخ امپراتوری است که با فضای سبز و مناظر چشم نواز خود به یکی از پربازدیدترین دیدنی های ژاپن تبدیل شده است. یکی از جالب ترین بخش های کاخ امپراتوری توکیو پل معروف نیجوباشی یا “پل دوتایی” است که به خاطر انعکاس آن بر روی آب به این نام خوانده می شود.

 

  • پارک یادبود صلح هیروشیما

یکی از دیدنی های ژاپن که پیشنهاد می کنیم در لیست مکان های گردشگری خود قرار دهید، پارک هیروشیماست. هیروشیما نماد صلح پایدار شناخته می شود و پارک یادبود صلح هیروشیما (Hiroshima Heiwa Kinen Kōen) که سالانه بیش از یک میلیون نفر از آن بازدید می کنند در مرکز انفجار اتمی هیروشیما واقع شده است. در این پارک تعدادی از بناهای تاریخی، یادبودها و موزه های مهم مربوط به وقایع آن روز سرنوشت ساز را مشاهده خواهید دید.

 

  • زیارتگاه جزیره ایتسوکوشیما

جزیره میاجیما که در سراسر جهان به عنوان جزیره حرم ژاپن معروف شده است با مساحت 30 کیلومتر مربع در خلیج هیروشیما قرار دارد. این جزیره به عنوان خانه معبد Itsukushima نیز شناخته می شود. معبد شینتو که به دختران شاهزاده خدای باد سوزانو اختصاص داده شده است در این منطقه وجود دارد.

 

  • قلعه اوزاکا

یکی دیگر از دیدنی های ژاپن می توان به قلعه اوزاکا اشاره کرد. قلعه اوزاکا (Ōsaka-jō) که در سال 1586 توسط جنگجو و سیاستمدار معروف ژاپنی، تویوتومی هیدیوشی ساخته شده در آن زمان بزرگترین و مهم ترین قلعه کشور بوده است. 

 

  • ناریتاسان شینشو جی

معبد ناریتاسان شینشوجی با قدمت بیش از 1000 سال یکی از محبوب ترین معابد بودایی در ژاپن شناخته می شود. هدف از ساخت این معبد حفاظت و ادای احترام به مجسمه خدای بودایی، فودو میو بوده است.

 

  • قلعه ماتسوموتو

کشور ژاپن صدها قلعه زیبا و تاریخی دارد اما هیچ کدام به اندازه قلعه ماتسوموتو کامل یا مسحورکننده نیستند. ماتسوموتو که از سال 1592 تا 1614 ساخته شده است در شهر ناگانو قرار دارد. ماتسوموتو یکی از پنج قلعه ای است که به عنوان “گنجینه های ملی ژاپن” نامگذاری شده اند.

 

  • پارک میمون آراشیاما

یکی از جالب ترین دیدنی های ژاپن به ویژه برای کودکان بازدید از پارک میمون آراشیاما است. در این پارک بیش از 120 میمون ماکاک ژاپنی وجود دارد. ماکاک‌ ها آزادانه در پارک پرسه می‌ زنند و به بازدید کنندگان این امکان را می دهند تا از نزدیک با این موجودات پرانرژی آشنا شوند. حتی می توانید با غذایی که در پارک خریداری می کنید به میمون ها غذا دهید.

اپیزود ۲۰: اسکاندیناوی کشور لهستان سلانسر گیلان الماسهای آفریقایی

دیدگاهتان را بنویسید

با ثبت هر دیدگاه ۲۰ الماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد